Κοιτώντας σήμερα το Colorale, ένα μοντέλο που η Renault λανσάρισε το 1950, δεν θα δυσκολευτείς να το χαρακτηρίσεις πρόδρομο των σημερινών SUV ή τουλάχιστον των Crossovers. Με πρακτικό αμάξωμα δύο όγκων και αυξημένο ύψος ίσως και να ήταν μπροστά από την εποχή του, γεγονός όχι άσχετο με το ότι η εμπορική του πορεία δεν ήταν η καλύτερη δυνατή. Εκείνη πάντως η επιλογή της Renault δικαιώνεται σήμερα, καθώς τα οχήματα αυτής της φιλοσοφίας τείνουν να κυριαρχήσουν στην σύγχρονη αγορά αυτοκινήτου.
 
Η δημιουργία ενός οχήματος σαν το Renault COLORALE μπορεί να μοιάζει προφανής στις μέρες μας, όμως το 1950 αποτελούσε μια διαφορετική προσέγγιση ως προς τη φιλοσοφία ενός οχήματος που θα μπορούσε να καλύψει πολλές διαφορετικές ανάγκες.

Ο στιβαρός σχεδιασμός με τα έντονα στοιχεία εταιρικής ταυτότητας που δημιούργησε το εξαιρετικά πετυχημένο 4CV, οι πολλαπλές επιλογές εκδόσεων που περιλάμβαναν 2θυρα, 4θυρα αμαξώματα και εκδόσεις pick-up, αλλά και η ύπαρξη μοντέλων με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς αποτελούν στοιχεία που σήμερα θεωρούνται βασικά στοιχεία των SUV και των Crossovers.

Η περιορισμένη εμπορική επιτυχία του μοντέλου έδειξε ότι το COLORALE κοίταζε πολύ μπροστά στο μέλλον, όμως οι σχεδιαστικές του αξίες αποτέλεσαν μια ακόμα έκφραση της σχεδιαστικής ευφυΐας της Renault, που γέννησε οχήματα που κάνουν πιο εύκολη τη ζωή των ανθρώπων και άφησαν το στίγμα τους στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Όσον αφορά δε τα Crossovers και τα SUV, να θυμίσουμε ότι σήμερα η Renault προτείνει αφενός το CAPTUR (που είναι το δημοφιλέστερο B-segment Crossover στην Ευρώπη) και αφετέρου το KADJAR (στην C-segment Crossover).