Το να καταφέρνει ένα μοντέλο της Ford να «νικάει» σε γύρω πίστας μία Ferrari και μία McLaren είναι μεγάλη είδηση. Πώς έγινε αυτό; Με τη βοήθεια των 647 ίππων του 3.5 V6 κινητήρα, που επιτρέπουν τελική ταχύτητα 347 km/h, αλλά και με την υποστήριξη αφενός του εξελιγμένου πλαισίου και της ανάρτηςη και αφετέρου των ενεργών συστημάτων δυναμικού ελέγχου που το προίκισαν οι μηχανικοί της εταιρίας.

Ads

Σταματάμε τα σχόλια εδώ και παραθέτουμε τις τεχνικές και άλλες λεπτομέρειες αυτής της ιστορίας από το δελτίο τύπου που λάβαμε από την εταιρία:
 
«Αποδίδοντας υψηλότερη ισχύ από οποιοδήποτε κινητήρα παραγωγής EcoBoost μέχρι σήμερα, το νέο Ford GT συνδυάζει εξαιρετική ιπποδύναμη με εντυπωσιακή αεροδυναμική απόδοση, προηγμένη δυναμική συμπεριφορά και πετυχαίνει τελική ταχύτητα 347 km/h – που σημαίνει ότι είναι το ταχύτερο Ford παραγωγής μέχρι σήμερα.
 
Πέρα από την ασυναγώνιστη τελική ταχύτητα, το νέο υπεραυτοκίνητο της Ford είναι σχεδιασμένο για εξαιρετικές επιδόσεις στην πίστα που τιμούν την αγωνιστική κληρονομιά του. Στη δοκιμή εξέλιξης του 2016, με όλα τα ανταγωνιστικά μοντέλα προετοιμασμένα για πίστα με νέα υγρά, καινούργια ελαστικά και βέλτιστες ρυθμίσεις ανάρτησης, σε ίδιες συνθήκες και με τον ίδιο οδηγό στο τιμόνι, το Ford GT ήταν ταχύτερο από τις McLaren 675LT και Ferrari 458 Speciale στο Calabogie Motorsports Park στον Καναδά:
 
Ford GT – 2:09.8
McLaren 675LT – 2:10.8
Ferrari 458 Speciale – 2:12.9
 
«Το Ford GT είναι ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων» δήλωσε ο Raj Nair, Ford executive vice president, global product development & chief technical officer. «Πετύχαμε σημαντικές μειώσεις βάρους με χρήση ανθρακονημάτων. Στη συνέχεια, αξιοποιήσαμε μέρος αυτών των μειώσεων εκεί που μετράνε περισσότερο – δηλαδή στις επιδόσεις και ιδιαίτερα στην ενεργή δυναμική συμπεριφορά. Το αποτέλεσμα είναι ένα ακόμα πιο γρήγορο αυτοκίνητο.»
 
Μετρημένο με τα αμερικανικά στάνταρ (της SAE – Society of Automotive Engineers) αποδίδει 647 ίππους και 550 lb.-ft. (745 Nm) ροπής στην Αμερικανική έκδοση. Ο νέος, πανίσχυρος V6 3.5L της Ford αποδίδει την υψηλότερη ιπποδύναμη από οποιονδήποτε κινητήρα παραγωγής EcoBoost στην ιστορία, κάνοντας το Ford GT το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής όλων των εποχών με το σήμα του Μπλε Οβάλ, προσφέροντας το 90% της μέγιστης ροπής από τις 3.500 rpm.
 
«Ανέκαθεν οι προσδοκίες μας για τον EcoBoost V6 ήταν μία εξαιρετική επίδοση στο Ford GT – σε επίπεδο ισχύος και αεροδυναμικής απόδοσης,» δήλωσε ο Dave Pericak, global director, Ford Performance. «Δοκιμάσαμε και εξελίξαμε αυτόν τον κινητήρα μέσω του αγωνιστικού  αυτοκινήτου Daytona Prototype που έτρεξε στο IMSA για δύο σεζόν, την περσινή αγωνιστική σεζόν με Ford GT. Είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι από τις επιδόσεις του, τόσο στην πίστα, όσο και στο δρόμο.»
 
Το απόβαρο του Ford GT είναι κάτω από 1.400 kg, που τοποθετεί το υπεραυτοκίνητο ανάμεσα σε δύο κορυφαίους ανταγωνιστές, τη McLaren 675LT και τη Ferrari 488. Η αναλογία ισχύος / βάρους του Ford GT είναι 2,14 kg ανά ίππο στην Αμερικανική έκδοση.
 
Τα ενεργά δυναμικά συστήματα – για την ανάρτηση και την αεροδυναμική – είναι σχεδιασμένα για να κάνουν το αυτοκίνητο να κινείται με βέλτιστη αεροδυναμική πίεση, αντίσταση και ισορροπία σε οποιαδήποτε ταχύτητα, δημιουργώντας ένα ταχύτερο σύνολο ανεξάρτητα από τις ικανότητες του οδηγού.
 
Το Ford GT, χωρίς συμβιβασμούς, έχει αποδείξει και πάλι τις ικανότητές τους, σημειώνοντας νίκες στην κατηγορία του στο Le Mans και σε πολλές ακόμα πίστες στους αγώνες IMSA και WEC την περσινή σεζόν. Το Ford GT παραγωγής μοιράζεται πολλά με την αγωνιστική έκδοση υψηλών επιδόσεων, και με προηγμένα χαρακτηριστικά αεροδυναμικής ανάρτησης προάγει τις επιδόσεις σε νέα ύψη». 

image

image

Ads

image

image

image

image

image