Εμφανώς στο συναίσθημα ποντάρει η Kia με το πρωτότυπο Imagine να παντρεύει τη σχεδιαστική πρωτοτυπία με την οικολογική ευαισθησία.

Ads

“Ο ελκυστικός σχεδιασμός στην αυτοκινητοβιομηχανία συναρπάζει και αιχμαλωτίζει τις αισθήσεις. Πιστεύουμε πως σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν υπάρχει κανένας λόγος να αλλάξει κάτι τέτοιο” εξηγεί ο Gregory Guillaume, Αντιπρόεδρος Σχεδιασμού στην Kia Motors Europe. “Αυτός είναι ο λόγος που το πλήρως ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο μοντέλο μας όχι μόνο ενθουσιάζει, αλλά υποδεικνύει μια διαφορετική από τα συνηθισμένα, συναισθηματική προσέγγιση της ηλεκτροκίνησης”.

Ο Guillaume εξηγεί μεταξύ άλλων πως πολλοί κατασκευαστές όταν μιλούν για τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα προωθούν τα ίδια μηνύματα, με τα συμβατικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αναφέροντας κριτήρια αυτονομίας, οικονομίας και απόδοσης. Η Kia κάνει την διαφορά και προχωρά ένα βήμα πιο πέρα δίνοντας προτεραιότητα στον συναισθηματικό τομέα και προσεγγίζοντας από μία άλλη οπτική γωνία την ηλεκτροκίνηση.

Tο “Imagine by Kia” είναι ένα τετράθυρο μοντέλο, που σε αντίθεση με το βραβευμένο ηλεκτρικό e-Niro, το οποίο βασίζεται στην υπάρχουσα αρχιτεκτονική του υβριδικού Niro, διαθέτει μία χαμηλά, τοποθετημένη στο πάτωμα μπαταρία που φορτίζεται επαγωγικά και αποτελεί το βασικό στοιχείο ενός συμπαγούς συστήματος μετάδοσης.

Ads

Το “Imagine by Kia” συνδυάζει την αθλητική σιλουέτα ενός σεντάν με το δυναμικό και ευρύχωρο προφίλ ενός crossover. Διαθέτει μία φωτιζόμενη “tiger nose” μάσκα με πρωτότυπους LED προβολείς και την αυθεντική υπογραφή της Kia. “Είναι ένα μεγάλο αυτοκίνητο της δημοφιλούς στην Ευρώπη κατηγορίας C. Δείχνει τόσο οικείο αλλά είναι τόσο νέο”, εξηγεί ο Guillaume.

image

Η βαφή είναι ένα δείγμα της διαφορετικότητας που εκπέμπει το αμάξωμα. Έξι χειροποίητες επιστρώσεις χρωμίου καλύπτονται σε μια χάλκινη απόχρωση προκαλώντας οποιονδήποτε να την αγγίξει. Ένα ενιαίο κρύσταλλο χρησιμοποιείται τόσο για το παρμπρίζ όσο και για την οροφή για να δημιουργήσει ένα τεράστιο “παράθυρο” προς τον ουρανό.

image

Οι μεγάλοι τροχοί 22 ιντσών διαθέτουν τέσσερις κρυστάλλινες ενθέσεις ώστε να διαθλάται το φως όπως σε ένα κομμένο διαμάντι. Ο Guillaume και η ομάδα του φρόντισαν να κάνουν όσο το δυνατόν πιο αεροδυναμικό το αμάξωμα για μειωμένη αντίσταση κύλισης και στροβιλισμούς του αέρα.

Η διάταξη του συστήματος κίνησης δημιουργεί μια εντελώς διαφορετική αρχιτεκτονική συγκριτικά με τα συμβατικά μοντέλα. Υπάρχει πολύ μεγάλη ελευθερία στην σχεδίαση και στους άπλετους χώρους, εξηγεί ο Guillaume και η ομάδα του.

image

Το ψηφιακό ταμπλό ξεχωρίζει από την “ελεύθερη” κεντρική οθόνη και περιλαμβάνει 21 ανεξάρτητες υπερυψηλής ανάλυσης συγχρονισμένες οθόνες. “Οι οθόνες δημιουργούν ένα συναισθηματικό δεσμό του χτες, του τώρα και του αύριο. Προσφέρουν πληροφορίες για όλα τα πολυμέσα, την πλοήγηση και τον κλιματισμό με ένα μοναδικά διαδραστικό τρόπο” επισημαίνει μεταξύ άλλων ο Kluge.

image