Πραγματικότητα γίνονται σιγά-σιγά οι επαγγελματικές μετακινήσεις με μηδενικούς ρύπους, στην Ευρώπη, καθώς αυξάνεται η ζήτηση ηλεκτροκίνητων ελαφρών φορτηγών όπως το νέο Nissan e-NV200.
 
Η αυξανόμενη ζήτηση επαγγελματικών οχημάτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων σε όλη την Ευρώπη, έδωσε μια πανίσχυρη ώθηση στις πωλήσεις του Nissan e-NV200, στη Γηραιά Ήπειρο.
 
Με τις αστικές διανομές και τις υπηρεσίες μίσθωσης οχημάτων να αποτελούν προνομιακά πεδία για αυτοκίνητα όπως το e-NV200 των 40 kWh, δεν είναι παράξενο που από τον Ιανουάριο του 2018 η Nissan έλαβε 7000 νέες παραγγελίες σε όλη την Ευρώπη, για το ηλεκτρικό της Van, που έτσι γίνεται το πιο δημοφιλές στην κατηγορία του, στη Γηραιά ήπειρο. Πρόκειται για αύξηση κατά 128%, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2017.

Ads

image
 
Στον κατάλογο των πελατών, περιλαμβάνονται τρεις εταιρείες ταξί στην Ολλανδία που έχουν παραγγείλει συνολικά 50 νέα Nissan e-NV200 Evalia (η επιβατική έκδοση του μοντέλου), που κυκλοφορούν στην ευρύτερη περιοχή του Ρότερνταμ.

image
 
Το e-NV200 συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά του συμβατικού φορτηγού NV200 της Nissan και του Nissan LEAF, του παγκοσμίως κορυφαίου σε πωλήσεις αμιγώς ηλεκτροκίνητου οχήματος. Σύμφωνα με τα νέα πρότυπα μέτρησης ρύπων Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure – WLTP, η αναβαθμισμένη μπαταρία 40kWh του Nissan e-NV200, προσφέρει 200 χιλιόμετρα αυτονομία στο συνδυασμένο και έως 301 χλμ. στον αστικό κύκλο. Αυτό αντιπροσωπεύει μια αύξηση της αυτονομίας του οχήματος κατά 60%, με μία μόνο φόρτιση, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου.

image

Ads

Η διαμόρφωση, δε, της αναβαθμισμένης μπαταρίας είναι τέτοια που σημαίνει ότι το ηλεκτρικό van έχει διατηρήσει σχεδόν ανεπηρέαστο το χώρο φόρτωσης, επιτρέποντας στους αυτοκινητιστές να μεταφέρουν έως και δύο ευρωπαλέτες με το ωφέλιμο φορτίο να φτάνει τα 705 κιλά.

image
 
Το Nissan e-NV200 διαθέτει επίσης τη δυνατότητα αμφίδρομης φόρτισης. Αυτό επιτρέπει στους κατόχους του e-NV200 να χρησιμοποιούν τις μπαταρίες του οχήματος  για να τροφοδοτήσουν με ρεύμα την επιχείρησή τους, ή ακόμη και να πωλούν πίσω στον πάροχο το ενεργειακό τους πλεόνασμα, βοηθώντας παράλληλα στην εξισορρόπηση του τοπικού ενεργειακού δικτύου. Αυτή η τεχνολογία οχήματος-δικτύου (V2G) έχει δοκιμαστεί εκτενώς στη Δανία και τώρα γίνεται πράξη στις υπόλοιπες αγορές.