Την κατάκτηση του Χρυσού βραβείου στα «Sales Excellence Awards 2015» που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδας (ΙΠΕ), πανηγυρίζει η αντιπροσωπεία της Audi στην Ελλάδα (Kosmocar). Του Νίκου Λουπάκη
 
Η απονομή έγινε σε ειδική τελετή, με κάθε επισημότητα, στο Μέγαρο Μουσικής, στις αρχές Απριλίου. Σε αυτήν παρευρέθηκαν πάνω από 500 υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς από τις μεγαλύτερες εταιρείες όλων των επιχειρηματικών κλάδων στην χώρα μας, παρουσιάστηκαν και βραβεύθηκαν οι πρακτικές και οι εταιρείες εκείνες που διακρίθηκαν στις διαφορετικές κατηγορίες των βραβείων, μέσω της αδιάβλητης διαδικασίας, που θεσμοθέτησε το ΙΠΕ.

Ads

Σ΄αυτό το διαγωνισμό, η Kosmocar Audi, απέσπασε  την ανώτατη διάκριση του Χρυσού βραβείου για την εξαιρετική της επίδοση στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη στις πωλήσεις, στην κατηγορία Καινοτομία στις Πωλήσεις & Πελατοκεντρικότητα.

Το βραβείο παρέλαβε ο Δημήτρης Καββούρης, Δ/ντής Πωλήσεων και Μarketing της Kosmocar Audi (Κεντρική φωτογραφία)

Για τους δημοσιογράφους που παρακολουθούν τις εξελίξεις στο χώρο του αυτοκινήτου, η διάκριση αυτή της ελληνικής αντιπροσωπείας δεν αποτελεί κεραυνό εν αιθρία, καθώς οι επιδόσεις της εταιρίας στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών είναι λίγο πολύ γνωστές, χάρη στην Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών που διεξάγει σε συνεχή βάση πανευρωπαϊκά η κατασκευάστρια εταιρία AUDI A.G. στην οποία κατατάσσει την KOSMOCAR AUDI στην 3η θέση ανάμεσα σε 25 χώρες της Ευρώπης. Την αξία της επίδοσης υπογραμμίζει το γεγονός ότι έχει πραγματοποιηθεί εν μέσω οικονομικής κρίσης που έχει πλήξει σφοδρά τον κλάδο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Είναι  αποτέλεσμα συντονισμένων ενεργειών την τελευταία δεκαετία.

Ads

Σημειώνουμε ότι μεταξύ άλλων, η KOSMOCAR AUDI: 

• Διεξάγει πρόσθετη Έρευνα Μυστικού Επισκέπτη για να διαπιστώσει την πιστή εφαρμογή των διαδικασιών που αυξάνουν την Ικανοποίηση του Πελάτη AUDI. Έχει αναστείλει την ισχύ της Πιστοποίησης για Συμβούλους Πωλήσεων που στην Έρευνα Μυστικού Επισκέπτη παρουσίασαν μειωμένη επίδοση στις διαδικασίες Ικανοποίησης του Πελάτη και τους έχει εντάξει σε πρόγραμμα επανεκπαίδευσης. Διεξάγει την Έρευνα Μυστικού Επισκέπτη με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και τους ίδιους ερευνητές και σε άλλες μάρκες αυτοκινήτου, άμεσα ανταγωνιστικές προς την AUDI, ώστε να διαπιστώσει το επίπεδο εξυπηρέτησης συγκριτικά με τον ανταγωνισμό.

• Διαχειρίζεται τα αποτελέσματα των ερευνών με απόλυτη διαύγεια, παρέχοντας στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων ολοκληρωμένη και σε βάθος πληροφόρηση, αναφορικά με: α) τα αποτελέσματα της επιχείρησής τους την τρέχουσα περίοδο, αλλά και συγκριτικά με προγενέστερες χρονικές περιόδους, β) συγκριτικά αποτελέσματα με τον πανελλήνιο μέσο όρο και με τους κορυφαίους σε επίδοση λοιπούς Εμπόρους AUDI. Λειτουργεί διαδικτυακή πύλη με όλη την πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο. Προάγει την ευγενή άμιλλα και καλλιεργεί τον υγιή εσωτερικό ανταγωνισμό.

• Έχει αποσπάσει τη δέσμευση των Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων AUDI για την προσήλωση της επιχείρησής τους στην παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, στοχεύοντας σε κορυφαίες επιδόσεις στην Ικανοποίηση του πελάτη AUDI.

• Σε συνεργασία με το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων AUDI, έχουν υλοποιηθεί πολύ υψηλές επενδύσεις για την κατασκευή και την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων AUDI, ώστε να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη από την επαφή του με τη μάρκα. Έχει εξοπλίσει τους εκθεσιακούς χώρους AUDI με διαδραστικά ψηφιακά πολυμέσα που βελτιστοποιούν τη διαδικασία εξυπηρέτησης και μεγιστοποιούν την εμπειρία του πελάτη.