Περιβαλλοντικό βραβείο για την τεχνολογία e-POWER, που μεταξύ άλλων βοήθησε στο να γίνει το Note το πρώτο σε πωλήσεις compact μοντέλο στην Ιαπωνία το περασμένο έτος, πρόκειται να απονεμηθεί στη Nissan. 

Ads

Το e-POWER είναι επί της ουσίας ένα υβριδικό σύστημα σειριακής λειτουργίας, με βενζινοκινητήρα που λειτουργεί σαν γεννήτρια, ενώ για την κίνηση του αυτοκινήτου είναι υπεύθυνος ένας ηλεκτροκινητήρας.

Το βραβείο «Chairman’s Prize» θα απονείμει στο e-POWER το Κέντρο Εξοικονόμησης Ενέργειας της Ιαπωνίας (ECCJ), μια οργάνωση που υποστηρίζεται από το Υπουργείο Οικονομίας, Εμπορίου και Βιομηχανίας της Ιαπωνίας, στο πλαίσιο των Μεγάλων Βραβείων για την Εξοικονόμηση Ενέργειας κατά το οικονομικό έτος 2017.

Η Nissan παρουσίασε για πρώτη φορά την τεχνολογία e-POWER στο Nissan Note στην Ιαπωνία, τον Νοέμβριο του 2016. Το Nissan Note e-POWER κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτείται από βενζινοκινητήρα ο οποίος υπάρχει αποκλειστικά για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. 

Ads

image

Επειδή δε ο κινητήρας αυτός λειτουργεί πάντα στις στροφές εκείνες που επιτυγχάνει το μέγιστο της απόδοσής του, το Note e-POWER αποδεικνύεται 30% πιο οικονομικό, σε σχέση με τα αυτοκίνητα που τροφοδοτούνται με συμβατικούς, παρόμοιας ισχύος, βενζινοκινητήρες. Με επίδοση 34,0 km/lit (που αντιστοιχεί σε μόλις 2,94 lit/100 km) το Note e-POWER υπερβαίνει τα πρότυπα οικονομίας καυσίμου στην Ιαπωνία κατά 97%.

Σημειώστε ότι στη λειτουργία Drive το e-POWER του Note, επιτρέπει στον οδηγό να επιταχύνει και να επιβραδύνει χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ γκαζιού. Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω της πέδησης, συμβάλλει και αυτό στη βελτίωση της απόδοσης του καυσίμου, φορτίζοντας την μπαταρία.

Τέλος, η Nissan ανακοίνωσε ότι στην Ιαπωνία θα κυκλοφορήσει και μια έκδοση του δημοφιλούς minivan Nissan Serena εξοπλισμένου με την τεχνολογία e-POWER, την ερχόμενη άνοιξη.