Αναπαλαίωση και πώληση “vintage” αυτοκινήτων. Αυτή είναι η δραστηριότητα της λέσχης «Aventure Peugeot», που στο πλαίσιο του εορτασμού της επετείου των 210 ετών της γαλλικής εταιρίας, αναμένεται να γνωρίσει μεγάλες δόξες. Η αποκατάσταση/αναπαλαίωση των οχημάτων θα γίνει στα εργαστήρια του Μουσείου Ιστορικών Αυτοκινήτων της Peugeot στην κωμόπολη Σοσό, με τα ιστορικά μοντέλα που θα ζήσουν μια δεύτερη νεότητα να λαμβάνουν πιστοποιητικό αυθεντικότητας με την ολοκλήρωση των εργασιών πριν πάρουν το δρόμο για το νέο τους ιδιοκτήτη.

Ads

Το πρώτο αυτοκίνητο που επιλέχθηκε για αναπαλαίωση είναι ένα πραγματικά εμβληματικό μοντέλο της μάρκας, μια πάλαι ποτέ μικρή «βόμβα»: πρόκειται για νένα μαύρο Peugeot 205 GTi με τον κινητήρα των 1.9 λίτρων. Οι εργασίες θα πραγματοποιηθου΄ν στα εργαστήρια της λέσχης «Aventure PEUGEOT» στο Σοσό, με ειδικευμένους τεχνίτες (μηχανικούς, φανοποιούς και ταπετσέρηδες) να καλούνται να αξιοποιήσουν στο έπακτρο το ταλέντο, τις εξειδικευμένες γνώσεις και τη δεξιοτεχνία τους.

Η νέα αυτή δραστηριότητα είναι δυνατή λόγω της διαθεσιμότητας ανταλλακτικών, ενώ η λέσχη Αventure Peugeot προετοιμάζεται εδώ και 7 χρόνια έχοντας κάνει τις απαραίτητες εργασίες στην αποθήκη της προκειμένου να διαχειριστεί το στοκ των ανταλλακτικών. Σε περίπτωση έλλειψης κάποιου εξαρτήματος η Peugeot θα απευθυνθεί σε παραδοσιακούς συνεργάτες της για την κατασκευή τους μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης (3d printing).
Σημειώστε ότι από το 2021, έχει προβλεφθεί ένας αποκλειστικός χώρος για την έκθεση των αναπαλαιωμένων μοντέλων της Peugeot με την υπογραφή της Aventure Peugeot ενώ θα ανέβουν και στην πλατφόρμα www.laventurepeugeotcitroends.fr.

Αυτοκίνητα ιδιωτών μπορούν επίσης να φιλοξενηθούν στον ίδιο χώρο εφόσον έχουν λάβει το πιστοποιητικό αυθεντικότητας της Aventure Peugeot.

Ads

To Peugeot 205 GTi 1.9 διέθετε 8-βάλβιδο κινητήρα 1905 cm3, που απέδιδε 130 PS (96 kW) στις 6000 rpm και μέγιστη ροπή 161 Nm στις 4750 rpm και κινούσε, φυσικά, τους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 5 σχέσεων. Το τρίθυρο αμάξωμα είχε μήκος 3,70 m , πλάτος 1,59 m, ύψος 1,35 m και βάρος 860 κιλά – που αντιστοιχούσαν σε μια αναλογία 6,6 κιλών ανά ίππο, η οποία επέτρεπε 0-100 km/h σε 7,8’’ και τελική ταχύτητα 208 km/h. To 1.9 φορούσε ελαστικά 185/55 R15 ενώ διέθετε παντού δισκόφρενα (εμπρός αεριζόμενα). Σημειώστε ότι το Peugeot 205 GTi αρχικά λανσαρίστηκε με κινητήρα 1,6 λίτρων, το 1984, ενώ το με τον κινητήρα των 1,9 λίτρων παραγόταν από το 1986 έως το 1994.

Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ