Επιβατικά αυτοκίνητα - όλων των κατηγοριών - εφοδιασμένα με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που θεωρείται ως μία από τις πλέον σύγχρονες και αποδοτικές επιλογές στα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, διαθέτει τώρα στη γκάμα της η Renault. Πρόκειται για το κιβώτιο EDC (Efficient Dual Clutch), το οποίο στην Ελληνική αγορά είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με 6 ή 7 σχέσεις και αποτελεί επιλογή για το σύνολο της διαθέσιμης γκάμας της Renault, δηλαδή για τα TWINGO, CLIO & CLIO SPORT TOURER, CAPTUR, MEGANE και KADJAR.
 
Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη προέκυψε από τον απαιτητικό κόσμο των αγώνων αυτοκινήτου και εντυπωσίασε με την ευφυή λειτουργία του, βάσει της οποίας η επόμενη σχέση είναι πάντα προεπιλεγμένη στο κιβώτιο, γεγονός που οδηγεί σε γρήγορες και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων. Η Renault, με το κιβώτιο ΕDC, ήταν μία από τις πρώτες εταιρείες που μετέφεραν αυτή την προηγμένη τεχνολογία από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα στα μοντέλα παραγωγής και σήμερα το κιβώτιο αυτό  αποτελεί την επιλογή για όσους αναζητούν τα πλεονεκτήματα ενός αυτόματου κιβωτίου (άνεση, αντοχή), χωρίς κανένα από τα μειονεκτήματά του (αυξημένη κατανάλωση καυσίμου, μεγαλύτερο βάρος, κτλ.).

Εκτός από το προφανές πλεονέκτημα της άνεσης, το κιβώτιο EDC διαθέτει μια σειρά πλεονεκτήματα:
•           Ταχύτατες αλλαγές και παράλληλα εξαιρετικά ομαλή λειτουργία, αντίστοιχη με εκείνη ενός κλασσικού αυτόματου κιβωτίου με μετατροπέα ροπής. Οι αλλαγές μπορούν να γίνονται εντελώς αυτόματα ή ημι-αυτόματα, ανάλογα με την προτίμηση του οδηγού.
•           Αντίστοιχο βάρος με ένα συμβατικό μηχανικό κιβώτιο και σαφώς χαμηλότερο σε σχέση με ένα κλασσικό αυτόματο.
•           Κατανάλωση καυσίμου αντίστοιχη ή και χαμηλότερη ενός χειροκίνητου κιβωτίου.
•           Αυξημένη αντοχή και μειωμένες ανάγκες συντήρησης.
•           Διαχείριση υψηλών αποθεμάτων ροπής (συνδυάζεται με κινητήρες βενζίνης, diesel και υβριδικά συστήματα).

Παράλληλα, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC αποτελεί ιδανική επιλογή και για τη σπορ οδήγηση, έχοντας επιλεγεί από τη Renault Sport για τα TWINGO GT, CLIO R.S., MEGANE GT και MEGANE R.S. Στα συγκεκριμένα μοντέλα το EDC διαχειρίζεται ροπή έως 390Nm, προσφέροντας παράλληλα προηγμένα οδηγικά βοηθήματα όπως το launch control, το οποίο δίνει τη δυνατότητα για ταχύτερες επιταχύνσεις από στάση, αλλά και το σύστημα multi Downshift που επιτρέπει το άμεσο κατέβασμα δύο ή και περισσότερων σχέσεων κατά την επιβράδυνση.