Συνεχίζει την αναδιοργάνωση της, υπό τη σκέπη πάντα της Renault η Avtovaz. Tη φορά αυτή επαναφέρει στο προσκήνιο την πεντάθυρη έκδοση του αυθεντικού Lada Niva η οποία ποτέ δεν εισήχθη επισήμως στην Ελλάδα. Το «μακρύ» τετρακίνητο, που φέρει πλέον την ονομασία Lada Niva Legend προσφέρεται τώρα και στην ειδική έκδοση “Black ”, με ένα πρόσθετο πακέτο εξοπλισμού.

Ads

Το περασμένο φθινόπωρο, η AVTOVAZ παρουσίασε μια ειδική σειρά εκδόσεων διαφόρων μοντέλων της με την ονομασία “Black Edition”. Αρχικά, τέτοιες εκδόσεις είδαμε στα σεντάν και στέισον Lada Vesta Cross, και λίγο αργότερα, στο hatchback XRAY Cross και στο τρίθυρο Lada 4×4 Urban. Έκτοτε, το Lada Niva, που λόγω των γνωστών ειδικών συνθηκών στις σχέσεις της Avtovaz με την General Motors, διετίθετο στην αγορά Lada ως 4X4 κατάφερε να ξαναγίνει Niva και να διατίθεται προσφέρεται πλέον ως Lada Niva Legend.

Τώρα, το Lada Niva Legend, που ονομάστηκε έτσι ώστε να διακρίνεται από το Chevrolet Niva που πήρε πλέον το όνομα Lada Niva Travel, δέχεται μια τονωτική ένεση με το πακέτο Black τόσο για το τρίθυρο όσο και για το πεντάθυρο μοντέλο, το οποίο αντιπροσωπεύει περίπου το ένα τέταρτο των πωλήσεων της γκάμας του Niva. Σημειώστε ότι ήδη το Niva Legend έχει υποστεί μια σειρά βελτιώσεις, ώστε να αναβαθμιστεί στον τομέα του πολιτισμού, ενώ η κλασική αρχιτεκτονική ανάρτησης/συστήματος μετάδοσης έχει διατηρηθεί ώστε το αυτοκίνητο να μην χάσει κάτι από τις γνωστές εκτός δρόμου αρετές του.

H νέα, λοιπόν, έκδοση με το μακρύ όνομα Lada Niva Legend Urban Black έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με την τρίθυρη έκδοση με κοντό μεταξόνιο. Η λίστα του εξοπλισμού περιλαμβάνει μαύρες ζάντες 16 ιντσών, ειδικά διακριτικά, , μαύρη ταπετσαρία των καθισμάτων (με αντίθετα γκρι ένθετα) και μαύρη εσωτερική επένδυση οροφής. Ενώ η ίδια η έκδοση Urban διαθέτει ABS, κλιματισμό, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέφτες, μπροστινά ηλεκτρικά παράθυρα και προβολείς ομίχλης.

Ads

Η τιμή του «μαύρου» πεντάθυρου Niva φτάνει τις 730 χιλιάδες ρούβλια, που λόγω της σημερινής ισοτιμίας του ρουβλιού σε σχέση με το ευρώ (1,0 ευρώ = 91,5 ρούβλια), μεταφράζονται σε μόλις 8.000 ευρώ. Δυστυχώς δεν υπάρχει καμία πληροφορία για πιθανή εισαγωγή του μοντέλου στην Ελλάδα.

Δείτε το πλήρες άρθρο με φωτογραφίες και τεχνικά χαρακτηριστικά κάνοντας κλικ εδώ