Με δύο στιλάτα Crossovers, η Renault έχει πλέον τη λύση για όλα τα βαλάντια και όλες τις χρήσεις: από το ευέλικτο και προσιτό Captur μέχρι το ιδιαίτερα ευρύχωρο και ισχυρό Kadjar, που στην έκδοση με 4WD είναι σαφώς πιο αποτελεσματικό εκτός δρόμου, η γαλλική εταιρία βάζει τη δική της υπογραφή στο όνειρο της «φυγής» από την καθημερινότητα…
 
Captur: ο καθημερινός σας σύντροφος

Ads

Κομψό και ευέλικτο, με περιορισμένες εξωτερικές διαστάσεις, αλλά πολύ καλή εκμετάλλευση εσωτερικών χώρων και έξυπνη διαρρύθμιση, το Renault Captur είναι το Crossover που από τη μια είναι σύμμαχος στις καθημερινές σας μετακινήσεις, αλλά από την άλλη είναι έτοιμο ανά πάσα στιγμή για εκδρομές. Το μοντέρνο design του και οι ενδιαφέρουσες δυνατότητες εξατομίκευσης, που περιλαμβάνουν 35 χρωματικές επιλογές και επιλογή αντίστοιχων πακέτων διαμόρφωσης, το κάνουν να ξεχωρίζει, ενώ εφοδιασμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας απαντά στις «ψηφιακές» απαιτήσεις του σύγχρονου οδηγού.

Ακόμα και οι βασικές εκδόσεις του διαθέτουν το σύστημα της Renault R&Go®, το οποίο μετατρέπει το κινητό σε ένα πραγματικό κέντρο ελέγχου, απ’ όπου ο οδηγός μπορεί να έχει πρόσβαση σε μια σειρά χρήσιμων πληροφοριών που αφορούν στο ηχοσύστημα, το σύστημα πλοήγησης, το τηλέφωνο, αλλά και συστήματα του αυτοκινήτου. Διαθέσιμο επίσης είναι το σύστημα Media Nav Evolution, ένα προηγμένο σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών που περιλαμβάνει -εκτός των άλλων- και τη λειτουργία Eco2, η οποία παρέχει πληροφορίες και οδηγίες για τη βέλτιστη οικονομία καυσίμου. Τέλος το R-LINK Evolution καθιστά το νέο CAPTUR το μοντέλο με το πιο προηγμένο σύστημα πολυμέσων στην κατηγορία, δίνοντας στον οδηγό τη δυνατότητα να το προσαρμόσει σύμφωνα με τις ανάγκες του.

image

Ads

image

image

Διαθέσιμο με 6 συνδυασμούς κινητήρων – κιβωτίων, η γκάμα του νέου CAPTUR δίνει τη δυνατότητα στους αγοραστές να επιλέξουν το ιδανικό σύνολο που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες τους. Η γκάμα των μονάδων παραγωγής ισχύος περιλαμβάνει δύο εκδόσεις του εξαιρετικά πετυχημένου κινητήρα diesel 1.5 dCi με 90 ίππους (διαθέσιμο με χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC) και 110 ίππους (με χειροκίνητο κιβώτιο) – που και στις δύο περιπτώσεις είναι εφοδιασμένος με “Stop & Start” και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση.
Η γκάμα περιλαμβάνει επίσης τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης των 0,9 λίτρων / 90 ίππων και τον επίσης υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,2 λίτρων με ισχύ 120 ίππων, με τον πρώτο να συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ ο δεύτερος με χειροκίνητο ή το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC. Όπως και στην περίπτωση των κινητήρων diesel, οι κινητήρες βενζίνης εφοδιάζονται με σύστημα Stop & Start και σύστημα ανάκτησης ενέργειας.

image

Η δυνατότητα κίνησης εκτός ασφάλτου «ενισχύεται» με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Extended Grip (προσφέρεται κατ’ επιλογήν), που διαθέτει τρεις επιλογές λειτουργίας (εντός δρόμου, εκτός δρόμου και Expert) και σε συνδυασμό με τα ελαστικά M+S δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό του νέου CAPTUR να κινηθεί σε οδοστρώματα με χαμηλή πρόσφυση με αυξημένη ασφάλεια.
Παράλληλα το νέο Renault CAPTUR διατίθεται με 5 χρόνια δωρεάν εργοστασιακή εγγύηση, καθώς και 3 χρόνια οδική βοήθεια.

image

 
Kadjar: η ολοκληρωμένη λύση

Το μεγαλύτερο σε μέγεθος όχημα «ελευθέρου χρόνου» της Renault, το Kadjar, συμβολίζει σύμφωνα με τη γαλλική εταιρία το «ανήσυχο πνεύμα SUV», καθώς διαθέτει εκείνα τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά (με πρώτη και καλύτερη την αυξημένη απόσταση από το έδαφος: 200 mm) που του δίνουν σαφές προβάδισμα στις εκτός δρόμου εξερευνήσεις σας, ιδιαίτερα στην εφοδιασμένη με σύστημα μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς 4×4 έκδοση. 

image

image

Γυρίζοντας τον περιστροφικό διακόπτη του συστήματος τετρακίνησης ALL MODE 4×4-i, επιλέγετε τη λειτουργία που ταιριάζει στις συνθήκες κίνησης:

  • 2WD: η κίνηση μεταδίδεται μόνο στους μπροστινούς τροχούς. Σε οδόστρωμα με καλή πρόσφυση βελτιστοποιείται η κατανάλωσή σας.
  • Auto: το σύστημα ρυθμίζει αυτόματα την κατανομή της ροπής ανάμεσα στους εμπρός και πίσω τροχούς. Βέλτιστη οδήγηση και ασφάλεια.
  • Lock: η κατανομή της ροπής κατά 50/50 μεταξύ μπροστινών και πίσω τροχών διατηρείται σταθερή μέχρι τα 40 km/h σε ανώμαλες επιφάνειες (χώμα, άμμος, λάσπη, χιόνι).

image
 
Ένας αποτελεσματικός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης 1,2 λίτρων / 130 ίππων, που συνδυάζεται με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ή αυτόματο EDC διπλού συμπλέκτη επίσης 6 σχέσεων αποτελεί τη βασική επιλογή για το Kadjar, ενώ για πιο συχνά ταξίδια και περισσότερα χιλιόμετρα ο πετρελαιοκινητήρας 1.5 dCi / 110 ίππων (που μπορεί και αυτός να συνδυαστεί με αυτόματο κιβώτιο) θα σας ανταμείψει με την αυξημένη οικονομία του χωρίς να σας στερήσει την ικανοποίηση – και την ασφάλεια – των επιδόσεων. Οι κινητήρες αυτοί διαθέτουν σύστημα Stop & Start και ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα, και τοποθετούνται στις εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός τροχούς.
 
Σημειώνουμε ότι το αυτόματο κιβώτιο EDC εξασφαλίζει όχι μόνο άμεσες και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων με ιδιαίτερα μειωμένο χρόνο αλλαγής ταχυτήτων (290 ms), ενώ οι επιδόσεις που προσφέρει είναι εφάμιλλες με εκείνες του χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων.
 
Κορυφαίος της γκάμας ο μεγαλύτερος σε κυβισμό (1598 κ.εκ.) πετρελαιοκινητήρας Energy dCi 130 που κινεί την τετρακίνητη έκδοση είναι διαθέσιμος και σε εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός τροχούς και όπως μαρτυρά και το όνομά του διαθέτει ισχύ 130 ίππων.
 
Το ιδιαίτερα ποιοτικό εσωτερικό είναι έτοιμο να χωρέσει όλα τα οικογενειακά βάρη, αφού και η καμπίνα των επιβατών είναι ευρύχωρη, με το ύψος στο πίσω κάθισμα να φτάνει (μέχρι την οροφή) τα 910mm και το πλάτος στο ύψος των αγκώνων σχεδόν το 1,5m, και το πορτμπαγκάζ είναι μεγάλο – και μάλιστα με «κανονικό» σχήμα, δηλαδή πλήρως αξιοποιήσιμο και χωρά με άνεση 527 λίτρα αποσκευών, με τα καθίσματα κανονικά στη θέση τους (δηλαδή όρθια). Σημειώνουμε ότι στο εσωτερικό υπάρχουν και 30 λίτρα αποθηκευτικών χώρων για μικροπράγματα.

image

image
 
Η τεχνολογία, από την πλευρά της, φροντίζει με την έντονη παρουσία της να προσφέρεται υψηλού επιπέδου άνεση και ασφάλεια, διευκολύνοντας το έργο του οδηγού. Το σύστημα Easy Park Assist με ολοκληρωμένη κάλυψη 360° και κάμερα οπισθοπορείας κάνει το παρκάρισμα εύκολη υπόθεση, η αναγνώριση των σημάτων κυκλοφορίας θα βοηθήσει να μην «ξεχαστείτε» πηγαίνοντας με περισσότερα χιλιόμετρα απ’ όσα πρέπει, ενώ ένα πακέτο συστημάτων υποβοήθησης (όπως το Ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, η Προειδοποίηση “τυφλής” γωνίας, η Προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας κλπ.) προσδίδουν το κάτι παραπάνω στην ενεργητική ασφάλεια.
 
Επίσης, το Kadjar, τιμώντας την παράδοση της παθητικής ασφάλειας της Renault διαθέτει: 6 αερόσακους (μετωπικούς, πλευρικούς κεφαλής / θώρακα, τύπου κουρτίνας), προεντατήρες ζωνών ασφαλείας και περιοριστή πίεσης, προσκέφαλα με προστασία από τραυματισμό στον αυχένα και 2 υποδοχές στερέωσης καθισμάτων με IsoFix.

image