Θέλοντας να συμβάλλει στην αντιμετώπιση της κρίσης από τη νόσο COVID-19 στην δοκιμαζόμενη Ισπανία, η Seat επιστρατεύει τη γραμμή παραγωγής του Leon στο εργοστάσιο της στο Martorell, για την κατασκευή αναπνευστήρων.

Ads

Ήδη, 150 εργαζόμενοι από διάφορα τμήματα της εταιρείας, εργάστηκαν για μία εβδομάδα και σχεδίασαν 13 διαφορετικά πρωτότυπα προκειμένου να καταλήξουν στο οριστικό μοντέλο. Από αυτή τη δουλειά προεκυψε αναπνευστήρας ο οποίος τώρα βρίσκεται στη φάση της παρατεταμένης δοκιμής στο πλαίσιο της διαδιακασίας έγκρισης.

Η μετάβαση από την παραγωγή αυτοκινήτων στην παραγωγή αναπνευστήρων έγινε σε χρόνο ρεκόρ και αποτελεί αποτέλεσμα εντατικής εργασίας πολλών υπαλλήλων της Seat για τους οποίους κίνητρο υπήρξε η αλληλεγγύη. Το πώς αξιοποιούνται υλικά, συστήματα και εγκαταστάσεις περιγράφεται στο σχετικό δελτίο τύπου της Seat:

Το μυστικό βρίσκεται στους υαλοκαθαριστήρες
Το project παίρνει μορφή από τα γρανάζια των ταχυτήτων, τους άξονες του κιβωτίου και τον προσαρμοσμένο μηχανισμό των υαλοκαθαριστήρων. Ο στόχος είναι η κατασκευή αναπνευστήρων υψηλής ποιότητας και το αποτέλεσμα είναι ο OxyGEN. Οι αναπνευστήρες είναι σχεδιασμένοι σε συνεργασία με την Protofy.XYZ.

Ads

Για να δείτε τις φωτογραφίες και το βίντεο κάντε κλικ εδώ

Μετασχηματισμός της γραμμής παραγωγής
150 εργαζόμενοι από διάφορα τμήματα έχουν αλλάξει τη θέση εργασίας τους και έχουν συγκεντρώσει την παραγωγή των αναπνευστήρων και την συναρμολόγηση τους με τη χρήση διάφορρων ανταλλακτικών του SEAT Leon. «Η χρήση μιάς γραμμής συναρμολόγησης που παράγει υποπλαίσια και η προσαρμογή της για την παραγωγή αναπνευστήρων ήταν μία μακρά και δύσκολη δουλειά πάνω στην οποία εργάστηκαν πολλά τμήματα της εταιρείας και καταφέραμε να το πραγματοποιήσουμε μέσα σε μία μόλις εβδομάδα», δήλωσε ο Sergio Arreciado από την Process Engineering area της Seat.

Ποιοτικός έλεγχος
Κάθε αναπνευστήρας διαθέτει περισσότερα από 80 ηλεκτρονικά και μηχανικά εξαρτήματα και υπόκειται σε λεπτομερή ποιοτικό έλεγχο και αποστείρωση με υπεριώδη ακτινοβολία. Επί του παρόντος ο τελικός αναπνευστήρας υφίσταται παρατεταμένες δοκιμές στα πλαίσια της διαδικασίας έγκρισης. Εν τω μεταξύ, η γραμμή παραγωγής συνεχίζει να λειτουργεί χάρη στους πολλούς υπαλλήλους που εργάστηκαν ακούραστα πάνω σε αυτό το project. «Το να γνωρίζουμε ότι προσπαθήσαμε να βοηθήσουμε στη σωτηρία μιας ζωής κάνει όλη αυτή τη δουλειά να αξίζει τον κόπο», δήλωσε ο Francesc Sabaté της R&D της SEAT.

Συλλογική προσπάθεια
Το αποτέλεσμα αυτού του έργου κατέστη δυνατό χάρη στην αλληλεγγύη των εργαζομένων και τη συνεργασία πολλών άλλων φορέων που η SEAT θα ήθελε να ευχαριστήσει για τη συμμετοχή τους, ιδιαίτερα τον Ισπανικό Οργανισμό Φαρμάκων και Υγειονομικών Προϊόντων.

Συνεργαζόμενες εταιρείες και φορείς
Protofy.XYZ
CMCiB
University of Barcelona
Recam Laser
Doga Motors
Luz Negra Ficosa
Bosch
IDNEO
Secartys
LCOE