Αλίμονο στην Οδική Ασφάλεια: Με ανακοίνωση του γραφείου τύπου του, ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής τοποθετείται με ιδιαίτερα καυστικό τρόπο απέναντι στις αλλαγές στη διαδικασία εξέτασης των υποψηφίων οδηγών που προωθεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών:

Ads

Τελικά αποτελεί απαισιόδοξη φράση ή σατανική διαχρονικότητα που  επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά η ρήση: Καληνύχτα, Κεμάλ. Αυτός ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ;
 
Δυστυχώς με την ψήφιση του νέου  νομοσχέδιου με τίτλο «οδηγώντας με ασφάλεια» από τη Βουλή, το ΥΠΜΕ κατάφερε για άλλη μια φορά να καλύψει εξωραΐζοντάς το, ένα ζήτημα που εδώ και χρόνια χρειάζεται απεγνωσμένα να αλλάξει!
 
Αν και επικαλείται την αναβάθμιση της εκπαίδευσης των υποψηφίων οδηγών και οδηγών, δεν αναφέρει ούτε μια πρόταση άμεσα σχετικά με την αναβάθμιση αυτή, και περιορίζεται σε επιμέρους ρυθμίσεις, οι οποίες είναι μεν σωστές και αναγκαίες, δίνοντας  τη δυνατότητα σε όλες τις ομάδες χρηστών να έχουν πρόσβαση, σε μια όμως παρωχημένη εκπαιδευτική διαδικασία δεκαετιών!
 
Δυστυχώς το νομοσχέδιο δεν αντιμετωπίζει ολιστικά και ευθέως την πραγματικότητα την οποία καλείται να βελτιώσει. Αφήνει τον “γόρδιο δεσμό” της διαπλοκής ως έχειν, και δεν αλλαζει  πλήρως τη διαδικασία των εξετάσεων (…)
 
Αναγάγει την εισαγωγή κάμερας κατά την εξέταση σε μεγίστη υπηρεσία ελέγχου της διαφάνειας και αποτροπή των συναλλαγών, χωρίς καμιά προσομοίωση, χωρίς προδιαγραφές ή ασφαλιστικές δικλείδες για τη χρήση της.
 
ΔΕΝ αφουγκράστηκε τη φωνή των εκπαιδευτών αλλά και της απλής λογικής, που φωνάζει ότι όπως δεν συμμετέχουν στις Θεωρητικές Εξετάσεις, έτσι ΔΕΝ θέλουν να συμμετέχουν και στις Πρακτικές Εξετάσεις!
 
Τέλος, ακολουθώντας την πεπατημένη, θεσμοθέτησε την έκδοση διπλώματος στα 17 έτη,  με ένα περίεργο σκεπτικό, το οποίο θα δημιουργήσει τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που προσδοκά, ‘‘πυροβολώντας τα πόδια της’’ σε σχέση με τη Σύγχρονη Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα την οποία έχει, όπως τόνισε, ως σημείο αναφοράς (sic!)
 
Παραμένουμε λοιπόν για άλλη μια φορά στο ίδιο έργο θεατές, περιμένοντας να δούμε τις πάνω από 18 νομοθετικές ρυθμίσεις,  σε έναν ακόμη νόμο ό οποίος μάλλον δεν θα λειτουργήσει ποτέ..!