Υπάρχουν αυτοκίνητα στα οποία δεν στρίβουν μόνο οι εμπρός τροχοί, αλλά και οι πίσω! Και αυτό συμβαίνει πλήρως ελεγχόμενα, χωρίς εσείς να το καταλαβαίνετε, με απώτερο στόχο το απόλυτο κράτημα. Ο εξοπλισμός συγκεκριμένων εκδόσεων του νέου Renault MEGANE με το σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης 4Control – για πρώτη φορά στη «μικρομεσαία» κατηγορία- έρχεται να αναβαθμίσει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου.
 
Πρόκειται για σύστημα προηγμένης τεχνολογίας, που ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος στρέφει τους πίσω τροχούς στην ίδια ή την αντίθετη κατεύθυνση από τους εμπρός, προσφέροντας κορυφαία χαρακτηριστικά ευελιξίας και σταθερότητας. Η εφαρμογή του συστήματος στα MEGANE GT και πιο πρόσφατα στο νέο MEGANE R.S., πέρα από τα αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά άνεσης και ασφάλειας έχει ως αποτέλεσμα και τη βελτίωση της οδηγικής απόλαυσης που προσφέρει το αυτοκίνητο στο δρόμο, αλλά και την πίστα.
 

Η Renault Sport δημιούργησε ένα πρωτότυπο video για να δείξει από μια διαφορετική οπτική τη λειτουργία, αλλά και τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το 4Control.
 
To σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης 4Contrοl αναπτύχθηκε με την συνεργασία των μηχανικών της Renault και της Renault Sport. Μέχρι την εφαρμογή του στο νέο MEGANE είχε χρησιμοποιηθεί σε μοντέλα της Renault μεγαλύτερων κατηγοριών με στόχο να τους προσφέρει κορυφαία χαρακτηριστικά ευελιξίας και σταθερότητας. Η πιο πρόσφατη έκδοση του συστήματος που χρησιμοποιείται στα νέα MEGANE GT & MEGANE R.S. αποδεικνύει την αποτελεσματικότητά του και όσον αφορά στην σπορ οδήγηση.
 
image
 Με ταχύτητα άνω των 60 km/h οι πίσω τροχοί στρίβουν προς την ίδια κατεύθυνση με αυτήν που στρίβουν οι εμπρός

Ads

image
 Σε ταχύτητες μέχρι 60 km/h οι πίσω τροχοί στρίβουν προς την αντίθετη κατεύθυνση (με γωνία στροφής από αυτήν που στρίβουν οι εμπρός.