Ένα –εμφανώς φορητό- ήλεκτρικό πατίνι βάρους περίπου 7,7 κιλών με μπαταρία λιθίου 10,5 Ah που προσδίδει αυτονομία περίπου 20 χλμ. με μία μόνο φόρτιση παρουσίασε η Hyundai, προωθώντας – και αυτή με τον τρόπο της – την μικροκινητικότητα.

Ads

Το εν λόγω ηλεκτρικό όχημα (επισήμως χρησιμοποιείται ο όρος σκούτερ) μπορεί να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 20 χλμ/ώρα και εντάσσεται στη λογική του «τελευταίου χιλιομέτρου» (“last mile” στα αγγλικά), επιτρέποντας στον οδηγό ενός αυτοκινήτου να παρκάρει σχετικά μακριά από τον τελικό του προορισμό, αξιοποιώντας στη συνέχεια το μικρό αυτό σκούτερ που προηγουμένως βρισκόταν στο πορτμπαγκάζ, όπου και φορτίζοταν από την ενέργεια που παραγόταν κατά την κίνηση του αυτοκινήτου.

image

image

Ads

Πρόκειται για ένα νέο πρωτότυπο ηλεκτρικό Scooter που βασίζεται στο πρωτότυπο που είχε παρουσιάσει η Hyundai στην έκθεση τεχνολογίας του Λας Βέγκας (CES) το 2017. Μεταξύ των αλλαγών που συναντάμε στο μοντέλο του 2019 είναι το γεγονός ότι η κίνηση μεταδίδεται όχι στον εμπρός, αλλά στον πίσω τροχό, γεγονός που αναβαθμίζει την ευστάθεια και την ασφάλεια, καθώς μεταφέρει το βάρος στο πίσω μέρος. Επιπλέον, οι μηχανικοί της εταιρίας έχουν προσθέσει ανάρτηση στον εμπρός τροχό για να παρέχουν ομαλότερη οδήγηση, ακόμη και σε ανώμαλες επιφάνειες.

image

Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του η τριπλή αναδίπλωση που το καθιστά περισσότερο φορητό και βολικό από οποιοδήποτε παρόμοιο προϊόν. Ενισχύοντας, Ενώ η ψηφιακή οθόνη που διαθέτει ενισχύει περαιτέρω την ευκολία χρήσης του, δείχνοντας την κατάσταση της μπαταρίας και την ταχύτητα, ενώ για τη νυχτερινή οδήγηση το νέο σκούτερ είναι εξοπλισμένο εμπρός με δύο προβολείς LED και δύο πίσω φώτα. Η Hyundai σχεδιάζει μελλοντικά να εγκαταστήσει στο σκούτερ αυτό ένα σύστημα πέδησης ανάκτησης ενέργειας για να αυξήσει την εμβέλεια του κατά 7%.

Σύμφωνα με τα ερευνητικά δεδομένα της συμβουλευτικής εταιρείας McKinsey & Company η αγορά “Last Mile Mobility” στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Κίνα αναμένεται να αυξηθεί στα 500 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2030.

image