Η Toyota ανακοίνωσε την έναρξη της δοκιμής σε δύο λιμάνια της Καλιφόρνιας ενός βαρέως φορτηγού που προορίζεται για διανομές (χρήση drayage) και θα είναι εφοδιασμένο με ένα σύστημα κυψελών υδρογόνου που προέρχεται από το επιβατικό Toyota Mirai.

Ads

Αρχικά, η Toyota θα εξετάσει τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να χρησιμοποιήσει οχήματα με κυψέλες υδρογόνου για να μειώσει σημαντικά τις εκπομπές των οχημάτων σε περιπτώσεις κοντινών αποστάσεων, όπως σε κέντρα διανομής.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θα διεξάγει τις δοκιμές της – τις οποίες έχει χαρακτηρίσει ως “Portal Project” γύρω από τα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Long Beach στη νότια Καλιφόρνια. Οι δύο λιμένες είναι εν μέσω ενός σχεδίου δράσης για καθαρή ατμόσφαιρα το οποίο έχει μειώσει σημαντικά τις επιβλαβείς εκπομπές κατά τα τελευταία 12 χρόνια.

image

Ads

image

image

Τα φορτηγά του έργου Portal είναι, βέβαια, πολύ πιο ισχυρά από το τετράθυρο Mirai που διαθέτει σήμερα η μεγάλη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία στο κοινό σε επιλεγμένες αγορές. Διαθέτουν μια συστοιχία κυψελών καυσίμου Mirai και μια μπαταρία χωητικότητας 12 kWh. H συνολική διαθέσιμη ισχύς ξεπερνά τους 670 ίππους ενώ η ροπή στρέψης φτάνει τα 1.800 Nm, καθιστώντας το, όπως είναι φυσικό, πολύ πιο ισχυρό από το Mirai.

Η Toyota ανακοίνωσε ότι το μεικτό βάρος του υδρογονοκίνητου φορτηγού φτάνει τα 80.000. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, τα φορτηγά που είναι εξοπλισμένα με κυψέλες υδρογόνου κυψελών και θα ταξιδεύουν περίπου 320 χιλιόμετρα την ημέρα, σχεδόν όλα στα λιμενικά τερματικά.

H Toyota ανέφερε, τέλος, σε δήλωση που δημοσιεύθηκε στα μέσα μαζικής ενημέρωσης ότι σχεδιάζει να διεξάγει δοκιμές σε μεγαλύτερες αποστάσεις, αλλά το όχημα του Project Portalπεριορίζεται από την αυτονομία των περίπου 320 χιλιομέτρων που προσφέρει με ένα γέμισμα το ρεζερβουάρ υδρογόνου.
 
Παρατήρηση: Drayage είναι ένας όρος των Logistics και αφορά τη μεταφορά αγαθών από και προς τα μεταφορικά μέσα μεγάλων αποστάσεων, όπως τα τρένα και τα πλοία)