Tο δικό της μήνυμα κατά του ρατσισμού και της βίας στέλνει η Nike, με ένα τολμηρό σποτ και αντιστρέφοντας το δικό της διαχρονικό μότο «Just Do it» (Kαν′ το) προτρέπει τους Αμερικανούς να κάνουν το αντίθετο «Για μία φορά…Μην το Κάνεις».

Ads

«Για μια φορά… Μην το κάνεις (Dont’t do it)… Μην παριστάνεις πως δεν υπάρχει πρόβλημα στην Αμερική… Μην αγνοείς τον ρατσισμό… Μην δέχεται την αφαίρεση αθώων ζωών… Μην βρίσκεις άλλες δικαιολογίες…Μην σκέφτεσαι πως όλο αυτό δεν επηρεάζει… Μην κάθεσαι αμέτοχος και σιωπηλός… Μη νομίζεις πως δεν μπορείς να είσαι μέρος της αλλαγής… Ας γίνουμε όλοι μέρος της αλλαγής», γράφει χαρακτηριστικά.

Στην ανάρτησή της μάλιστα στο Twitter χρησιμοποιεί το hashtag #UntilWeAllWin («μέχρι να νικήσουμε όλοι»), το οποίο χρησιμοποιείται σε πολλές αναρτήσεις σχετικά με την υπόθεση Φλοϊντ και τα γεγονότα των τελευταίων ημερών στις ΗΠΑ, τονίζοντας πως ο αγώνας κατά του ρατσισμού θα είναι μια νίκη για όλη την αμερικανική κοινωνία.

Το σποτ αναπαράγεται με ταχύτατους ρυθμούς σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενώ και ο μεγάλος ανταγωνιστής της Nike, η Adidas έκανε retweet το σποτ προσθέτοντας στο σχόλιο της ανάρτησης: «Together is how we move forward. Together is how we make change» («Ο τρόπος για να προχωρήσουμε μπροστά, είναι μαζί. Μαζί θα φέρουμε την αλλαγή») αφού ένα από τα δικά της μότο είναι το «We Are Better Together».