Tο δικό της μήνυμα κατά του ρατσισμού και της βίας στέλνει η Nike, με ένα τολμηρό σποτ και αντιστρέφοντας το δικό της διαχρονικό μότο «Just Do it» (Kαν′ το) προτρέπει τους Αμερικανούς να κάνουν το αντίθετο «Για μία φορά…Μην το Κάνεις».
«Για μια φορά… Μην το κάνεις (Dont’t do it)… Μην παριστάνεις πως δεν υπάρχει πρόβλημα στην Αμερική… Μην αγνοείς τον ρατσισμό… Μην δέχεται την αφαίρεση αθώων ζωών… Μην βρίσκεις άλλες δικαιολογίες…Μην σκέφτεσαι πως όλο αυτό δεν επηρεάζει… Μην κάθεσαι αμέτοχος και σιωπηλός… Μη νομίζεις πως δεν μπορείς να είσαι μέρος της αλλαγής… Ας γίνουμε όλοι μέρος της αλλαγής», γράφει χαρακτηριστικά.
Στην ανάρτησή της μάλιστα στο Twitter χρησιμοποιεί το hashtag #UntilWeAllWin («μέχρι να νικήσουμε όλοι»), το οποίο χρησιμοποιείται σε πολλές αναρτήσεις σχετικά με την υπόθεση Φλοϊντ και τα γεγονότα των τελευταίων ημερών στις ΗΠΑ, τονίζοντας πως ο αγώνας κατά του ρατσισμού θα είναι μια νίκη για όλη την αμερικανική κοινωνία.
Let’s all be part of the change.#UntilWeAllWin pic.twitter.com/guhAG48Wbp
Ads— Nike (@Nike) May 29, 2020
Το σποτ αναπαράγεται με ταχύτατους ρυθμούς σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενώ και ο μεγάλος ανταγωνιστής της Nike, η Adidas έκανε retweet το σποτ προσθέτοντας στο σχόλιο της ανάρτησης: «Together is how we move forward. Together is how we make change» («Ο τρόπος για να προχωρήσουμε μπροστά, είναι μαζί. Μαζί θα φέρουμε την αλλαγή») αφού ένα από τα δικά της μότο είναι το «We Are Better Together».
Together is how we move forward.
Together is how we make change. https://t.co/U1nmvMhxB2— adidas (at ) (@adidas) May 30, 2020
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >