Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ αποκάλυψε ότι τα καταστήματα Neiman Marcus, παραπλανούσαν τους καταναλωτές σε διαφήμιση τους στο ίντερνετ, καθώς παρουσίαζαν αληθινή γούνα ως ψεύτικη.

Ads

Όπως αναφέρει δημοσίευμα της lifo.gr, η ιστοσελίδα των πολυκαταστημάτων Neiman Marcus διαφήμιζε τρία προϊόντα – ένα σακάκι Burberry, ένα ζευγάρι παπούτσια Stuart Weitzman και ένα παλτό Alice+Olivia- αναφέροντας στην περιγραφή τους, ότι η γούνα που τα στολίζει είναι ψεύτικη ενώ δεν ήταν, όπως αποκάλυψε η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ μετά από καταγγελία.
 
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, στην καταγγελία αναφέρεται τα συγκεκριμένα ρούχα και αξεσουάρ, είχαν ταμπέλες στις οποίες αναγραφόταν «αληθινή γούνα», κάτι που θα ήταν ιδιαίτερα δυσάρεστο για καταναλωτές που επενδύουν σε προϊόντα που δεν προέρχονται από την εκμετάλλευση των ζώων. Επιπλέον οι κατηγορίες κατά του πολυκαταστήματος ανέφεραν και μια άλλη απάτη, καθώς παρουσίασαν μια γούνα ότι προέρχεται από κουνέλι κουνελιού, ενώ στην πραγματικότητα ήταν βιζόν.
 
Ωστόσο αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που το Neiman Marcus βρίσκεται στο στόχαστρο της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου. Το 2009, το πολυκατάστημα πουλούσε παλτά με ταμπέλα «ψεύτικη γούνα», ενώ ήταν αληθινή. Σύμφωνα με την καταγγελία, εκείνη η έρευνα έληξε όταν η αλυσίδα ανακοίνωσε ότι κατέληξε σε μια συμφωνία με έναν έμπορο που δεσμεύτηκε να επισημαίνει αν τα προϊόντα έχουν αληθινή ή ψεύτικη γούνα.
 
Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος υπερασπίστηκε με email την εταιρία, υπογραμμίζοντας ότι αγοράζουν περίπου 50.000 διαφορετικά είδη ρουχισμού το χρόνο και τα λάθη δεν αφορούσαν παρά μόνο ελάχιστες περιπτώσεις. Μεταξύ άλλων ανέφερε ότι «δεν υπήρχε πρόθεση παραπλάνησης, και ζητάμε συγνώμη από όσους αισθάνονται ότι έχουν παραπλανηθεί. Έχουμε λάβει αυστηρότερα μέτρα σε όλα τα υποκαταστήματα της αλυσίδας».