Αρχίζουν ξανά οι αερομεταφορές τραυματιών από την Αϊτή
Από ώρα σε ώρα αναμένεται να ξεκινήσουν και πάλι οι μεταφορές τραυματιών που βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση από την Αϊτή στις ΗΠΑ, προκειμένου να τους χορηγηθεί θεραπεία. Οι αερομεταφορές σταμάτησαν την περασμένη Τετάρτη, με τις ΗΠΑ να επικαλούνται «οργανωτικά προβλήματα», παρά τις συνεχείς εκκλήσεις γιατρών που τόνιζαν ότι πολλοί άνθρωποι θα κατάλήξουν σε περίπτωση που δεν μεταφερθούν άμεσα σε νοσοκομειακές μονάδες των ΗΠΑ.
Εκατοντάδες ασθενείς με κάκωση του νωτιαίου, εγκαύματα και άλλα τραύματα έχουν πετάξει με στρατιωτικά αεροπλάνα των ΗΠΑ για την Αμερική, μετά από τον σεισμό, με την πλειοψηφία τους να μεταφερονται στη Φλόριντα.
Την προηγούμενη εβδομάδα, ο κυβερνήτης της Φλόριντας Τσάρλι Κριστ ζήτησε από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση να μοιραστεί το κόστος της περίθαλψης ανθρώπων. Ο κυβερνήτης ζήτησε από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση να στείλει μερικούς ασθενείς σε άλλες Πολιτείες και να εξασφαλίσει ότι τα νοσοκομεία θα πληρωθούν για την περίθαλψη.
Ο Λευκός Οίκος ανακοίνωσε το Σάββατο ότι «αυτή η κατάσταση δημιουργήθηκε επειδή αρχίσαμε να μην έχουμε χώρο» και ότι δεν υπήρξε πολιτική απόφαση να διακοπούν οι πτήσεις απομάκρυνσης των τραυματιών.
Απαγωγές παιδιών από μέλη ΜΚΟ
Δέκα Αμερικανούς πολίτες συνέλαβε η αϊτινή αστυνομία ενώ προσπαθούσαν να πάρουν 33 παιδιά (ηλικίας 2 μηνών ως 12 ετών) από τη σεισμόπληκτη χώρα για παράνομες υιοθεσίες. Αστυνομικοί έθεσαν υπό κράτηση την ομάδα της οποίας ηγείτο μια γυναίκα, η Σίλσμπι Λόρα Λαβόν, στο Μαλπάσο τον κύριο μεθοριακό σταθμό διέλευσης προς τη Δομινικανή Δημοκρατία.
Ο υπουργός Κοινωνικών Υποθέσεων Ιβ Κρισταλέν είπε ότι οι συλληφθέντες ανήκουν στην ΜΚΟ New Life Children's Refuge, μια φιλανθρωπική οργάνωση που έχει έδρα το Άινταχο. Η οργάνωση είχε ζητήσει online δωρεές για να μεταφέρει 100 παιδιά από την Αϊτή στην Δομινικανή Δημοκρατία και εθελοντές για να προσέχουν τα παιδιά.
Σε συνέντευξή του στο τηλεοπτικό δίκτυο NBC, μέλος της οικογένειας ενός από τους συλληφθέντες είπε πως πιστεύει ότι πρόκειται για παρεξήγηση σχετικά με τα απαραίτητα έγγραφα.
Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσαν οι αρχές της χώρας το Σάββατο, οι πέντε άνδρες και πέντε γυναίκες κρατούνται στην πρωτεύουσα Πορτ-ο-Πρενς αφού συνελήφθησαν το βράδυ της Παρασκευής. Οι ύποπτοι τέθηκαν υπό κράτηση όταν η αϊτινή αστυνομία πραγματοποίησε έλεγχο ρουτίνας στο όχημά τους. Οι αρχές ανακοίνωσαν ότι οι Αμερικανοί δεν είχαν έγγραφα για να αποδείξουν ότι είχαν πραγματοποιήσει νόμιμα την υιοθεσία των 33 παιδιών μέσω κάποιας πρεσβείας και επίσης δεν είχαν χαρτιά που να δείχνουν ότι τα παιδιά είχαν μείνει ορφανά εξαιτίας του σεισμού.
«Η ιδέα ήταν να πάμε τα παιδιά κάπου όπου θα είχαν φροντίδα, τρόφιμα και ρουχισμό», είπε η Λαβόν σε δικαστή στο αρχηγείο της αστυνομίας, που χρησιμοποιείται μετά το σεισμό και ως προσωρινή έδρα της κυβέρνησης. Η Λαβόν είπε ότι αγόρασε πρόσφατα μια έκταση σε παράκτια πόλη της Δομινικανής Δημοκρατίας, όπου σχεδίαζε να κτίσει
ορφανοτροφείο για τα παιδιά που έχασαν τους γονείς τους στο σεισμό της 12ης Ιανουαρίου. Υποστήριξε ακόμα ότι επρόκειτο να στεγάσει τα παιδιά σε ένα ξενοδοχείο στη βόρεια ακτή, κοντά στο Καμπαρέτε, ενόσω θα ανεγειρόταν το ορφανοτροφείο.
Ο υπουργός Διασποράς Εντουίν Παρεζόν δήλωσε ότι μόνο το υπουργείο Κοινωνικών Υποθέσεων έχει την εξουσία να επιτρέπει την έξοδο ανηλίκων από τη χώρα. «Πέρα από τις όποιες επιφυλάξεις υπάρχουν σχετικά με τις προθέσεις των υπόπτων, έχουμε να κάνουμε με μια παραβίαση του νόμου της Αϊτής», σημείωσε.
Ο Ιβ Κρισταλέν είπε ότι στην υπόθεση φέρονται να ενέχονται και δυο πάστορες, ένας στην Αϊτή και ένας στην Ατλάντα, στην Τζόρτζια των ΗΠΑ. «Πρόκειται για απαγωγή, όχι για υιοθεσία», τόνισε.
Τα 33 παιδιά μεταφέρθηκαν σε κυβερνητικό ορφανοτροφείο στο Κρουά ντε Μπουκέ, λίγο έξω από το Πορτ-ο-Πρενς, ενώ αξιωματούχοι του προξενείου των ΗΠΑ επισκέφθηκαν τους κρατούμενους.
Ο πρωθυπουργός Ζαν Μαξ Μπελρίβ, η UNICEF και άλλες ανθρωπιστικές οργανώσεις έχουν καταγγείλει την παράνομη μεταφορά ανηλίκων έξω από τη χώρα. Πολλές ανθρωπιστικές οργανώσεις έχουν εκφράσει τους φόβους τους ότι διάφοροι θα προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν το χάος μετά το σεισμό της 12ης Ιανουαρίου που έπληξε την Αϊτή για να κάνουν παράνομες υιοθεσίες. Γενικά, οργανώσεις αρωγής έχουν κάνει έκκληση για μορατόριουμ στις υιοθεσίες παιδιών από τη σεισμόπληκτη χώρα τουλάχιστον έως ότου εξαντληθεί κάθε προσπάθεια τα παιδιά να επανενωθούν με τις οικογένειές τους.
Short Link: http://tvxs.gr/node/51017
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια













40 Σχόλια
Υποβλήθηκε από Ili geri στις 31. Ιανουάριος 2010 - 17:00. #280298
αισθανομαι άσχημα για την βαριά και κατακριτική "αφιερωση" αυτού του παλιού λαικού τραγουδιού .. σε κάποιους που θεωρώ "υπέυθυνους" για εκφυλιστικά φαινόμενα ...
Ζητώ συγγνώμη και από τους ίδιους ..
(ηδη το ειχα κάνει για τους χιλιάδες των ΜΚΟ που πραγματικά και ειλικρινα, ανιδιοτελώς .. προσφερουν τις υπηρεσίες τους ...)
Για τους "υπέυθυνους" λοιπόν, καλύτερα να ευχηθώ κάτι ... :
καλή "φώτιση" ... και μακριά από "κακοτοπιές" και παγίδες...
και να ζητησω συγγνώμη και από οσους διαβασαν εκεινο το σχόλιο και τους "σοκάρισε" ισως ... προκαλώντας ενα γενικότερο "κλιμα" αντιπαραθεσης με προσωπικούς χαρακτηρισμούς ..
Παραβλέπω τις εμετικές ύβρεις
--------------------------------------------------------
Misha πως μπορείς και παραβλέπεις τον εαυτό σου;
Για εμετικές ύβρεις δεν έγραψες;
Αν δεν αποτελείς εσύ μια εμετική ύβρη, τότε ποιός αποτελεί;
Ο imagine; ΄Αστον αυτός είναι ψυχιατρείο
Ο jack noris ; Αυτός είναι βλάκας
Τότε ποιός μας απομένει (τον stns μην τον υπολογίζεις, αντιμετωπίζει πρόβλημα λόγω της χρόνιας χρήσης ηρωίνης);
1. ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ “ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ” ΣΤΟΝ
“ΓΝΩΣΤΟ ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΚΟ Misha”:
(με ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ αναφορές)
α. Υποβλήθηκε από zaphod στις 17. Ιανουάριος 2010 - 14:05. #271476
«Μisha,
Καθαρές κουβέντες. Είσαι χειρότερος καραγκιόζης από τον stns.
Το άθλιο συστηματάκι της σύνδεσης ΑΣΧΕΤΩΝ ΜΕΤΑΞΥ τους ζητημάτων, αλλοίωσης της πραγματικότητας και αποσπασματικής εκμετάλλευσης εξίσου αποσπασματικών πηγών (και μάλιστα απροκάλυπτα από την "αντίθετη όχθη" για ξεκάρφωμα της πραγματικής σου χουντικής προέλευσης), έχει ξεφύγει από κάθε όριο.
Τελικά ο Ταρζανάκος, που μου φαινόταν εμμονικός μαζί σου, έχει απόλυτο δίκιο που σε κυνηγάει παντού για να σε ξεφτιλίσει. Αν μη τι άλλο ωφείλω μία συγγνώμη στον άνθρωπο που μου επισήμαινε τον ποιον σου και ψιλοαδιαφορούσα.»
(http://tvxs.gr/news/ελλάδα/αλληλεγγύη-στη-θ-δραγώνα-από-τον-συριζα-κριτική-από-τον-μ-θεοδωράκη?page=6)
β. Υποβλήθηκε από λ στις 30. Ιανουάριος 2010 - 14:36. #279585
«Misha,
φονταμενταλιστή της ανίατης βλακείας και τσιράκι των απάνθρωπων ρασοφόρων, ήθελες οπωσδήποτε σήμερα να ποστάρεις τις παπαριές σου για τους δύο προστάτες των (κολυβο-)γραμμάτων. Τί μας λες, ο Προυντόν κι ο Μαρξ θα χλώμιαζαν μπροστά τους;»
(http://tvxs.gr/node/49766)
γ. Υποβλήθηκε από MANIKAKOS στις 17. Ιανουάριος 2010 - 17:20. #271568
«...εννοια σου misha.κ στο Μεξικο υπαρχουν ανθρωπακια σαν εσενα που κατακρινουν τους zapatistas.καλητερα μην τους πιανεις στο στομα σου γιατι κ σαν ιδεα ζημια θα σου κανουν!!!»
(http://tvxs.gr/node/49821)
δ. Υποβλήθηκε από ioulianos στις 17. Ιανουάριος 2010 - 16:29. #271542
«Misha
Δεν υπάρχει τίποτα ποιο εθνικιστικό από τον ελληνοκεντρισμό που απορρέει από την ιδεολογία της Ορθοδοξίας που εκπροσωπείς. Είναι η ποιο χυδαία έννοια του εθνικισμού η αντίληψη της Ορθοδοξίας για το "ελληνικό", που προσπαθεί η πλειοψηφία των μεγάλο παπάδων να διαμορφώσει. Άλλωστε η θρησκεία σου είτε έχει ιερά είτε έχει εκκλησίες, σχετιζόταν και σχετίζεται πάντα με τα παγκάρια...
Δεν σε ήξερα μα σε πρόσεξα από τις ενστάσεις μερικών σχολιαστών...»
(http://tvxs.gr/news/ελλάδα/αλληλεγγύη-στη-θ-δραγώνα-από-τον-συριζα-κριτική-από-τον-μ-θεοδωράκη?page=6)
2. “ΓΝΩΣΤΕ ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΚΕ Misha”, ΝΑΙ είμαι “ΑΡΡΩΣΤΟΣ”, αλλά με την ΑΛΗΘΕΙΑ και με τη ΛΟΓΙΚΗ.
Και, ΒΕΒΑΙΩΣ, θα “ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΩ” τούς “ΚΑΛΠΙΚΟΥΣ” από ΟΠΟΥ κι ΑΝ “ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ”...
ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ, για ΠΟΛΛΟΣΤΗ φορά, ότι ΜΕΡΙΜΝΩ ώστε τα ΣΧΟΛΙΑ μου να είναι – κατά το ΔΥΝΑΤΟΝ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ και ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ.
“ΣΚΛΗΡΑ” μπορεί, “ΑΔΙΚΑ” όχι.
Ακόμη, θέλω να ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ, ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ, ΟΣΟΥΣ ΕΧΕΦΡΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΜΟΥ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.
Ενδεικτικά:
α. Υποβλήθηκε από λ στις 30. Ιανουάριος 2010 - 20:20. #279750
«TARZANAKOS,
άψογος πάντα στο σχολιασμό σου και σ΄ευχαριστώ για τους συνδέσμους και τις πηγές που παραθέτεις...»
(http://tvxs.gr/node/49766)
β. Υποβλήθηκε από mkarat στις 24. Ιανουάριος 2010 - 19:23. #275334
«...Υ.Γ. γεια σου TARZANAKO! είναι χαρά μου να διαβάζω τα τα ποστ και τις πηγές σου! :)»
(http://tvxs.gr/node/50497)
3. “ΕΣΥ”, ΑΝΤΙΘΕΤΑ, “ΓΝΩΣΤΕ ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΚΕ Misha”, ΠΑΣΧΕΙΣ από διάφορες “ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ”, “ΕΛΑΦΡΙΑΣ” αλλά και “ΒΑΡΙΑΣ” ΜΟΡΦΗΣ, όπως:
- ΑΓΕΝΕΙΑ: ΑΠΑΞΙΟΙΣ να ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΣ σε ΟΣΟΥΣ σε ΡΩΤΟΥΝ ή έχουν ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ άποψη από τη “ΔΙΚΗ ΣΟΥ”
- ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ και ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΣΥΓΧΥΣΗΣ: Προκειμένου να ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΕΙΣ τα ΦΛΗΝΑΦΗΜΑΤΑ “σου”
- ΚΑΚΙΑ: ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ τα ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ την ΑΠΟΠΝΕΟΥΝ
- ΜΗΔΕΝΙΣΜΟ: τών ΠΑΝΤΩΝ
- ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑ: ΠΡΟΦΑΝΗΣ
- “ODIUM THEOLOGICUM” (ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΜΙΣΟΣ): συγκρινόμενο με αυτό τού ΗΘΙΚΟΥ ΑΥΤΟΥΡΓΟΥ τής ΕΙΔΕΧΘΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ τής ΥΠΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΗΣ, τού ΔΙΑΒΟΗΤΟΥ ΚΥΡΙΛΛΟΥ, καθώς και τού ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΟΥ του ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ “ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΜΟΣΧΑΣ ΚΑΙ ΠΑΣΩΝ ΤΩΝ ΡΩΣΙΩΝ” (ΔΗΛΩΣΕΙΣ για ΑΪΤΗ)
- ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ: ΜΟΝΙΜΩΣ
- ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΙΑ: “ΝΕΑ ΤΑΞΗ”, “ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ”, ΣΟΡΟΣ και δε συμμαζεύεται...
- ΨΕΥΔΟΛΟΓΙΑ: ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ
Κλπ. κλπ. κλπ.
4. Φίλε prinos (4. Φεβρουάριος 2010 - 14:09. #283177), σε παρακαλώ πες μου ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ:
“ΦΤΑΙΩ” ΕΓΩ που έχω ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕΙ τον “Misha” με τον – ομολογουμένως “ΣΚΛΗΡΟ” (αλλά ΔΙΚΑΙΟ) – ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ “ΓΝΩΣΤΟ ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΚΟ”;;;
Τον έχει “ΚΕΡΔΙΣΕΙ” – ΔΥΣΤΥΧΩΣ γι’ “ΑΥΤΟΝ” – “ΜΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΤΟΥ”, δηλαδή με τα ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ στα ΣΧΟΛΙΑ “του”, όπως τα έχω ΑΝΑΓΝΩΣΕΙ και ΑΝΑΛΥΣΕΙ τούς τελευταίους μήνες.
Ενδεικτικά:
Υποβλήθηκε από TARZANAKOS στις 17. Ιανουάριος 2010 - 15:30. #271519
(http://tvxs.gr/node/49821)
Τον έχουν, μάλιστα ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕΙ και “ΒΡΥΚΟΛΑΚΑ”...
5. ΕΝΑ από τα ΔΕΚΑΔΕΣ ΔΕΙΓΜΑΤΑ “ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΑΓΑΠΗΣ-ΚΑΛΟΣΥΝΗΣ του”:
Υποβλήθηκε από Misha στις 27. Οκτώβριος 2009 - 21:25. #199849
“Τι έκανες στον πόλεμο Θανάση;
Τι έκανες στην κατοχή Καζαντζάκη;
«Έγραφα διηγήματα για τον Βούδα και μεταγλώττιζα τον Όμηρο στην Αίγινα»...”
(http://tvxs.gr/node/21975)
Φίλε prinos, δες λοιπόν ΤΙ κάνει: “ΒΑΖΕΙ ΛΟΓΙΑ” στο στόμα τού ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ, τα οποία ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΠΕ.
Και το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ: ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΙ το ΓΕΓΟΝΟΣ ότι ο ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ με την έναρξη τής ΚΑΤΟΧΗΣ, δηλαδή το 1941, ήταν ΗΔΗ 58 ΕΤΩΝ, ενώ από το 1938 είχε ΔΙΑΓΝΩΣΘΕΙ με ΛΕΥΧΑΙΜΙΑ...
6. “ΓΝΩΣΤΕ ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΚΕ Misha”, ΔΕΝ ΠΑΡΑΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙΣ – τάχα μου δήθεν – “ΕΜΕΤΙΚΕΣ ΥΒΡΕΙΣ” (“Παραβλέπω τις εμετικές ύβρεις...”).
ΕΙΣΑΙ, απλούστατα, ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ή/και να ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ στο ΕΠΙΜΑΧΟ ΣΧΟΛΙΟ μου (TARZANAKOS στις 4. Φεβρουάριος 2010 - 0:34. #282880),
όπως ΚΑΙ σε ΟΛΑ τα ΑΛΛΑ, όπως ΚΑΙ σε ΟΛΩΝ τών ΣΧΟΛΙΑΣΤΩΝ που “σού” ΑΠΕΘΥΘΥΝΟΥΝ τον ΛΟΓΟ.
Και, ως ΣΥΝΗΘΩΣ, ΛΑΣΠΟΛΟΓΕΙΣ-ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΕΙΣ-ΨΕΥΔΟΛΟΓΕΙΣ εναντίον τού ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΜΑΖΙ “ΣΟΥ”.
ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΙΣΧΥΡΙΣΤΗΚΑ ότι οι ΗΠΑ, ο ΟΗΕ ή ο ΚΛΙΝΤΟΝ είναι “ΚΑΛΟΙ”.
ΙΣΧΥΡΙΣΤΗΚΑ και ΙΣΧΥΡΙΖΟΜΑΙ, όμως, ότι ο εκάστοτε ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ τού ΟΗΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ – είτε το ΘΕΛΟΥΜΕ είτε ΟΧΙ, είτε το ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ είτε ΟΧΙ – τη ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ τών 192 ΚΡΑΤΩΝ-ΜΕΛΩΝ του.
Είναι “στο ΧΕΡΙ ΜΑΣ”, λοιπόν, να ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟΙ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ (ακόμη ΚΑΙ σαν “ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ”), για να ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΟΗΕ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟΣ.
ΕΣΥ, όμως, ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ, ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΙΜΩΣ ΑΡΝΗΤΙΚΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
Ακόμα κι όταν “ΤΣΙΤΑΡΕΙΣ” – ας πούμε – ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ή ΦΙΝΤΕΛ ΚΑΣΤΡΟ ή “ΠΑΜΠΛΟ” κλπ. κλπ. κλπ., ή ΔΗΘΕΝ “ΛΥΠΑΣΑΙ” τη ΜΑΛΒΙΝΑ ΚΑΡΑΛΗ, ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ “ΣΚΥΛΕΥΕΙΣ” ΑΙΣΧΡΑ και ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΑ.
7. “ΓΝΩΣΤΕ ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΚΕ Misha”, “σε” έχουνε “ΨΥΛΛΙΑΣΤΕΙ” πια ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ και ΣΥΝ-ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ – ΔΥΣΤΥΧΩΣ για “σένα”...
ΜΠΟΡΕΙΣ, άραγε, να ΕΠΑΝΕΛΘΕΙΣ σε “ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΤΕΡΗ” – έστω και “ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΤΕΡΗ” – ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ;;;
Είναι – ΚΑΙ ΑΥΤΟ – “ΣΤΟ ΧΕΡΙ σου”...
Παραβλέπω τις εμετικές ύβρεις του επαγγελματία υβριστή (μάλλον πρόκειται για αρρωστάκο τελικά) και παραπέμπω στην είδηση , όπως ακριβώς δημοσιεύτηκε σε προηγούμενο σχόλιο μου :
"Ο Αμερικανός πρώην πρόεδρος Μπιλ Κλίντον, που σήμερα είναι ειδικός απεσταλμένος του ΟΗΕ για την Αϊτή, θα διορισθεί διεθνής συντονιστής για ανθρωπιστική βοήθεια στη χώρα, που επλήγη από τον καταστροφικό σεισμό των 7 Ρίχτερ."
http://tvxs.gr/news/%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%82/%CE%BF-%CE%BC%C...
1.http://www.athens24.gr/news/news/international/news_detail.html?id=54671&inm=
2.http://new.kerdos.gr/default.aspx?id=1015978&nt=103
3.http://tiny.cc/D3M1V
4.http://troktiko.blogspot.com/2010/02/blog-post_5110.html
5.http://news.pathfinder.gr/world/news/551253.html
Και να υπενθυμίσω στους κατ επάγγελμα υποστηρικτές των "ανθρωπιστικών" επεμβάσεων των αμερικάνων και του ΟΗΕ τους, ότι μόλις πρόσφατα δόθηκε στον Ομπάμα το Νόμπελ Ειρήνης , την στιγμή που αυτός μακελεύει δυό λαούς σε Ιράκ και Αφγανιστάν, συνεχίζοντας την πολιτική Μπους, διατηρεί ορθάνοιχτο και σε πλήρη λειτουργία το σύγχρονο Άουσβιτς του Γκουαντανάμο, και συνεχίζει το απάνθρωπο, εξοντωτικό εμπάργκο ενάντια στην Κούβα.
Όσον αφορά τον ρόλο του ΟΗΕ, υπενθυμίζω και πάλι ότι μέ προκάλυμματον ΟΗΕ ισοπέδωσαν οι ΝΑΤΟικοι την Σερβία, προσπάθησαν να ξεπουλήσουν την Κύπρο στους Αττίλες , μέσω του σχεδίου Ανάν , και τώρα κάνουν μπίζνες με τα πτώματα και τα ερείπια τής ταλαίπωρης Αϊτής, κατά τις συνήθειες τους.
1.Για όσους είχαν αμφιβολίες μπορούν να είναι βέβαιοι πλέον για την κατεύθυνση των πραγμάτων:"Ο Αμερικανός πρώην πρόεδρος Μπιλ Κλίντον, που σήμερα είναι ειδικός απεσταλμένος του ΟΗΕ για την Αϊτή, θα διορισθεί διεθνής συντονιστής για ανθρωπιστική βοήθεια στη χώρα, που επλήγη από τον καταστροφικό σεισμό των 7 Ρίχτερ."
Έτσι έχουμε τα εξής παρανοικά: Ο Κλίντον που ισοπέδωσε όλες τις παραγωγικές δομές της Γιουγκοσλαβίας με βόμβες απεμπλουτισμένου ουρανίου μολύνοντας το έδαφος και το υπέδαφος και υπονομεύοντας το μέλλον πολλών γενιών παιδιών (οι γιατροί στη γειτονική Σερβία ήδη αναφέρουν πολύ αυξημένα επίπεδα καρκινογενέσεων , συγγενών ανωμαλιών και τερατογενέσεων)αμοίβεται παίρνοντας θέση γενικού υπεύθυνου ανθρωπιστικής αποστολής.Ο αντιπρόεδρος του Αλ Γκορ πήρε βραβείο Νόμπελ, όπως και ο διάδοχος του Ομπάμα, την ώρα που οι στρατιώτες του συνεχίζουν να μεκελεύουν γυναικόπαιδα σε Ιράκ και Αφγανιστάν.
Με τον Κλίντον υπεύθυνο γνωρίζουμε καλά ποιο είναι το μέλλον της Αιτής.
2. Η Κούβα έχει από τα υψηλότερους δείκτες υγείας παγκοσμίως (πρόσφατα ξεπέρασαν τους αντίστοιχους των ΗΠΑ), από τους καλύτερα εκπαιδευμένους γιατρούς και ένα σχεδόν υπ[οδειγματικό σύστημα υγείας παρά το σκληρό εμπάργκο και την έλλειψη βασικών φαρμάκων , τα οποία οι Κουβανοί έχουν αντικαταστήσει με δικές τους εναλλακτικές λύσεις, μένοντας ταυτόχρονα έξω από τα βρώμικα παιχνίδια των πολυεθνικών φαρμακοεταιρειών.
Να και μια φορά που θα συμφωνήσω με τον Misha.
Γιατρέ μου, είμαι καλά, ή δεν σώζομαι ούτε στην κούβα;
Η ΕΙΔΗΣΗ:
1. «...Στο μεταξύ, από τη Νέα Υόρκη έγινε γνωστό ότι ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ Μπαν Γκι Μουν ζήτησε από τον πρώην πρόεδρο των ΗΠΑ, Μπιλ Κλίντον να αναλάβει τον συντονισμό της διεθνούς βοήθειας προς την Αϊτή για την ανοικοδόμηση της χώρας, δήλωσε σήμερα ο εκπρόσωπος του γενικού γραμματέα Μάρτιν Νεσίρσκι...»
(http://tvxs.gr/node/51327)
Όπως ΑΚΡΙΒΩΣ, δηλαδή ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ από ΕΓΚΥΡΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ και ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ (ενδεικτικά):
“Bill Clinton to coordinate Haiti aid efforts”
«After meeting U.N. Secretary-General Ban Ki-moon, who asked him to assume the new task, Clinton said he was "pleased to take on an expanded role in the recovery efforts" and would learn from disasters like the 2004 Asian tsunami.
Ban "specifically asked President Clinton to assume a leadership role in coordinating international aid efforts from emergency response to the reconstruction of Haiti,"...
...Nesirky described Clinton as an "internationally renowned, highly visible, high-profile individual," with an ability to mobilize leaders and businessmen...»
(http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2010/02/03/AR201002...)
Και το ΣΧΟΛΙΟ-Διαστρέβλωσή της:
«1.Για όσους είχαν αμφιβολίες μπορούν να είναι βέβαιοι πλέον για την κατεύθυνση των πραγμάτων: "Ο Αμερικανός πρώην πρόεδρος Μπιλ Κλίντον, που σήμερα είναι ειδικός απεσταλμένος του ΟΗΕ για την Αϊτή, θα διορισθεί διεθνής συντονιστής για ανθρωπιστική βοήθεια στη χώρα, που επλήγη από τον καταστροφικό σεισμό των 7 Ρίχτερ"...»
(Υποβλήθηκε από Misha στις 2. Φεβρουάριος 2010 - 10:02. #281481)
2. ΑΝ, λοιπόν, ένας ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ τής συγκεκριμένης ΕΙΔΗΣΗΣ είναι ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΣ και ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ, θα ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ πολύ εύκολα ότι ο “γνωστός ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΚΟΣ Misha” ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ – και ΠΑΛΙ – την ΠΡΟΣΦΙΛΗ ΜΕΘΟΔΟ τής ΑΠΟΚΡΥΨΗΣ και ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗΣ:
α. ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ, δηλαδή ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΙ, ότι ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ τού ΟΗΕ, Ban Ki-moon, ΖΗΤΗΣΕ από τον ΚΛΙΝΤΟΝ να ΑΝΑΛΑΒΕΙ τη συγκεκριμένη ΑΠΟΣΤΟΛΗ, και αφού (ο ΚΛΙΝΤΟΝ) ΔΕΧΘΗΚΕ, ο Γ.Γ. τού ΑΝΕΘΕΣΕ το ΔΥΣΚΟΛΟ και ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΡΓΟ που περιγράφεται στα σχετικά δημοσιεύματα.
β. Την αρχική ΑΠΟΚΡΥΨΗ, ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ – κατ’ ανάγκην – και ΑΛΛΕΣ, όπως:
- Ο Γ.Γ. τού ΟΗΕ έχει ΕΚΛΕΓΕΙ από 192 ΚΡΑΤΗ-ΜΕΛΗ τού ΟΗΕ και, επομένως, ΕΚΦΡΑΖΕΙ τη ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ τους, δηλαδή τη ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ τού πιο ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ τού ΟΗΕ.
- ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ Γ.Γ. τού ΟΗΕ έχει αναλάβει η DR. Asha-Rose Migiro (από την ΤΑΝΖΑΝΙΑ)
γ. Με αυτή την ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΗ ΛΑΘΡΟΧΕΙΡΙΑ, ο “γνωστός ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΚΟΣ Misha” ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ στον ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ την ΣΚΟΠΙΜΩΣ ΨΕΥΔΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ότι ο ΚΛΙΝΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ “ΑΓΝΩΣΤΗ” ΚΑΙ “ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗ” ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ “ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ”...
Και, για να το ΠΕΤΥΧΕΙ, μάς ΑΔΕΙΑΖΕΙ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ ΤΟΝ ΟΧΕΤΟ τής υπόλοιπης παραγράφου 1.
Και το ΚΥΡΙΩΤΕΡΟ; ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ.
Και ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ δηλαδή; Την “ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ” τού ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΪΔΗ;;;
3. ΔΕΚΤΑ και ΣΥΖΗΤΗΣΙΜΑ μόνον σχόλια ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ...
@ tarzanakos
το έργο τους είναι καλό. δίνουν βοήθεια σε μέρη που πιθανά δεν έχουν περάσει από το μυαλό μας, για πράγματα που δεν έχουν πάντα τον χαρακτήρα του επείγοντος.
οι άνθρωποι που είναι εκεί (στις αποστολές) είναι ιδεαλιστές. Ακόμα θυμάμαι γιατρό να μου λέει πως έκανε χειρουργείο με την στολή νωτισμένη από αίμα, στην Ρουάντα/Μπουρούντι.
Αλλά, όταν βλέπω να εξαργυρώνουν το καλό με κομματικές θέσεις, ε πως να το κάνω, συγχύζομαι.
1. geortypanos (1. Φεβρουάριος 2010 - 23:39. #281203), φαίνεται ότι ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ.
ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ότι ΟΦΕΙΛΕΣ και ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΑΚΟΜΗ να ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙΣ τούς ΓΧΣ ενάντια στη ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΑ και τη ΧΥΔΑΙΟΛΟΓΙΑ τού "γνωστού ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΚΟΥ Misha" και ΟΧΙ να ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ σε ΜΕΝΑ τη ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ τού ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ (και ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ) ΕΡΓΟΥ τους.
2. Όσο για το ΑΝ "ΕΞΑΡΓΥΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ και ΕΣΥ ΣΥΓΧΥΖΕΣΑΙ", ΔΕΝ αποτελεί - έτσι κι αλλιώς - και "ΤΟ" αντικείμενο τής τρέχουσας συζήτησης...
3. geortypanos, ΟΦΕΙΛΕΙΣ λοιπόν στους ΓΧΣ, αλλά ΚΑΙ στον ΙΔΙΟ τον ΕΑΥΤΟ σου (ΕΦΟΣΟΝ ΔΟΥΛΕΨΕΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ), να "τα ΧΩΣΕΙΣ" ΕΥΘΕΩΣ και "ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΕΣ" στον "γνωστό ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΚΟ Misha" για τα ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙ και ΥΠΟΝΟΕΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΓΧΣ (στα ΤΕΣΣΕΡΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ "ΤΟΥ")...
Καλή σου νύχτα.
φίλε Ταρζανάκε,
Τα όποια σου κολλήματα με τον Misha μου είναι αδιάφορα, φτάνουν δε στα όρια του γραφικού.
Επειδή εγώ δεν έχω κάτι τέτοιο, δεν "οφείλω" να γράψω τίποτα.
Αυτά.
1. geortypanos (2. Φεβρουάριος 2010 - 8:57. #281466), ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ.
2. Κι ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι έχω "ΚΟΛΛΗΜΑΤΑ" με τον "γνωστό ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΚΟ Misha", ΠΛΑΝΑΣΑΙ ΠΑΛΝΗΝ ΟΙΚΤΡΑΝ...
Στόχω ΞΑΝΑΕΞΗΓΗΣΕΙ, αλλά "ΣΤΟΥ ΚΟΥΦΟΥ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ..."
3. Μάλλον ΕΣΥ geortypanos "ΦΟΡΑΣ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ" και διαθέτεις ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ, ΟΡΑΣΗ και ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ.
4. ΣΥΝΕΧΙΖΕ, λοιπόν, να ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΑΤΑΡΑΧΟΣ τίς ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ-ΨΕΥΔΟΛΟΓΙΕΣ-ΧΥΔΑΙΟΛΟΓΙΕΣ τού "γνωστού ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΚΟΥ Misha" ΕΝΑΝΤΙΟΝ τών - ΣΥ ΕΙΠΑΣ/ΕΓΡΑΨΕΣ - "ΓΧΣ ΙΔΕΑΛΙΣΤΩΝ, ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ, ΤΟ ΑΞΙΟΘΑΥΜΑΣΤΟ ΕΡΓΟ", δηλαδή ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥ - ΑΤΑΡΑΧΟΥ - ΕΑΥΤΟΥ ΣΟΥ...
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ...
πάντως το ότι έχεις κόλλημα με τον Misha έχεις.
το ότι φοράω παρωπίδες επειδή δεν του απαντάω, όπως και σε πολλούς άλλους με τους οποίους τυχόν διαφωνώ, είναι εντυπωσιακό.
οι απόψεις του οποιουδήποτε, και φυσικά και οι δικές σου, είναι απόλυτα σεβαστές.
μπορώ να διαφωνώ όσο θέλω αλλά ως εκεί.
δεν θα κυνηγάω κάθε έναν που γράφει εδώ μέσα επειδή έχει άλλη άποψη.
αυτό λέγεται ελευθερία έκφρασης.
το να προσπαθείς να μου επιβάλλεις, όπως εμμέσως κάνεις, το τι θα πω και σε ποιόν, είναι φασισμός.
@ ili geri
οι ΓΧΣ έφυγαν από το διεθνές τμήμα όχι για την Γιουγκοσλαβία αλλά γιατί οι 7 πρώτες οργανώσεις των ΓΧΣ παγκοσμίως (Γαλλία, Ισπανία, Βέλγιο, Ελβετία κλπ) που "κυβερνούν" το κίνημα δεν ήθελαν αυτόνομο το Ελληνικό τμήμα, αλλά κάτω από την σκέπη του Ισπανικού.
επίσης οι ΓΧΣ, όπως υποψιάζομαι και άλλες ΜΚΟ, είναι προθάλαμοι πολιτικών.
Πέρα από τον Οδυσσέα Βουδούρη που έγινε ο μόνος μη ΠΑΣΟΚ διοικητής ΠΕΣΥ, είναι ο κος Παπαμίχος που από γενικός διευθυντής των ΓΧΣ (απόφοιτος ΤΕΙ) έγινε διευθυντής στο νοσοκομείο Καρπενησίου (ήταν Ευρυτάνας αν θυμάμαι καλά).
Ο άνθρωπος που έφερε τους ΓΧΣ στην Ελλάδα ήταν υποψήφιος του ΠΑΣΟΚ (δεν εκλέχτηκε ποτέ).
Ο δε κος Πύρρος, μέλος του ΔΣ των ΓΧΣ, έγινε στέλεχος του ΕΚΑΒ (εμφανιζόμενος συχνά πυκνά στην τηλεόραση).
το έργο τους είναι όντως αξιοθαύμαστο (όχι μόνο σε τόπους με φυσικές καταστροφές, αλλά και σε υποβαθμισμένες περιοχές του πλανήτη).
Αλλά η πολιτική - πολιτική.
Αυτά.
Για το που τα ξέρω? Έχω εργαστεί για τους ΓΧΣ 1997-98.
1. «...επίσης οι ΓΧΣ, όπως υποψιάζομαι και άλλες ΜΚΟ, είναι προθάλαμοι πολιτικών...
το έργο τους είναι όντως αξιοθαύμαστο (όχι μόνο σε τόπους με φυσικές καταστροφές, αλλά και σε υποβαθμισμένες περιοχές του πλανήτη).
Αλλά η πολιτική - πολιτική...
Για το που τα ξέρω? Έχω εργαστεί για τους ΓΧΣ 1997-98.»
(Υποβλήθηκε από geortypanos στις 1. Φεβρουάριος 2010 - 21:05. #281067)
2. Φίλε geortypanos (1. Φεβρουάριος 2010 - 21:05. #281067), είσαι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ που έχεις ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ για τούς ΓΧΣ.
Και, παρά το ΓΕΓΟΝΟΣ ότι ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ και ΕΚΘΕΙΑΖΕΙΣ το ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΡΓΟ τους, την ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ φαίνεται να το “ΜΗΔΕΝΙΖΕΙΣ”, με το να ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ότι “ΚΑΠΟΙΟΙ” από τούς ΓΧΣ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
Και από ΠΟΥ κι ώς ΠΟΥ η ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ με την ΠΟΛΙΤΙΚΗ είναι κάτι το “ΑΡΝΗΤΙΚΟ”;;;
Ίσα-ίσα που ΕΝΕΡΓΟΙ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ και ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, όπως είναι τα ΣΤΕΛΕΧΗ τών ΓΧΣ, έχουν τη δυνατότητα να ΑΠΟΔΕΙΧΘΟΥΝ οι ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΙ (ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ) για να ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ με τα “ΚΟΙΝΑ”...
3. Θεωρώ, πάντως, ότι το συγκεκριμένο ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ τού σχολίου σου, το οποίο αναφέρεται στο ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΓΧΣ, αποτελεί ΑΠΟΣΤΟΜΩΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ και ΗΧΗΡΟ ΡΑΠΙΣΜΑ στον “γνωστό ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΚΟ Misha”.
ΔΕΝ μπορεί να έχει ΔΙΑΦΥΓΕΙ τής ΠΡΟΣΟΧΗΣ σου ότι χτες και σήμερα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ να ΛΑΣΠΟΛΟΓΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΓΧΣ (με ΕΜΜΕΣΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ και ΥΠΑΙΝΙΓΜΟΥΣ):
- «...Το ελληνικό τμήμα των ΓΧΣ, πράγματι, είχε διαφωνήσει με την απόφαση της μητρικής οργάνωσης να μη παρασχεθε΄λι βοήθεια στην βομβαρδισμένη Γιουγκοσλαβία και γι΄αυτό τέθηκε εκτός για κάποιο χρονικό διάστημα.Σήμερα όμως είναι όλα μέλι-γάλα,μεταξύ παγκόσμιας οργάνωσης και τοπικού τμήματος με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό...»
(Υποβλήθηκε από Misha στις 1. Φεβρουάριος 2010 - 10:17. #280704)
- «Για τον ιδρυτή των ΓΧΣ και των ΓΤΚ που κατάντησε υπάλληλος του ΝΑΤΟ, έχει γράψει και το ΤΒΧΣ...»
(Υποβλήθηκε από Misha στις 1. Φεβρουάριος 2010 - 10:59. #280711)
- «στην Ελλάδα πολλοί χρησιμοποιούν τις ΜΚΟ για να μπουν στην πολιτική από την πίσω πόρτα, διεκδικώντας προσωπικές θέσεις στον κρατικό μηχανισμό».
(Υποβλήθηκε από Misha στις 1. Φεβρουάριος 2010 - 10:17. #280704)
- «Oι ΓΧΣ δεν έχουν δώσει καλά δείγματα τα τελευταία χρόνια...»
(Υποβλήθηκε από Misha στις 31. Ιανουάριος 2010 - 22:19. #280489)
Και, φίλε geortypanos, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι ΟΦΕΙΛΕΙΣ να ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙΣ τούς ΓΧΣ, ΑΝΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ τού “γνωστού ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΚΟΥ Misha”, μια και έχεις ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ...
Μιλώντας το μεσημέρι στον ΣΚΑΙ ο επικεφαλής της ελληνικής ομάδας διάσωσης, ο οποίος βρέθηκε πρόσφατα στην Αιτή, μίλησε για 14000 εξαφανισμένα παιδιά από τους αμερικάνους "φιλάνθρωπους".
Φαίνεται ότι η ιστορία αυτή έχει πολύ βρωμιά από πίσω της.
Οι γιατροί χωρίς σύνορα θα έπρεπε να είχαν οργανώσει αποστολές στην Κούβα με πλοιάρια η έστω με αεροσκάφη από την Δομινικανή Δημοκρατία. Δεν μπορεί η χώρα με το τελειότερο σύστημα υγείας, λόγω ιμπεριαλιστικών διαθέσεων των αμερικάνων να μην μπορεί να προσφέρει στην γειτονική της χώρα...
η Κούβα το τελειότερο σύστημα υγείας? πάμε καλά?
Ναι αγόρι μου. Πρώτη φορά το ακούς;
ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΕΚΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΑΙΜΑ-ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΑ
«Ο δίχρονος Μάριος Βέρρας νοσηλέυεται στο Νοσοκομείο Παίδων Αγλαϊα Κυριακού με πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας. Χρειάζεται συχνές μεταγγίσεις σε ΑΙΜΑ και ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΑ.Η κατάσταση είναι σοβαρή και μπορεί να κρατήσει ακόμα και 2-3 μήνες.
Αίμα μπορείτε να δώσετε σε οποιοδήποτε Δημόσιο Νοσοκομείο, αναφέροντας το όνομα του παιδιού και ότι νοσηλέυεται στο Αγλαϊα Κυριακού.
Για αιμοπετάλια πρέπει να πάτε εκεί.
Το τηλέφωνο της αιμοδοσίας είναι 213-2009327 και 213-2009325 (ΜΟΝΟ για αιμοπετάλια τηλεφωνήστε, μην τους απασχολείτε).
Επειδή έχουν μειωμένο χρόνο ζωής, χρειάζεται να κλειστεί ραντεβου με την υπεύθυνη αιμοπεταλίων του Αγλαϊα Κυριακού.»
Εγώ είχα αφήσει να εννοηθεί ο ρόλος του καλέσματος ενός νεοναζί για βοήθεια στην Αϊτή.Μετά της συλλήψεις αυτές είναι φανερό ότι εμπλέκεται σε εμπορία οργάνων.Το μόνο που μένει να μάθουμε είναι αν όντως υπάρχει ως πρόσωπο ή είναι η αρχή της παράνοιας του Κούλογλου,που τον δημιούργησε για να φέρει την αλλαγή και έχει χάσει τον έλεγχο.
Για τον ιδρυτή των ΓΧΣ και των ΓΤΚ που κατάντησε υπάλληλος του ΝΑΤΟ, έχει γράψει και το ΤΒΧΣ
http://tvxs.gr/news/%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%82/%CE%B1%CE%BD%CE...
Παραβλέπω τις αρρωστημένες ύβρεις του επαγγελματία αντιχριστιανού και εξηγούμαι για τους ΓΧΣ:
Ο Οδυσσέας Βουδούρης διετέλεσε πρόεδρος του ελληνικού τμήματος των Γιατρών Χωρίς Σύνορα, από το 1996 ως το 2001, και αντιπρόεδρος της διεθνούς οργάνωσης Medecins Sans Frontieres, την περίοδο 1998-1999. Στην περίοδο 2001-2004 συμμετείχε, ως πρόεδρος του Περιφερειακού Συστήματος Υγείας Πελοποννήσου, στην προσπάθεια μεταρρύθμισης του Εθνικού Συστήματος Υγείας. Σήμερα ο Οδυσσέας Βουδούρης είναι βουλευτής Μεσσηνίας του ΠΑΣΟΚ.
Υποψήφιος βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ υπήρξε και ο τωρινός επικεφαλής των Γιατρών του Κόσμου, Νικήτας Κανάκης,οποίος; έγραφε παλιότερα πως λέει χαρακτηριστικά ο Νικήτας Κανάκης, μέχρι πρόσφατα πρόεδρος των Ελλήνων Γιατρών του Κόσμου, «στην Ελλάδα πολλοί χρησιμοποιούν τις ΜΚΟ για να μπουν στην πολιτική από την πίσω πόρτα, διεκδικώντας προσωπικές θέσεις στον κρατικό μηχανισμό».
http://news.disabled.gr/?p=1472
Το ελληνικό τμήμα των ΓΧΣ, πράγματι, είχε διαφωνήσει με την απόφαση της μητρικής οργάνωσης να μη παρασχεθε΄λι βοήθεια στην βομβαρδισμένη Γιουγκοσλαβία και γι΄αυτό τέθηκε εκτός για κάποιο χρονικό διάστημα.Σήμερα όμως είναι όλα μέλι-γάλα,μεταξύ παγκόσμιας οργάνωσης και τοπικού τμήματος με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό.
Όσα γράφονται δεν έχουν σκοπό την αποθάρρυνση όποιου θέλει να προσφέρει, αλλά να επισημάνουν την ανάγκη να βρεθούν και να προβληθούν όσοι κάνουν πραγματικό ανθρωπιστικό έργο και δεν είναι εντολοδόχοι κυβερνήσεων που κάνουν μπίζνες πάνω σε ερείπια , πτώματα και ανθρώπινες τραγωδίες.
καλημερα σ'όλους,
Ελληνες-ΓΧΣ:
http://www.msf.gr/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=10&It...
Φίλε Ταρζάνακο κι εγώ θεωρώ τον εαυτό μου καλοπροαίρετο! ... και θελω η καλοπροαίρετη συνδρομούλα μου να μην γινεται αντικειμενο εκμετάλευσης από "επαγγελματίες" της "φιλανθρωπίας"..
Θεώρησέ το κι αυτό καλοπροαίρετη ΕΥΘΥΝΗ .. προσωπική.. απέναντι σε εκφυλιστικά φαινόμενα που δεν αρνείται κανείς...
Φίλε Misha -επισης δεν γνωριζόμαστε-
Οι Ελληνες ΓΧΣ "εφυγαν" απο την διεθνη οργάνωση των ΓΧΣ (του Κουσνερ που γραφεις..) κατα την επιθεση του ΝΑΤΟ στην Γιουγκοσλαβία ...
Δεν το ηξερες αυτό ?! ... (δεν το πιστευω! ..)
Οσο για τον βουλευτη του ΠΑΣΟΚ ποτε ηταν στους Ελληνες ΓΧΣ ? ... "φώτισέ" μας λιγο ...μη λες τα "μισά" μόνο!!! (και ο Κουσνερ ήταν/ειναι.. "Σοσιαλιστης" ... σωστά;...)
Αυτα τα ερωτηματα ... για να δικαιολγησω κι εγω το δικαίωμα μου να "κραξω" ... απο κει ξεκινησε ... :
..την αρπαγή και την σφαγή παιδιών ...
για να βρουν "χαρά" και "ζωή"
κάποιοι που "βρηκαν" πολλά λεφτά
στην σύντομη και "άχαρη" ματαιοδοξη "τσαρκα" τους ...
"στον κοσμο τουτο που έλαχε να ζουν"
1. Φίλε Ili geri (1. Φεβρουάριος 2010 - 9:16. #280692), περίμενα μια πιο αναλυτική τοποθέτησή σου.
Πάντως, σ’ ευχαριστώ για το λινκ τών ΓΧΣ.
2. Μια – ακόμα – "ένδειξη" (αν ΟΧΙ "απόδειξη") ότι "ΔΕΝ πρέπει να ΥΠΟΨΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ" αποτελεί και η ανάλυση τού Will Heaven στη βρετανική “TELEGRAPH”, απόσπασμα τής οποίας παραθέτω:
“Haiti: Let's cut these US Christian 'child smugglers' some slack, shall we?”
By Will Heaven World Last updated: January 31st, 2010
«...So, bearing this in mind, why don’t we listen to the VERSION of events from the CHRISTIAN GROUP? Laura Sillsby, one of those being held in Port-au-Prince, said: “We had PERMISSION from the DOMINICAN REPUBLIC government to bring the children to an orphanage that we have there.” And where did the children come from? “We have a Baptist minister here (in Port-au-Prince) whose orphanage totally collapsed and he asked us to take the children to the orphanage in the Dominican Republic,” she replied. “They accuse us of children trafficking. This is something I would never do. We were not trying to do something wrong.”
The situation in Haiti remains desperate, particularly for young children. This is not the time for the reconstruction of bureaucracy – it’s a time to save lives and heal trauma. The US CHRISTIANS should be freed immediately and allowed to continue with their important journey.»
(http://blogs.telegraph.co.uk/news/willheaven/100024536/haiti-lets-cut-th...)
Όπως μπορείς να διαπιστώσεις, πρόκειται για μία τελείως ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ προσέγγιση τής ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ιστορίας – πολύ περισσότερο που η ΑΝΑΛΥΣΗ αυτή ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ σε ΡΕΠΟΡΤΑΖ τής ΙΔΙΑΣ τής εφημερίδας “TELEGRAPH”:
«...as the Telegraph’s Nick Allen reported yesterday...»
3. Επειδή, λοιπόν, η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ στην ΑΪΤΗ είναι εξαιρετικά ΣΥΓΚΕΧΥΜΕΝΗ, επειδή το φιλόξενο TVXS ούτε ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ είναι, αλλά ούτε και έχει την "ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ" να στέλνει ΡΕΠΟΡΤΕΡΣ στην ΑΪΤΗ, θεωρώ ότι ΒΙΑΖΟΜΑΣΤΕ πολύ και ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ – άθελά μας θέλω να πιστεύω – σε ΕΣΦΑΛΜΕΝΑ συμπεράσματα.
Με τον τρόπο αυτό, όμως, ΑΔΙΚΟΥΜΕ και τούς ΕΑΥΤΟΥΣ μας, αλλά και τη ΛΟΓΙΚΗ...
4. Φίλε Ili geri, ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ότι η δική μου προσέγγιση βασίζεται σε ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΕΣ – κατά το ΔΥΝΑΤΟΝ – ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ και σε ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ – όσο είναι και αυτό ΔΥΝΑΤΟΝ – ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, θα περάσουν ΜΗΝΕΣ μέχρι να “ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ” και αυτό που ΑΠΟΚΛΗΘΗΚΕ – νομίζω ΒΕΒΙΑΣΜΕΝΑ – “Απαγωγές παιδιών από μέλη ΜΚΟ”.
Και ας ΜΗ ΛΗΣΜΟΝΟΥΜΕ ότι οι “ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ” τής ΑΪΤΗΣ προσπαθούν – ΕΥΛΟΓΩΣ από την πλευρά τους – να “ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ” ότι ΔΕΝ έχουν ΧΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ.
5. Όσο για τον “Misha”, ΙΔΟΥ (τελείως ενδεικτικά):
"Τι έκανες στον πόλεμο Θανάση;
Τι έκανες στην κατοχή Καζαντζάκη;
«Έγραφα διηγήματα για τον Βούδα και μεταγλώττιζα τον Όμηρο στην Αίγινα»..."
[Υποβλήθηκε από Misha στις 27. Οκτώβριος 2009 - 21:25. #199849]
(http://tvxs.gr/node/21975)
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το 1940, δηλαδή στην ΑΡΧΗ τής “ΚΑΤΟΧΗΣ”, ο ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ ήταν ήδη 57 χρονών με ΔΙΑΓΝΩΣΜΕΝΗ ΛΕΥΧΑΙΜΙΑ από το 1938...
Απο in.gr:
Η ομάδα των Αμερικανών, πέντε άνδρες και πέντε γυναίκες, συνελήφθησαν μαζί με δύο Αϊτινούς ενώ επιχειρούσαν να περάσουν με τα παιδιά -ηλικίας δύο έως 12 ετών- στη γειτονική Δομινικανή Δημοκρατία. Οι συλληφθέντες είναι μέλη της εκκλησίας των βαπτιστών με έδρα το Αϊντάχο.
«Αυτή είναι απαγωγή, όχι υιοθεσία» δήλωσε ο υπουργός Κοινωνικών Υποθέσεων της Αϊτής, αναφέροντας επίσης ότι στην υπόθεση εμπλέκονται και δύο πάστορες, ένας στην Αϊτή και ένας στην Ατλάντα των ΗΠΑ, μετέδωσε το δίκτυο Sky News.
Αμην
Αυτό ειναι ο καπιταλισμός.
Η κούβα ειδικά αλλά και οι άλλες νοτιοαμερικάνικες χώρες θα μπορούσαν να συνδράμουν πολύ αποτελεσματικά στην νοσοκομειακή βοήθεια και επιτόπου στην κάλυψη ιατρικών αναγκών. Η κούβα έχει το καλύτερο σύστημα υγείας και δεν έχει κολήματα του τύπου πού θα βρούμε τα χρήματα. Οι γιατροί εκεί ασκούν λειτούργημα, όχι επάγγελμα. Η κούβα έχει προσφέρει, όχι πουλήσει, ιατρική τεχνογνωσία και εκπαίδευση σε πλείστες λατινοαμερικάνικες χώρες. Αλλά η αμερική το πρώτο που έκανε είναι να κατακτήσει στρατιωτικά την χώρα για να την προστατέψει απο τον κίνδυνο του λατινοαμερικάνικου σοσιαλισμού. Ο δρόμος της αμερικής είναι μονόδρομος, λοιπόν. Ελέγχουν το αεροδρόμιο με τα όπλα, ελέγχουν ποιός και τι μπαίνει και ποιός βγαίνει, και κυρίως, το μήνυμα είναι: Αν θέλετε να σωθείτε κάντε αυτό που σας λέμε, είναι μονόδρομος. Ε, την βλέπουν και την βλέπουμε την "σωτηρία" των ηπα.
Και μέσα στα άλλα, πλακώσαν και οι μκο να κλέψουν παιδιά. Όπου δυστυχία, η χαρά του καπιταληστή λύκου. Από παντού βγαίνουν τα λεφτά. Όλα τα στίβουν για να βγάλουν λεφτά από κάθε δυστυχία κάθε ανθρώπου.
Oι ΓΧΣ δεν έχουν δώσει καλά δείγματα τα τελευταία χρόνια.
Ο εκ των ιδρυτών τους Μπερνάρ Κουσνέρ έγινε διοικητής στο υπο αμερικάνικη κατοχή Κόσοβο (σα να λέμε πρωθυπουργός επί γερμανικής κατοχής στα καθ ημάς), ο πρώην επικεφαλής τους στην Ελλάδα είναι ήδη βουλευτής του ΠΑΣΟΚ,και είναι γνωστή η άθλια στάση τους στο πλευρό του ΝΑΤΟ και του UCK κατά την επίθεση στη Γιουγκοσλαβία.
Οι Γιατροί της Ειρήνης έχουν συνιδρυτή μιά εμβληματική μορφή του ελληνικού ιατρικού εθελοντισμού τον αναισθησιολόγο Δημήτρη Μογνιέ, ο οποίος έχει ήδη βρεθεί σε 47 χώρες που επλήγησαν από καταστροφές ,ήταν και τώρα στην Αιτή και πέρυσι στη Γάζα ανάμεσα σε εκρήξεις σιωνιστικών βομβών και πυραύλων, με αυταπάρνηση και αυτοθυσία.
οσον αφορά την δική μου "προταση":
Ενισχυσα τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα ... και συνηθως είναι οι μόνοι που ενισχύω κάθε φορά...
(ελπίζω να μη κάνω λάθος φυσικά!!! ...)
απλά επειδη το ρωτησες κι αυτό
ΥΓ (οι ΓΧΣ ήταν ηδη εκει πριν το σεισμό ... έτυχε .. ή απλά ... ήταν ήδη στις προτεραιοτητες τους η στυγνα εκμεταλευομενη αυτη χώρα ..)
Φίλε Ili geri (31. Ιανουάριος 2010 - 22:04. #280479), συμφωνώ για τούς ΓΧΣ. Αν μπορείς, δώσε κάποια πληροφορία (λινκ ή αριθμό λογαριασμού).
Και οι "ΓΙΑΤΡΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ" θα μπορούσαν να ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ. Δεν έχω δει, όμως, κάποια ανακοίνωσή τους.
Όλες αυτές οι ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ, βέβαια, "συνοδεύονται" απλώς από την "ΚΑΛΗ ΦΗΜΗ" τους και απευθύνονται κατά βάση σε ΚΑΛΟ-ΠΡΟΑΙΡΕΤΟΥΣ ανθρώπους.
Καλή σου μέρα.