Ο κ. Λαΐνος επιρρίπτει τις ευθύνες για την απαξίωση της Ολυμπιακής Αεροπορίας στο κράτος και τις κατά καιρούς διοικήσεις που αυτό διόριζε, αλλά, και στην ανοχή που έδειχναν οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των εργαζομένων στο Δ.Σ. της Ολυμπιακής. Κάνει επίσης λόγο για κακοδιαχείριση των υποθέσεων του εθνικού αερομεταφορέα, αλλά, και για αναποτελεσματική διοίκηση. Συγκεκριμένα επικρίνει την αγορά υπερτιμημένων αεροπλάνων, τις παράνομες προσλήψεις και προαγωγές, αλλά και την απουσία αποτελεσματικών ελέγχων εσόδων-εξόδων. Σκληρή είναι η στάση του κι απέναντι στα ΜΜΕ, τα οποία κατηγορεί ότι συνέβαλαν στη δυσφήμηση του εθνικού αερομεταφορέα, ώστε να διευκολυνθεί η ιδιωτικοποίηση του.

Ads

Όσον αφορά την εγκυρότητα των στοιχείων που προβάλει ο κ.Χατζηγάκης για να αποδείξει ότι η Ολυμπιακή είναι ζημιογόνα, τα οποία αναφέρουν ότι εταιρεία επιβαρύνει καθημερινά τον Έλληνα φορολογούμενοι με 1 εκατ. Ευρώ, ο κ. Λαΐνος επισημαίνει ότι είναι κατ’έκτίμηση, καθώς, οι εταιρείες του ομίλου δεν έχουν εκδώσει επίσημους ισολογισμούς από το 2003. Αποκαλύπτει, μάλιστα, ότι όταν το 2008 η Νομαρχία Αττικής ζήτησε τους ισολογισμούς, ο κ. Χατζηδάκη παρενέβη για να καλύψει τους υφιστάμενους του που παρανόμως δεν τους είχαν εκδώσει, ενώ, καταλογίζει την ευθύνη του 67% του 14ετούς σωρευτικού ελλείμματος του ομίλου στη Νέα Δημοκρατία.

Αναφορικά με το ζήτημα κερδοφορίας του εθνικού αερομεταφορέα, ο κ. Λαΐνος επισημαίνει ότι τα πραγματικά σημερινά οικονομικά αποτελέσματα της Ολυμπιακής είναι κέρδη 9,4 δις ευρώ κι όχι έλλειμμα 2,6 δις. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη που επικαλείται ο διδάκτορας Οικονομίας και Διοίκησης Ανθρώπινου Παράγοντα Εναέριων Μεταφορών, τα χρέη του κράτους προς τον όμιλο ανέρχονται στα 10 δις ευρώ κι αν από τα 2,6 δις ευρώ αφαιρεθούν οι 700 χιλιάδες ευρώ πρόστιμα και προσαυξήσεις και συνυπολογίσουν και επιπλέον 1,3 δις ευρώ που επιδίκασε η Δικαιοσύνη στον όμιλο από το κράτος, προκύπτουν τα κέρδη ύψους 9,4 δις ευρώ .

Παράνομη χαρακτηρίζει την έγκριση ιδιωτικοποίησης της Ολυμπιακής Αεροπορίας, από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ο κ. Λαΐνος. Τονίζει δε, ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε συνεργασία με το ελληνικό κράτος, όχι μόνο επιδίωκε την ιδιωτικοποίηση του εθνικού αερομεταφορέα, αντί να επιβάλλει την καταβολή των τεράστιων κρατικών χρεών, αλλά, στήριξε την ιδιωτικοποίηση σε προσωρινά στοιχεία μια μη ολοκληρωμένης έρευνας.

Ads

ΠΗΓΗ: Η Αυγή