Υπέρ των καταναλωτών διευθετήθηκε το 77,2% των παραπόνων και των καταγγελιών που έφτασαν στο Συνήγορο του Καταναλωτή το 2010, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Αρχής.

Ads

Οι μεγαλύτερες αποζημιώσεις καταβλήθηκαν από τις ασφαλιστικές, ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό «δικαιώσεων» των καταναλωτών αφορά σε υπηρεσίες ταχυδρομείων και ηλεκτρονικών επικοινωνιών και σε εταιρείες αδυνατίσματος.

Συγκεκριμένα το ποσοστό επίλυσης υπέρ καταναλωτή διαμορφώνεται ως εξής ανά εμπορικό κλάδο: Υπηρεσίες Ταχυδρομείων και Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες 89,3 %, Μονάδες Αδυνατίσματος και Επιχειρήσεις Γυμναστηρίων 87,5 %, Καταναλωτικά Αγαθά 77,0 %, Υπηρεσίες Μεταφορών 74,5 %, Αντιπροσωπείες Αυτοκινήτων και Μοτοσικλετών 74,4 %, Υπηρεσίες Εκπαίδευσης 73,9 %, Υπηρεσίες Τουρισμού 69,6 %, Υποδομές Ενέργειας και Νερού 63,9 %, Ασφαλιστικές Εταιρείες 63,3 %, Τράπεζες 60,1 %, Γενικές Καταναλωτικές Υπηρεσίες 59,7 % και Υπηρεσίες Υγείας 23,1 %.

Συνολικά, τα ποσά που έλαβαν εντός του 2010 οι καταναλωτές με τη βοήθεια του Συνηγόρου ήταν 23,56 εκατ. ευρώ. Ωστόσο αρκετές από τις υποθέσεις δεν έχουν τελεσφορήσει ακόμη.

Ads