Σπείρα επιθεωρητών διέγραψε φόρους 10 δισ. ευρώ

Printer-friendly versionSend to friend

Επιστολή-καταγγελία, που έφτασε στο γραφείο του πρωθυπουργού, περιγράφει πως το Δημόσιο έχασε φορολογικά έσοδα περίπου 10 δισεκατομμυρίων ευρώ το διάστημα 2006-2008, σύμφωνα με δημοσίευμα της «Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας».

Συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι κύκλωμα διέγραφε φόρους και πρόστιμα που είχαν καταλογιστεί σε μεγάλες επιχειρήσεις (ακόμα και εισηγμένες στο Χ.Α.) ακυρώνοντας τις αρχικές εκθέσεις ελέγχου με «σικέ πορίσματα επανελέγχων», τα οποία καθοδηγήθηκαν από υψηλά ιστάμενα πρόσωπα στην ιεραρχία της Γενικής Διεύθυνσης Επιθεώρησης του υπουργείου Οικονομικών και υλοποιήθηκαν από συγκεκριμένους οικονομικούς επιθεωρητές.

Όπως σημειώνει στο ρεπορτάζ της η δημοσιογράφος Αριστέα Μπουγάτσου, το κόλπο είχε στηθεί επιστημονικά και φορολογούμενοι στους οποίους είχαν επιβληθεί, ύστερα από ελέγχους, φόροι και πρόστιμα εκατομμυρίων ευρώ, απηύθυναν αιτήματα για επανέλεγχο των υποθέσεών τους.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, επανέλεγχοι φορολογικών υποθέσεων διατάσσονται αν οι φορολογούμενοι προσκομίσουν νέα στοιχεία, αν υπάρχοντα στοιχεία δεν ελήφθησαν υπόψη ή αν εκτιμήθηκαν λανθασμένα από τον φορολογικό έλεγχο. Επίσης, δεν επιτρέπονται επανέλεγχοι αν οι φορολογικές υποθέσεις έχουν τελεσιδικήσει και έχει επέλθει συμβιβασμός ή όταν οι φορολογούμενοι έχουν προσφύγει στα δικαστήρια. Ωστόσο, οι υποθέσεις που καταγγέλλονται ξεπέρασαν τα προαπαιτούμενα του νόμου για επανελέγχους.

Οι επανέλεγχοι ανατέθηκαν σε επιθεωρητές σε άλλες ΔΟΥ απ’ αυτές που ανήκαν οι φορολογούμενοι που αιτούνταν επανεξέταση των προστίμων, προφανώς γιατί οι καθ’ ύλην αρμόδιοι οικονομικοί επιθεωρητές αρνούνταν να συμπράξουν σε διαγραφή των φόρων, όπως τονίζει το δημοσίευμα και προσθέτει: όλα τα πορίσματα επανελέγχου που αναφέρονται στην επιστολή προς τον πρωθυπουργό κατά σύμπτωση υπογράφονται από τους ίδιους επιθεωρητές και χαρακτηρίζονται «καινοφανή δικαστικά μορφώματα». Μάλιστα, οι υπογράφοντες ανεβαίνουν γρήγορα στην ιεραρχία και τους ανατίθενται πόστα-φιλέτο, δηλαδή μεγάλες εφορίες αλλά και μεγάλου οικονομικού αντικειμένου υποθέσεις.

Σύμφωνα με την εφημερίδα, η καταγγελία κοινοποιήθηκε ήδη στους αρμόδιους υπουργούς (Γ. Παπακωνσταντίνου και Φ. Σαχινίδη), στον ειδικό γραμματέα της Υπηρεσίας Ειδικών Ελέγχων Γ. Καπελέρη, ενώ ειδικό χειρισμό και εποπτεία της υπόθεσης έχει αναλάβει και κυβερνητικό στέλεχος, εκτός του οικονομικού επιτελείου.

Τέλος, προστίθεται ότι η υπόθεση του κυκλώματος των επανελέγχων μεγάλων φορολογικών υποθέσεων είχε γίνει γνωστή και επί Κ. Καραμανλή. Οι τέσσερις –ενδεικτικά- σκανδαλώδεις υποθέσεις στις οποίες αναφέρεται η καταγγελία και που «λευκάνθηκαν», περιλαμβάνονται σε λίστα 20 ύποπτων επανελέγχων, για τους οποίους ο βουλευτής της ΝΔ Π. Τατούλης είχε ζητήσει με ερώτησή του, τον Μάρτιο του 2004, πλήρη στοιχεία. Αυτά ωστόσο δεν δόθηκαν ποτέ.

4.866665
Η ψήφος σας: Κανένα Μέσος Όρος: 4.9 (15 ψήφοι)
.

40 Σχόλια

chrispic: Βρε παιδιά, δεν νομίζετε οτι...
Εικόνα: chrispic

Βρε παιδιά, δεν νομίζετε οτι έχουμε ξεφύγει από το θέμα?

Εδώ μιλάμε τώρα για διεφθαρμένους επιθεωρητές, οι οποίοι διέγραψαν φόρους (με το αζημίωτο φυσικά)ύψους 10 Δις Ευρώ, στην περίοδο 2006 - 2008.

Τέτοιου είδους ενέργειες για να εξαλειφθούν, χρειάζεται χρόνος και οργάνωση του κράτους, το οποίο δείχνει να έχει διαλυθεί σε όλα τα επίπεδα.

Μια πρώτη ενέργεια που είδα να υλοποιείται προς αυτήν την κατεύθυνση, είναι αυτή των ελεγκτών με τα LapTop που σταματάνε αυτοκίνητα Superlux, μεγάλης αξίας και ελέγχουν τους ιδιοκτήτες για τις δηλώσεις που έχουν κάνει.

Αυτό είναι πρωτοφανές για τα ελληνικά δεδομένα.

Αν συνεχίσουν προς αυτήν την κατεύθυνση, εγώ πιστεύω οτι θα μειώσουμε την διαφθορά σ' αυτό το κράτος που λέγεται Ελλάδα και τότε υπάρχουν ελπίδες για ένα καινούργιο αύριο.

fp3690: Kai sto site tis xrisis avgis...
Εικόνα: fp3690

Kai sto site tis xrisis avgis tis idies vlakeies lene. Ti sionistiki sinomosia tis Goldman Sachs kai tou "Ebraiou" Papandreou xexasate. Episis, i Ellada den exei stratiotes sto Iraq.

delaxo: Γράφω -προσέχοντας τις...
Εικόνα: delaxo

Γράφω -προσέχοντας τις εκφράσεις μου- για "στρατιωτική παρουσία", που δεν σημαίνει μόνο στρατιώτες στο έδαφος αλλά και ναυτικές δυνάμεις ή 'παρατηρητές'.
Είναι αλήθεια ότι η 'συμπαράστασή' μας στο Ιράκ είναι μικρή, αλλά αυτό δεν κάνει φθηνότερες τις άλλες περιπτώσεις τέτοιας 'συμπαράστασης'.
Για λεπτομέρειες δες π.χ. http://www1.rizospastis.gr/story.do?id=4364866&publDate=9/1/2008 [λίγο παλιό, αλλά ενδεικτικό].

fp3690: Auto itan apantisi stin/ston...
Εικόνα: fp3690

Auto itan apantisi stin/ston apo kato.

delaxo: Ακόμη και 20 δις να πάρει το...
Εικόνα: delaxo

Ακόμη και 20 δις να πάρει το δημόσιο από φοροδιαφυγή, οι περικοπές των μισθών θα γίνουν, και μάλιστα εσαεί, όταν η κρίση κοπάσει.
Γιατί ο πραγματικός στόχος τους δεν είναι "η σωτηρία της οικονομίας", αλλά η παγκοσμιοποίηση της μιζέριας: Η Ελλάδα θα γίνει 'ανταγωνιστική' όταν οι μισθοί της εξισωθούν με του Βιετνάμ και της Ινδονησίας.
Αν οι καθοδηγητές του Γιωργάκη ήθελαν να σταματήσουν οι πραγματικές σπατάλες, τότε θα τον διέταζαν, αντί για τους μισθούς, να βάλει χέρι στις σκοτεινές και ανεξέλεγκτες 'αμυντικές' δαπάνες. Αυτές που χαρίζουν περιουσίες στους μεσίτες οπλικών συστημάτων και πλουτίζουν ξένες βιομηχανίες.
Ή θα του έλεγαν να σταματήσει την Ελληνική στρατιωτική παρουσία στο Ιράκ και το Αφγανιστάν, που κοστίζει κάθε χρόνο ίσα με το 'όφελος' από τις περικοπές των μισθών.

chrispic: Δηλαδή φίλε delaxo, λες οτι...
Εικόνα: chrispic

Δηλαδή φίλε delaxo, λες οτι κάποιοι τον έβαλαν στη θέση του Πρωθυπουργού?

Γιατί εγώ νομίζω οτι εξελέγει από τον ελληνικό λαό, μπορείς να μου πεις??

delaxo: Γράφω ότι τον "προώθησαν" για...
Εικόνα: delaxo

Γράφω ότι τον "προώθησαν" για πρωθυπουργό.
Ο λαός (όπως και τα μέλη του κόμματος) επιλέγει κάποιον από τους υποψήφιους που του σερβίρουν.
Και αυτό το σερβίρισμα έχει διάφορες γαρνιτούρες και συσκευασίες.
Στην εποχή μας, το επικοινωνιακό 'image' έχει γίνει επιστήμη, και μάλιστα ακριβοπληρωμένη αφού μπορεί να κάνει τα φύκια να φαίνονται μεταξωτά...

dvsas: Honorary doctorate in...
Εικόνα: dvsas

Honorary doctorate in law
Amherst College, Amherst, MA, USA (2002)

Β. Α. στην Κοινωνιολογία
Amherst College, Μασσαχουσέτη, Η.Π.Α. (1970-75)

Ερευνητής σε Θέματα Μεταναστών
Πανεπιστήμιο Στοκχόλμης, Σουηδία (1972-73)

M. Sc. στην Κοινωνιολογία, Κοινωνιολογία της Ανάπτυξης
London School of Economics - LSE (1976-77)

Fellow (CFIA) του Κέντρου Διεθνών Σχέσεων
Harvard University, Cambrdige, MA, USA (1992-1993)

Πως τον κόβεις γιά φύκι ...???

delaxo: Άλλα προσόντα θέλει ο...
Εικόνα: delaxo

Άλλα προσόντα θέλει ο καθηγητής, και άλλα ο ηγέτης.

[Όσο για τον τίτλο του Επίτιμου Διδάκτορα που πήρε το 2002 όντας υπουργός Εξωτερικών, μοιάζει μάλλον για διπλωματική φιλοφρόνηση παρά για πραγματικό διδακτορικό.]

dvsas: Ε καλά ρε παιδί μου δεν είναι...
Εικόνα: dvsas

Ε καλά ρε παιδί μου δεν είναι και του ειδικού διαμετρήματος του Αλέξη πχ ή της Αλέκας ή όποιου έχει εσύ στο μυαλό σου τέλος πάντων ...!!! Αλλά τι να κάνουμε τώρα , έτυχε να την έχει πιο .... μικρή από του άλλους ...!!! Δεν ήσουν και εσύ εκεί να βάλεις όρο να την μετρήσουμε και να εκλέξουμε αυτόν που την έχει ...μεγαλύτερη .....την ικανότητα ....!!!!! Με πόσο εσύ βολεύεσαι ...???

delaxo: Η χυδαιότητα είναι πολιτική...
Εικόνα: delaxo

Η χυδαιότητα είναι πολιτική σου θέση?

dvsas: Ότι του αξίζει του καθενός...
Εικόνα: dvsas

Ότι του αξίζει του καθενός παίρνει ...!!!! Και ο χυδαίος έρχεται αντιμέτωπος με την χυδαιότητα ...!!!

chrispic: Και πάλι κάνεις λάθος φίλε...
Εικόνα: chrispic

Και πάλι κάνεις λάθος φίλε μου, γιατί απ' οτι θυμάμαι, δεν τον προώθησε κανείς.
1 Εκατμμύριο ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ τον επέλεξαν για αρχηγό και στην συνέχεια με το σπαθί του κέρδισε και τις βουλευτικές εκλογές τον Οκτώβριο του 2009.
Το αν θα είναι καλός Πρωθυπουργός, δεν νομίζεις οτι πρέπει να του δώσουμε τον χρόνο για να το αποδείξει?

delaxo: Δηλαδή οι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ...
Εικόνα: delaxo

Δηλαδή οι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ είναι άτρωτοι στο image building?
Άραγε πόσοι θα τον επέλεγαν για αρχηγό αν τον έλεγαν π.χ. Παπανικολάου ή Μπαμπαλούκο?

Για την περίοδο χάριτος έχεις δίκιο μεν, αλλά αυτό το διάστημα δείχνει ανήμπορος να πει κάποιο "όχι" στις εντολές των Βρυξελλών.

Το γεγονός ότι, πριν κλείσει 6μηνο ως πρωθυπουργός, προτίμησε την εύκολη λεία των μισθών αντί για τις ουσιαστικές σπατάλες, αποτελεί εύγλωττη ένδειξη για τη συνέχεια.

Επιπλέον, θα μπορούσε να έχει δώσει ένα χαρακτήρα προσωρινότητας στις περικοπές λόγω της κρίσης που υποτίθεται ότι τις έκανε αναγκαίες.
Όμως τις επέβαλε μόνιμα, χωρίς προοπτική αναίρεσής τους μετά τη λήξη του συναγερμού.
Γιατί άραγε?

zaphod: Μα καλά τώρα, προσπαθείτε να...
Εικόνα: zaphod

Μα καλά τώρα, προσπαθείτε να κάνετε σοβαρή συζήτηση περί τη "δημοκρατικότητας" στην επιλογή του αρχηγού σε αρχηγικά κόμματα;
Πού θα ήταν ο Γιωργάκης σήμερα αν το επίθετό του δεν άρχιζε από "Παπα-" και τελείωνε σε "-ανδρέου";

dvsas: Ε καλά , μην κάνεις έτσι...
Εικόνα: dvsas

Ε καλά , μην κάνεις έτσι ...!!! Μπορεί να σου τύχει και εσένα να σε πετύχει κάνας ίματζ μέϊκερ στον δρόμο και να σε κάνει να φαίνεσαι και εσύ μεταξωτό (!) .......

Ο Παπανδρέου φωστήρες μου , είναι ο μόνος κοινωνιολόγος Πρωθυπουργός που αποφοίτησε μάλιστα με άριστα το Χάρβαρντ , σε σχέση με όλους τους άλλους δικηγόρους και δικηγοράκους λόγιους που βγαίνουνε στο βήμα να μιλήσουν στον λαό και μιλάνε λες και απευθύνονται στην έδρα , φλομώνοντας την στα ψέματα ....!!!

Έτσι γιά να δούμε ποιά είναι τα φύκια ....!!!!

delaxo: Ψάχνω να βρω πότε σπούδασε...
Εικόνα: delaxo

Ψάχνω να βρω πότε σπούδασε στο Χαρβαρντ απ' όπου λες ότι "αποφοίτησε με άριστα".
Ξέρεις τίποτε περισσότερο απ' όσα λέει ο ίδιος στην προσωπική ιστοσελίδα του, όπου γράφει ότι ήταν "Fellow (CFIA) του Κέντρου Διεθνών Σχέσεων" το 1992-93 (δηλαδή λίγο πριν γίνει Υφυπουργός Εξωτερικών στη κυβέρνηση του μπαμπά του)?

delaxo: Η λίστα εναλλακτικών λύσεων...
Εικόνα: delaxo

Η λίστα εναλλακτικών λύσεων με ουσιαστικά αποτελέσματα είναι μεγάλη.
Αλλά αν ο Γιωργάκης επρόκειτο να κάνει τέτοιες 'αταξίες', δεν θα τον προωθούσαν για πρωθυπουργό...

petros68: Ονόματα ; Παράλογο ; Δεν...
Εικόνα: petros68

Ονόματα ;

Παράλογο ;

Δεν απαντά !!

Άρα λογικο !!

market-talk: Δεν εχω καμια αμφηβολια οτι...
Εικόνα: market-talk

Δεν εχω καμια αμφηβολια οτι γινεται αυτο, αλλα 10 δις ειναι ενα υπερβολικο νουμερα.

Αλλα ακομα και ετσι να ειναι τα πργματα, τοτε δεν εχει το ΠΑΣΟΚ (και η οποια κυβερνηση παρα να τους πιασει.

delaxo: Όπως βλέπουμε για χρόνια στις...
Εικόνα: delaxo

Όπως βλέπουμε για χρόνια στις εκλογές, ο ραγιαδισμός φέρνει αμνησία.
Θα το καταπιούμε λοιπόν κι αυτό, όπως και τόσα άλλα πιο πριν...

Arxidarxos: Μόλις έπεσε στην αντίληψή μου...
Εικόνα: Arxidarxos

Μόλις έπεσε στην αντίληψή μου και το εξής σπαραξικάρδιο κωμικοτραγικό:
http://www.market-talk.net/index.php/id/8278
Τουλάχιστον ανακάλυψαν επιτέλους ότι υπάρχουν και τους ψάχνουνε, κάτι είναι κι αυτό για αρχή...

Όταν (και κυρίως ΕΑΝ) τους βρούνε, άραγε θα τους χώσουνε στην φυλακή ή απλά θα τους τραβήξουνε τ' αυτάκι, θα τους κάνουν μια μικρή επίπληξη και θα συνεχίσουν να τους κρατάνε στις (αόρατες) θέσεις τους; Καθόλου απίθανο γιατί οι άφαντοι & αόρατοι αυτοί μάγκες τυγχάνουν μόνιμοι υπάλληλοι του Ελληνικού δημοσίου...

Κατά τον ίδιο τρόπο, ίσως δεν θα πρέπει να αποκλείσουμε εντελώς ότι αύριο-μεθαύριο μπορεί να τους δούμε κι αυτούς (τους 350) στους δρόμους να διαδηλώνουν διεκδικώντας τα "δίκαια" αιτήματά τους και, φυσικά, την μη άρση της (κεκτημένης) μονιμότητάς τους. Αν μάλιστα τύχει να έχουν και το ΚΚΕ με το μέρος τους (όπως, π.χ., έγινε πρόσφατα με τους πτωχούς λιμενεργάτες των 98.000 ευρώ ετησίως) η νίκη του αγώνα τους θα πρέπει από τώρα να θεωρείται κάτι παραπάνω από σίγουρη!

Κάτι τέτοια βλέπει όμως ο κόσμος και το πνεύμα της Βαστίλης σιγά-σιγά θεριεύει και γιγαντώνεται.

Θα μου πείτε, καλά, δεν τα ξέραμε αυτά ήδη; Τώρα περιμέναμε να τα μάθουμε; Τα υποψιαζόμασταν, γιατί (τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια;) έκαναν και κάνουν μπαμ από χιλιόμετρα. Αλλά χειροπιαστά στοιχεία και συγκεκριμένα ονόματα δεν είχαμε. Τώρα, που σιγά-σιγά κάποια από αυτά βγαίνουν στη φόρα, θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε πως θα χειριστούμε κάτι τέτοια θέματα ως κοινωνία στο σύνολο.

Τέλος, για όποιον αντέχει ν' ακούσει την ωμή αλήθεια να λέγεται με μια κάπως πιο ωμή γλώσσα, υπάρχει και αυτό:
http://mavrifatria.blogspot.com/2010/03/blog-post.html

Καλή Κυριακή & καλή συνέχεια!

az: Ελαφρό φάουλ. Σε ποιούς...
Εικόνα: az

Ελαφρό φάουλ. Σε ποιούς αναφέρεσαι όταν γράφεις πως `χειροπιαστά στοιχεία και συγκεκριμένα ονόματα δεν είχαμε'; Γιατί ο κόσμος ο οποίος συναλλάσεται (& ενίοτε διαπλέκεται) με το δημόσιο σε προσωπικό επίπεδο - είτε με την εφορεία, είτε με κάποια άλλη αρχή (π.χ., για να λάβει κάποια ευρωπαϊκή επιδότηση που δικαιούται) - ξέρει. Όπως ξέρει & κόσμος που δουλεύει στο δημόσιο & βλέπει πως οι λίστες μισθοδοσίας περιλαμβάνουν & κόσμο που κανείς δεν έχει ποτέ δει (δεν είναι μόνο οι 350 εφοριακοί, όπως φαίνεται...). Κατά τα άλλα, καλή σου Κυριακή & εσένα :).

tsiou_: Χωρίς να σημαίνει ότι δεν...
Εικόνα: tsiou_

Χωρίς να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και αργόμισθοι στο δημόσιο, δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο είναι ένα δημοσίευμα της Espresso στο οποίο μας παραπέμπεις. Είναι ένα γενικόλογο άρθρο που μάλλον προσπαθεί να ενισχύσει το κλίμα "ιδιωτικοί vs δημόσιοι υπάλληλοι". Δεν νομίζω ότι πρέπει να το παίρνεις στα σοβαρά.

Arxidarxos: Ευχαριστώ για την υπόδειξη....
Εικόνα: Arxidarxos

Ευχαριστώ για την υπόδειξη. Ξανακοίταξα το blog και είδα πως πράγματι αναγράφει ως πηγή του την Espresso, η οποία όντως δεν μπορεί να θεωρηθεί ως ιδιαίτερα αξιόπιστη... Xίλια συγνώμη αλλά ομολογώ πως δεν το περίμενα αυτό από τον συγκεκριμένο μπλογκογράφο, γι αυτό και δεν είχα δώσει την σχετική προσοχή. Από την άλλη πάλι, espresso-ξespresso, αναρωτιέμαι: Είναι δυνατόν μια εφημερίδα να γράφει τελείως του κεφαλιού της για ένα τόσο σημαντικό ζήτημα; Είναι, θα μου πεις. Εδώ έχουμε δει να το κάνουν άλλες κι άλλες, που είχαν μάλιστα και την βούλα του έγκυρου, και δεν θα το κάνει η Εsspreso? Τι να πω... Ας περιμένουμε 2-3 μέρες και θα δούμε. Το θέμα είναι πάρα πολύ σοβαρό για να περάσει στο ντούκου, Όσο να'ναι, αφού έγινε η αρχή, όλο και κάτι θα δούμε σύντομα γραμμένο και αλλού...

az: Aρχίδαρχε (μα τι όνομα), το...
Εικόνα: az

Aρχίδαρχε (μα τι όνομα), το θέμα με τους 350 έχει ξαναπαίξει στα σχόλια του tvxs πριν καμμία βδομάδα αν θυμάμαι καλά. Υπήρξε & μία αντιπαράθεση zaphod- dvsas, αν θυμάμαι καλά. Νομίζω ότι η είδηση είναι έγκυρη...

zkite: ELLAS ELLHNWN...
Εικόνα: zkite

ELLAS ELLHNWN ROUFIANWN

UNAINSTAN IS TURKISH

vrwmiarhs: Δεν θα κάνουν σε κανένα...
Εικόνα: vrwmiarhs

Δεν θα κάνουν σε κανένα τίποτα..

http://panokato.blogspot.com/2010/03/blog-post_03.html

DimitrisT: Αν το συνολικό ποσό που...
Εικόνα: DimitrisT

Αν το συνολικό ποσό που απαιτούσε η ΕΕ να εξοικονομηθεί μέσα σε ένα χρόνο από τα πρόσφατα μέτρα που ελήφθησαν είναι 4,5 δισ Ευρώ, καταλαβαίνεται τι θα πει 10 δις Ευρώ!!!

Η συνολική ζημιά του Δημοσίου από τα ακίνητα που παραχώρησε το Δημόσιο στο Βατοπέδι, είχα διαβάσει ότι είναι περίπου 100 εκατ. Ευρώ. Υπάρχει η σχολή το κράτος επενδύει, η σχολή το κράτος πουλάει και η σχολή το αφεντικό τρελάθηκε και χαρίζει!

Μήπως ακόμα ισχύει το "τα λεφτά υπάρχουν", που έλεγε ο ΓΑΠ προεκλογικά;

Στη Μονή Τοπλού πόσα ζημιώθηκε το Δημόσιο, και ο ΓΑΠ έχει τη Σιούτη σύμβουλο, που ήταν μέσα μέχρι το λαιμό;

Vedder: χτες στις ειδησεις (του Μεγκα...
Εικόνα: Vedder

χτες στις ειδησεις (του Μεγκα νομιζω) ειπωθηκε οτι εχει διαπιστωθει σε εκτεταμενο βαθμο η πρακτικη της εικονικης πτωχευσης επιχειρησεων (και νεου ανοιγματος στο ονομα αλλων αχυρανθρωπων) ουτως ωστε να αποφευγουν την πληρωμη φορων στο κρατος, και των υποχρεωσεων στους ασφαλιστικους οργανισμους, αλλα και αποζημιωσεων στους εργαζομενους.

Καποιος να πει περισσοτερα επ' αυτου θα ηταν πολυ χρησιμο.
Κατα τα αλλα βαζουν το λαο να πληρωνει τα σπασμενα...

Επιλογές εμφάνισης σχολίων

Στο νέο Tvxs μπορείτε να απαντάτε σε ένα συγκεκριμμένο σχόλιο πατώντας το “απάντηση” που βρίσκεται κάτω από το σχόλιο. Για να δείτε όλη την πορεία της συζήτησης και των απαντήσεων επιλέξτε “λίστα νημάτων¨. Αν θέλετε να δείτε όλα τα σχόλια (ανεξάρτητα αν σχολίαζαν την ανάρτηση ή απαντούσαν σε κάποιο σχόλιο) επιλέγετε “επίπεδη λίστα”.(ότι ίσχυε στο παλιό Tvxs ). Aν θέλετε να κάνετε σύντομη επισκόπηση της μιας ή της άλλης λίστας επιλέγετε το “συμπτυγμένο” . Για να διαβάζετε όλα τα σχόλια επιλέγετε το ¨ξεδιπλωμένο”. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε πόσα σχόλια θέλετε να βλέπετε σε κάθε σελίδα και με ποιά χρονολογική σειρά. Πατήστε “αποθήκευση ρυθμίσεων” για να τεθούν σε ισχύ οι επλογές σας.

Ημερολόγιο

Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 
 
Add to calendar