Πρόστιμο 40.000 ευρώ επέβαλε ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή Δ. Σπυράκος στο κολέγιο «Hellenic American University» επειδή χρησιμοποιεί στις διαφημιστικές της ανακοινώσεις τον όρο “University”, χωρίς να είναι Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο.

Ads

Συγχρόνως, έχουν κινηθεί και είναι σε εξέλιξη οι σχετικές διοικητικές διαδικασίες για τον έλεγχο διαφημιστικών καταχωρίσεων και εμπορικών πρακτικών και άλλων επιχειρήσεων, οι οποίες δραστηριοποιούνται στον τομέα της παροχής υπηρεσιών μεταλυκειακής εκπαίδευσης και χρησιμοποιούν παράνομα τους προσδιοριστικούς τίτλους “Πανεπιστήμιο” ή “Κολέγιο” στην ελληνική ή αγγλική γλώσσα ή καλλιεργούν ανακριβείς εντυπώσεις για το επίπεδο και την ακαδημαϊκή αναγνώριση των εκπαιδευτικών υπηρεσιών που παρέχουν. Ορισμένα δε κέντρα ανακοίνωσαν ήδη στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή την απόσυρση του επίμαχου διαφημιστικού υλικού.