Την παροχή οικονομικού βοηθήματος στις οικογένειες που το ετήσιο εισόδημά τους δεν ξεπερνά τις 3.000 ευρώ, με σκοπό να στέλνουν τα παιδιά τους στο σχολείο προβλέπει τροπολογία που κατέθεσε το υπουργείο Παιδείας στο νομοσχέδιο της Δια Βίου Μάθησης. Το βοήθημα θα δίδεται στο τέλος της κάθε χρονιάς και όχι στην αρχή.

Ads

Επίσης, με άλλη τροπολογία αποφασίζεται ότι η μεταφορά των μαθητών στα σχολεία ειδικής αγωγής, εφόσον δεν έχουν λυθεί τυχόν σχετικές εκκρεμότητες έως τέλος του χρόνου, θα γίνεται με ευθύνη των νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων, με παράταση των συμβάσεων που έχουν συναφθεί από πέρυσι.

Τέλος, με άλλη τροπολογία θα γίνεται πλέον αυστηρός έλεγχος σε όσους κάνουν χρήση ευεργετικών διατάξεων για την εισαγωγή στα ΑΕΙ. Ετσι, από του χρόνου θα σταματήσουν τα φαινόμενα να μετεγγράφονται παιδιά από ημερήσια λύκεια στην τελευταία τάξη των εσπερινών προκειμένου να έχουν ευκολότερη πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Σύμφωνα με την τροπολογία, όσοι αποκτούν απολυτήριο Εσπερινού λυκείου θα πρέπει να έχουν πλήρη φοίτηση στις δύο τελευταίες τάξεις και να έχουν παρακολουθήσει όλα τα μαθήματα των δύο τελευταίων ετών.

Την ερχόμενη Τετάρτη το σχετικό νομοσχέδιο εισάγεται προς συζήτηση και ψήφιση στο Β΄ θερινό τμήμα της Βουλής. Η επεξεργασία του νομοσχεδίου ολοκληρώθηκε σήμερα στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Ads

Η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου, απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Τάσου Κουράκη σχετικά με τα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας, σημείωσε ότι για το υπουργείο Παιδείας είναι πρώτης προτεραιότητας. «Στο πλαίσιο αυτό, γίνεται μεγάλη προσπάθεια ώστε μέχρι τέλος της επόμενης εβδομάδας να έχουν γίνει όλες οι αναγκαίες προσλήψεις και μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών, ώστε να λειτουργήσουν κανονικά και να μην υπάρξει κανένα πρόβλημα» διαβεβαίωσε η κ. Διαμαντοπούλου.

Ακόμα η υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε στα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας που λειτουργούν σε φυλακές, τονίζοντας ότι θα πρέπει οι εκπαιδευτικοί που θα μπουν εκεί να έχουν ειδικά προσόντα. Γι’ αυτό, όπως είπε, το υπουργείο προσανατολίζεται να μην μετρήσουν μόνο τα μόρια στις προσλήψεις εκπαιδευτικών αλλά να τεθούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις για τα προσόντα τους.