Επίθεση στην οικία στελέχους του ΕΕΚ
«Aπό την πυρκαγιά που προκλήθηκε σημειώθηκαν σημαντικές ζημιές. Kαθώς δεν υπάρχει απολύτως καμιά προσωπικού χαρακτήρα αντιπαράθεση του συντρόφου Γιαννατσή με άλλους, είναι σαφές ότι πρόκειται για μια τρομοκρατική εκφοβιστική ενέργεια κατά του συντρόφου για τη δράση του στα κοινωνικά κινήματα, και ιδίως στο κίνημα των κατοίκων των Πετραλώνων κατά των παράνομων κεραιών κινητής τηλεφωνίας και κατά της εμπορευματοποίησης του Λόφου Φιλοπάππου», αναφέρει σχετική ανακοίνωση του ΕΕΚ.
Short Link: http://tvxs.gr/node/42585
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια



















48 Σχόλια
Μερικά νεότερα για την υπόθεση αυτή:
Οι κρατικές προκλήσεις δεν έχουν τελειωμό, όπως και η συνενοχή της αστυνομίας του Χρυσοχοϊδη.
Το απόγευμα της Παρασκευής και την ώρα που ο σ. Γιαννατσής μιλούσε στην συνέλευση των κατοίκων εξιστορώντας τα, του χτυπήματος, "άγνωστοι" τηλεφώνησαν και τον απείλησαν ότι θα τον κάψουν ζωντανό.
Αμέσως, οι παρεβρισκόμενοι προσέτρεξαν στο ψιλικατζίδικο από το καρτοκινητό του οποίου είχε γίνει η κλήση (στην περιοχή των Κάτω Πετραλώνων) και κάλεσαν την αστυνομία να έρθει για δαχτυλικά αποτυπώματα. Η αστυνομία αρνήθηκε λέγοντας ότι σε καρτοκινητά τηλέφωνα υπάρχουν πολλά αποτυπώματα και είναι ανώφελη κάθε έρευνα.
Κατόπιν συνεννοήσης με δικηγόρο, ο σ. Γιαννατσής έδωσε πρόσθετη κατάθεση για να γραφτεί στο φάκελο της αστυνομίας, καταγγέλοντας και την ολιγωρία της.
Και οι δύο πορείες εχθές το βράδυ και σήμερα το πρωί, είχαν χαρακτήρα εκτός των άλλων και καταγγελίας του γεγονότος.
Την ερχόμενη Κυριακή η πρωτοβουλία κατοίκων Πετραλώνων, καλεί σε νέα για το ίδιο θέμα.
Εντωμεταξύ το Εργατικό Επαναστατικό Κόμμα, μέλος του οποίου είναι ο σύντροφος, καλεί την ερχόμενη Πέμπτη 26 Νοεμβρίου στις 7.30 μμ στο ΕΜΠ (Γκίνη) σε ανοιχτή συνάντηση ενημέρωσης, συζήτησης και οργάνωσης εκδηλώσεων διαμαρτυρίας, σχετικά με το θέμα αυτό, όλες τις οργανώσεις της αριστεράς, κάθε πολιτική και κοινωνική συλλογικότητα, εργατικές κινήσεις και κινήσεις γειτονιάς.
Ακολουθεί η σχετική πρόσκληση:
EPΓATIKO EΠANAΣTATIKO KOMMA
Kaποδιστρίου 38, Aθήνα
Τηλ. 210 5241072,
6977666470
eek@ath.forthnet.gr
ΠPOΣKΛHΣH
προς τις οργανώσεις τις επαναστατικής και ριζοσπαστικής αριστεράς και τις πολιτικο-κοινωνικές συλλογικότητες, κινήσεις του εργατικού κινήματος και κινήσεις πόλεις
Σύντροφοι, θεωρώντας ότι η επίθεση εμπρησμού στο σπίτι του συντρόφου Γιάννη Γιαννατσή, στα Πετράλωνα, δεν στρέφεται μόνο εναντίον ενός μεμονωμένου αγωνιστή, ή εναντίον του EEK, μέλος του οποίου είναι, αλλά εναντίον όλου του εργατικού και λαϊκού κινήματος, σας καλούμε σε σύσκεψη την Πέμπτη 26 Nοέμβρη 2009, ώρα 19.30, στο Πολυτεχνείο (κτήριο Γκίνη).
Ήδη η Λαϊκή συνέλευση κατοίκων Πετραλώνων, το μεσημέρι της Kυριακής 22 Nοέμβρη, αποφάσισε την πραγματοποίηση συγκέντρωσης και πορείας την Kυριακή 29 Nοέμβρη, στις 12 μ.μ. Θεωρούμε ότι πέρα από τη στήριξη της πορείας πρέπει να επεξεργαστούμε μια σειρά ενιαιομετωπικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κρατικής/παρακρατικής τρομοκρατίας.
Aθήνα 22/11/2009
http://www.narnet.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=265&Itemid=1
η ανακοίνωση του ΝΑΡ για την επίθεση αυτή κατά του συντρόφου Γιάννη Γιαννατσή
Καταγγελία ΝΑΡ για την επίθεση εναντίον αγωνιστή
21.11.09
Επίθεση στο σπίτι του σ. Γιάννη Γιαννατσή, στελέχους του ΕΕΚ και αγωνιστή του κινήματος κατοίκων Φιλοππάπου και Πετραλώνων.
Η τρομοκρατία δεν θα περάσει!
.
Καταγγέλλουμε, με τον πιο έντονο τρόπο, την τρομοκρατική επίθεση που δέχτηκε τα ξημερώματα της Παρασκευής ο συναγωνιστής Γιάννης Γιαννατσής, από μέχρι τώρα αγνώστους, οι οποίοι αφού έσπασαν τα τζάμια της πόρτας εισόδου του σπιτιού του στα Άνω Πετράλωνα, πέταξαν βόμβα μολότοφ και εύφλεκτο υλικό, με αποτέλεσμα να προκληθεί πυρκαγιά η οποία ευτυχώς δεν πήρε σοβαρές διαστάσεις. Ο Γιάννης Γιαννατσής είναι γνωστός τόσο για την πολιτική του δράση, ως στέλεχος του ΕΕΚ, όσο και για την συμβολή του στο κίνημα των κατοίκων της περιοχής του, όπως και στην συμμετοχή του στον αγώνα εναντίον της εμπορευματοποίησης του Λόφου του Φιλοπάππου. Να σημειωθεί δε ότι είναι η 2η φορά που ο Γιάννης δέχεται τρομοκρατική επίθεση. Είχε προηγηθεί επίθεση τον Ιούλιο του 2007 στο Γκάζι, από ροπαλοφόρο.
. Η νέα αυτή προσπάθεια εκφοβισμού αποτελεί άλλον ένα κρίκο της κατασταλτικής αλυσίδας των τελευταίων χρόνων, μια αλυσίδας από εργοδοτικές επιθέσεις και τρομοκρατία σε βάρος ταξικών συνδικαλιστών, με κορυφαία την υπόθεση της Κωνσταντίνας Κούνεβα, επιθέσεων σε στέκια νεολαίας και χώρους των κινημάτων πόλης, σε γραφεία και λέσχες οργανώσεων της αριστεράς και του αντιεξουσιαστικού χώρου. Είναι η άλλη όψη του ίδιου νομίσματος, των προληπτικών συλλήψεων και προσαγωγών που είδαμε στον πρόσφατο εορτασμό του πολυτεχνείου, των καταδρομών των ΜΑΤ στα Εξάρχεια, της κήρυξης της απεργίας των λιμενεργατών ως παράνομη.
Το μαζικό κίνημα και οι φορείς του, οι οργανώσεις της αριστεράς, οι αριστερές κινήσεις πόλης και κάθε άνθρωπος , πρέπει να καταδικάσουν άμεσα τη νέα επίθεση. Η τρομοκρατία δεν θα περάσει! Όσοι νομίζουν ότι εν όψει των επικείμενων διαδηλώσεων του Δεκέμβρη, ένα χρόνο μετά τη δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου, θα τρομοκρατηθεί το μαζικό κίνημα, θα πάρουν την απάντηση που τους αξίζει στους δρόμους του αγώνα.
Για μια ακόμη φορά προβάλλει η ανάγκη για την συγκρότηση ενός μόνιμου μετώπου για τα δημοκρατικά δικαιώματα και τις ελευθερίες της εποχής μας που θα βάζει μαζικό φραγμό στην όποια κρατική και παρακρατική καταστολή. Το ΝΑΡ και η νεολαία Κομμουνιστική Απελευθέρωση θα δώσουν τις δυνάμεις τους σε αυτή τη προσπάθεια.
Νέο Αριστερό Ρεύμα
20 Νοεμβρίου 2009
Ανοιχτή συνέλευση 23 Νοέμβρη 2009, Αμφ. Γκίνη 7μμ Πολυτεχνείο
Η Κοινή Δράση Αλληλεγγύης καλεί σε ανοιχτή συνέλευση, όλους όσους θέλουν να συμβάλλουν στην συγκρότηση ενός ανεξάρτητου/χειραφετημένου κέντρου αγώνα, αντιπληροφόρησης και δράσης, μπροστά στο επόμενο κρίσιμο διάστημα και τον Δεκέμβρη του 2009.
Χιλιάδες απολύσεις, ιδιωτικοποιήσεις, νέα λιτότητα, επίθεση στα κοινωνικά και εργασιακά δικαιώματα και ελευθερίες, ρατσισμός, αστυνομοκρατία και μιλιταρισμός, είναι ο νέος γύρος επίθεσης που ετοιμάζει η κυβέρνηση, το σύστημα, και όλοι οι μηχανισμοί του κράτους. Αθήνα και Βρυξέλλες, εν μέσω κρίσης, διαβουλεύονται για να φτιάξουν το καλύτερο σχέδιο αφαίμαξης των εργαζόμενων και της νεολαίας
Απέναντι σε αυτή την πολιτική μπορούμε να αντιτάξουμε την δικιά μας κοινωνική αντιπολίτευση την δικιά μας συλλογική απελευθερωτική και χειραφετημένη σκέψη και δράση.
Όλοι εμείς που συναντηθήκαμε στους δρόμους το Δεκέμβρη του 08, μπορούμε να συγκροτήσουμε ένα κοινωνικοπολιτικό μέτωπο αντιπολίτευσης. Λειτουργώντας με άμεση δημοκρατία, και συλλογικά μπορούμε να νικήσουμε την πολιτική της εκμετάλλευσης της καταπίεσης και των δολοφονιών.
Ανοιχτή Συνέλευση ΔΕΥΤΕΡΑ 23 ΝΟΕΜΒΡΗ 2009
ΑΜΦ. Γκίνη 7μμ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
ΚΟΙΝΗ ΔΡΑΣΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
Ο φαύλος κύκλος της βίας...
Διαφωνώ μαζί σου, με τις ιδέες σου και τις πράξεις σου και ...σε καίω!
Σε καίω όπως καίνε οι σιωνιστές τα παιδάκια στη Γάζα,όπως έκαιγαν οι ναζί στους φούρνους του Νταχάου τους παππούδες τους.
Σε καίω όπως κάψανε το σπίτι του ακτιβιστή Στέφανου Κόλλια στη Γκιώνα , όπως κάψανε το Ρεσάλτο στα Εξάρχεια.
Στο τέλος νικάει όποιος έχει τις πιο καλές μολότωφ.
Γιατί δεν οργανώνουν, όλοι τούτοι οι πυρομανείς, μολότωφ-πάρτυ σε κάποια αρένα, να μαζευτούμε να διασκεδάσουμε όλοι μαζί βλέποντας τους να γίνονται φλαμπέ;
ΥΓ. Αλληλεγγύη και συμπαράσταση στον άνθρωπο που υπέστη την επίθεση.
Πίσσα και πούπουλα στους κάθε λογής ψυχοπαθείς που παριστάνουν τους μασκοφόρους εκδικητές.
Η αλήθεια είναι όμως ότι ταιριάζουν μια χαρά στην παρανοϊκή τερατούπολη.Ίσως και να είναι τα πιο γνήσια παιδιά της.
@ eddie_k (`αραγε πως και δεν ειδαμε καμια αναφορα γι αυτη την τρομοκρατικη επιθεση απο [..] τους εγκριτους συσχολιαστες που ησαν λαλιστατοι για τα αυγα στην Σωτη;')
eddie_k, τα σχόλια που έγιναν στο θέμα για την Τριανταφύλλου ξεκίνησαν με νωχελικές καταδίκες για την επίθεση. οι εκφορείς τους έγιναν `λαλίστατοι' όταν η πλευρά των "συστρατευμένων αυγόφιλων" πήρε το απέναντι βήμα & ξεκίνησε ο διάλογος/η μάχη - αναμενόμενο. εδώ, δεν έγινε το ίδιο - κανείς δεν βγήκε να υπερασπιστεί την ελεεινή πράξη. & θα σου πω επίσης ότι κόσμος που κάθησε & έγραψε ενάντια στο αυγούλωμα περίμενε ότι κάποιος άλλος κόσμος, από την αυγόφιλη πλευρά, θα κάτσει να τα διαβάσει & να σκεφτεί - όντας άτομα με κάποια διανοητική επάρκεια. άλλα τα όπλα εναντίον `συντρόφων' ή έστω έλλογων όντων που αυγουλιάζουν μια συγγραφέα & άλλα εναντίον κάποιων που καιν ένα σπίτι με τους κατοίκους του μέσα. & εάν το ΕΕΚ έκανε πολύ καλά που εξέδωσε ανακοίνωση, ώστε (φαντάζομαι) να γνωστοποιήσει το επεισόδιο, δεν ισχύει αναγκαστικά το ίδιο για τους σχολιαστές. εκτος & εάν μετράμε κεφάλια αλληλέγγυων.
Για σου και σένα σύντροφε "απλυταριατε"!.
Angel για τον πολιτικό αυτισμό ποια η γνώμη σου;Συνδέεται με την περίπτωσή σου στο προκείμενο;Έχει γράψει κάτι ο Γκάντι ή ο Τρότσκι επ αυτού;
Pantws h antipnoia evgale anakoinwsh kai dhlwnei oti sunergazontai
http://stekiantipnoia.squat.gr/
mallon omws den kserw kai polla opte mea culpa(an kai to diavsa kai eksakolouthei na mou fainetai anthrwpos pou asxoleitai me perivallon poiothta zwhs sthn ploh klp)
Tespa elpizw na mh ginane megales zhmies sto spiti tou kai panw apo ola na mhn tromakse polu to paidaki tou :(
Είναι όντως λίγο άκυρο το μέρος, ας το λήξουμε εδώ, γιατί δεν ήθελα να πάρει τόση έκταση το θέμα και με κούρασε αφάνταστα.
Σοβαρά μιλάς τώρα;
Ο Γκάντι που έκανε απεργίες πείνας μέχρι θανάτου για να σταματήσει ο εμφύλιος και ήθελε ΕΝΑ κράτος στο οποίο θα συνυπάρχουν αρμονικά ινδουιστές και μουσουλμάνοι; Αλλά βλέπεις οι Άγγλοι βάλανε το χεράκι τους...
Αν καταλάβαινα κάπως τη θέση σου στα προηγούμενα, τώρα όχι δεν έχεις κανένα δίκαιο εδώ. Απολύτως κανένα.
Το κείμενο του Τρότσκι αρχίζει έτσι:
«Σε μια εποχή όπου η αντίδραση θριαμβεύει, οι κ.κ. δημοκράτες, σοσιαλδημοκράτες, αναρχικοί και όλοι οι άλλοι εκπρόσωποι του «αριστερού» στρατοπέδου, αρχίζουν να διπλασιάζουν τις συνηθισμένες ηθικές αναθυμιάσεις τους, όμοια με τους ανθρώπους εκείνους που τους πιάνει ταχύπνοια μπροστά στο φόβο.»
Οπότε τον ενοχλεί όταν ισοπεδώνουμε τσαρισμό και μπολσεβικισμό, αλλά ο ίδιος δεν έχει κανένα πρόβλημα να εξισώσει δημοκράτες, σοσιαλδημοκράτες, αναρχικοί και όλους τους άλλους εκπρόσωπους του «αριστερού» στρατοπέδου.
Ορίστε και μία αναδημοσίευση από το athens.indymedia
Για την επίθεση στο σπίτι του συντρόφου και συναγωνιστή Γιάννη Γ. στα Άνω Πετράλωνα...
Κανείς ποτέ δεν ήταν μόνος…
Κανείς ποτέ δεν θα είναι μόνος!
Τα ξημερώματα της Παρασκευής 20/11 έγινε εμπρηστική επίθεση στο σπίτι του Γιάννη Γιαννατσή, γνωστού αγωνιζόμενου κατοίκου των Πετραλώνων. Οι δράστες της επίθεσης έσπασαν την είσοδο της πολυκατοικίας όπου διαμένει ο Γιάννης και έριξαν εύφλεκτο υγρό, στο οποίο στη συνέχεια έβαλαν φωτιά, θέτοντας σε άμεσο κίνδυνο τη ζωή του Γιάννη και των μελών της οικογένειάς του, καθώς φυσικά και των υπολοίπων ενοίκων της πολυκατοικίας. Σαν να μην έφτανε αυτό, το ίδιο απόγευμα, κι ενώ κάτοικοι των Πετραλώνων είχαμε συγκεντρωθεί προκειμένου να συζητήσουμε σχετικά με την επίθεση, Ο Γιάννης δέχεται στο σπίτι του απειλητικό τηλεφώνημα. Ο άγνωστος στην άλλη πλευρά της γραμμής προειδοποιεί: «Κόψτε τις συζητήσεις, αλλιώς θα στο κάψουμε τελείως».
Βέβαια ο Γιάννης απέχει πολύ από το να είναι ένας τυχαίος στόχος, καθώς ήταν και είναι παρών σε όλους τους αγώνες που αφορούν τη γειτονιά μας αλλά και την κοινωνία γενικότερα. Είναι ένας από εμάς, όταν υπερασπιζόμαστε την ελεύθερη πρόσβαση στου Φιλοπάππου, είναι ένας από εμάς, όταν απαιτούμε την απομάκρυνση των κεραιών κινητής τηλεφωνίας από τις γειτονιές μας, είναι ένας από εμάς, όταν διεκδικούμε τους ελεύθερους χώρους. Ήταν εκεί, όταν οι κάτοικοι των Πετραλώνων εκφράσαμε την αλληλεγγύη μας στην Κωνσταντίνα Κούνεβα, ήταν εκεί όποτε χρειάστηκε, μαζί με όλους και όλες εμάς. Η επίθεση εναντίον του, συνεπώς, δεν στρέφεται μόνο ενάντια στον Γιάννη ούτε και αφορά μόνο αυτόν. Εκείνοι που επέλεξαν να τη σχεδιάσουν και να την πραγματοποιήσουν, επέλεξαν να επιτεθούν σε όλους/ες τους αγωνιζόμενους/ες.
Τον τελευταίο καιρό, οι κάτοικοι των Άνω Πετραλώνων αποφασίσαμε, μέσα από αυτοοργανωμένες λαϊκές συνελεύσεις και κινητοποιήσεις, να αντισταθούμε στην επέλαση της βιομηχανίας της διασκέδασης στη γειτονιά μας, στην απόπειρα μετατροπής μίας από τις τελευταίες ανθρώπινες γειτονιές της Αθήνας σε πεδίο ασυδοσίας επιχειρηματιών και εργολάβων. Ήδη από την πρώτη λαϊκή συνέλευση, που πραγματοποιήθηκε στις 8/11, η ενόχληση ορισμένων από την κίνηση των κατοίκων εκφράστηκε με έντονες υποδείξεις και χαλαρές απειλές. Από την πλευρά μας θεωρούμε αναμενόμενη την αντίδραση εκείνων που έχουν να χάσουν πολλά από τη συλλογική δράση των κατοίκων, τη δράση που δεν θέτει εμπρός τους την επιλογή συνδιαλλαγής με θεσμούς όπως ο Δήμος Αθηναίων (ο οποίος, άλλωστε, είναι και ο μεγαλύτερος κερδισμένος από το εμπόριο της διασκέδασης), την ακηδεμόνευτη –και ως εκ τούτου- επικίνδυνη δράση. Κι αν η από μέρους τους επιλογή για κλιμάκωση του επιπέδου της βίας και εμπλοκή των διαφόρων παρακρατικών μηχανισμών στην υπόθεση φαντάζει μη αναμενόμενη, ας γνωρίζουν ότι ούτε απροετοίμαστους/ες μας βρήκε ούτε και μας φοβίζει.
Η επίθεση στο σύντροφο και συναγωνιστή μας δεν είναι παρά μια προσπάθεια τρομοκράτησης εκείνων που αποφασίζουν να μην παραδοθούν στην ισοπέδωση που τους επιφυλάσσουν οι σχεδιασμοί του Κράτους και του Κεφαλαίου. Θα πρέπει όμως να θυμίσουμε στους ηθικούς και φυσικούς αυτουργούς ότι άνθρωποι όπως ο Γιάννης, άνθρωποι όπως ο καθένας και η καθεμία από εμάς, αναφερόμαστε και λογοδοτούμε μόνο σε ένα συλλογικό εαυτό, σ’ αυτόν που συγκροτείται από την πρόσθεση των ατομικών μας επιλογών και αντιστάσεων. Από εκεί αντλούμε τη δύναμή μας κι από εκεί προσφέρουμε τις απαντήσεις μας. Αντίθετα, απομονωμένοι και, σε τελική ανάλυση, εξαιρετικά ευάλωτοι, είναι εκείνοι που επιλέγουν να υπερασπιστούν τα κέρδη τους χρησιμοποιώντας την κάλυψη μπράβων και παρακρατικών, θέτοντας, μοιραία, απέναντί τους όλη την κοινωνία. Συνεχίζουμε….
ΛΑΪΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΑΤΟΙΚΩΝ
ΚΥΡΙΑΚΗ 22/11/2009 στις 12.00 ΠΛΑΤΕΙΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ – ΑΝΩ ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ
Κάτοικοι Πετραλώνων, Θησείου, Φιλοπάππου, Κουκακίου
Υ.Γ: Να σημειωθεί ότι για σήμερα Σάββατο 21/11 στις 10 το βράδυ υπάρχει προγραμματισμένη πορεία των Κατοίκων ενάντια στη μετατροπή των Πετραλώνων σε ζώνη διασκέδασης. Η πορεία θα ξεκινήσει από την πλατεία Μερκούρη στα Άνω Πετράλωνα.
To link: http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1107027
Sabate, χρόνια και ζαμάνια σύντροφε. Χαιρετώ σε...
Περαστικά σου εσένα angel.Γιατί αν θέλεις να γράψεις την γνώμη σου για τις ένοπλες οργανώσεις υπάρχουν αντίστοιχα post.Το να γράφεις σε ένα θέμα που αφορά μία φασιστική εμπρηστική επίθεση σε ένα σπίτι τα όσα έγραψες εσύ το θεωρείς ΛΟΓΙΚΟ;
Σε αντίστοιχο post για κάποια ένοπλη ενέργεια θα έγραφες π.χ. ότι οι μπάτσοι έχουν δολοφονήσει δεκάδες ανθρώπους και ότι φασιστοειδή μαχαιρώνουν και πραγματοποιούν εμπρηστικές επιθέσεις σε κατοικημένους χώρους;Όχι.Άρα οι "ίσες αποστάσεις" που επικαλείσαι έναντι της βίας είναι απλώς υποκρισία.Και οι παραθέσεις σου είναι πολιτικάντικες.Βρήκες θέμα για να αναπτύξεις το "σκεπτικό" σου αδιαφορώντας για την ουσία της είδησης.Να χαρώ εγώ έναν "ανθρωπιστή"....
Angel
Ναι και τον Γκάντι και την κατσίκα που τον έθρεφε.
Ο ίδιος ο Γκάντι, που αρνιόταν την βίαιη επίθεση ενάντια στους αποικιοκράτες, στα τελευταία του μια χαρά κατέσφαξε τους μουσουλμάνους συμπατριώτες του.
Ή δεν έχει πολιτική ευθύνη για το καθεστως που έφτιαξε και οδηγεί σε λιμοκτονία 1 δις Ινδούς?
anle
ο Γιάννης Γιαννατσής δεν είναι αυτός που περιγράφεις και δεν συμμετέχει στην Αντίπνοια.
Τσέκαρε τον τίτλο του άρθρου και την ανακοίνωση που έβαλα στο http://www.tvxs.gr/r224929
Ο Τρότσκι θα έβαζε και τον Γκάντι στην ίδια κατηγορία; Περαστικά του και του Γκάντι τότε.
Egw sumfwnw me angel sto keimeno pou parethese. Dioti pistevw apo oti diavazw oti o Gianhs Ginnatshs einai enas anthrwpos pou prospatehei na beltiwsei thn poiothta zwhs ths koinwnias sthn opoia zei. Einai enas anthrwpos o opoios profanws palevei me onomateponumo kai o opoios apo oti katalabainw dummetexei se mi omada anarxikwn (to steki antipnoia den to hksera eimai kai ksenitemenh blepeis ) h opoia mou thimizei giati o anarxikos xwros mou einai toso agaphtos.(ekdhlwseis bibliwn mathimata xwrou evaisthsia gia perivallon).
Wstoso an milhseis gia to sumban kai rwthseis ton meso ellhna shmera kai tou peis oti einai se steki anarxikwn tha sou peii "aaa aftoi pou dolofonoun kai kaine e kala twra..)
Bia gia th bia kai me epixeirhmata epipedou "na fobaste otan trwte donuts giati eimaste ekei eksw" kanei kako sthn koinwnia alla dusfimei kai ton anarxiko xwro.
Panta prwsopikh apopsh kai pithanwn lanthasmenh alla etsi to blepw (kai mh mu peite na me koitaksei giatros to exei kanei hdh alla h periptwshs mou einai aniath eipe!!)
"Αν ένας αμαθής χωρικός ή μαγαζάτορας, που δεν καταλαβαίνει ούτε την προέλευση, ούτε την έννοια του αγώνα ανάμεσα στο προλεταριάτο και την μπουρζουαζία, ανακαλύψει ότι βρίσκεται ανάμεσα σε δυο πυρά, θα αντικρίσει και τα δυο εμπόλεμα στρατόπεδα με το ίδιο μίσος.
Και ποιοι είναι όλοι αυτοί οι δημοκράτες ηθικολόγοι; Ιδεολόγοι ενδιάμεσων στρωμάτων που βρίσκονται ή φοβούνται μήπως βρεθούν ανάμεσα σε δυο πυρά.
Τα κύρια χαρακτηριστικά των προφητών αυτού του τύπου είναι η αποξένωσή τους από τα μεγάλα ιστορικά κινήματα, η αποστεωμένη συντηρητική νοοτροπία τους, μια αυτάρεσκη στενοκεφαλιά και μια πολύ πρωτόγονη πολιτική ανανδρία. Περισσότερο από οτιδήποτε, οι ηθικολόγοι αυτοί επιθυμούν να τους αφήσει η ιστορία ήσυχους, με τα βιβλιαράκια τους, τα περιοδικάκια τους, τους συνδρομητές τους, την κοινή λογική και τα ηθικολογικά τους σημειωματάρια.
Αλλά η ιστορία δεν τους αφήνει σε ησυχία.
Τους χτυπάει πότε από τα αριστερά, πότε από τα δεξιά. Είναι ολοφάνερο –επανάσταση και αντίδραση, τσαρισμός και μπολσεβικισμός, κομμουνισμός και φασισμός, σταλινισμός και τροτσκισμός– όλα είναι δίδυμα.
Όποιος αμφιβάλλει γι’ αυτό, μπορεί να ψηλαφίσει και να βρει τα συμμετρικά καρούμπαλα, τόσο από τη δεξιά όσο και από την αριστερή πλευρά, στο κεφάλι των γνήσιων αυτών ηθικολόγων."
Η ηθική τους και η ηθική μας, Λ. Τρότσκι
http://www.marxistbooks.gr/ithiki_b.htm
Περαστικά σου angel. Για τα καρούμπαλα, εννοώ...
Θες να σου πω συγκεκριμένα; Νομίζω δε θα χρειαστεί, μόλις διαβάσεις τη συνέχεια (όχι ότι θα σου αρέσει περισσότερο). Όλες τις οργανώσεις που έχουν σκοτώσει από την 17 Νοέμβρη, μέχρι τις σημερινές, εγώ τις τοποθετώ στο ίδιο σακί.
Και ξέρω ότι πολλές από αυτές είναι αγαπητές σε αρκετούς από εδώ μέσα. Δεν αναφέρομαι σε κάποιον που απάντησε σε αυτό το θέμα, ούτε κάποιον χρήστη του tvxs συγκεκριμένα, μάλιστα δεν έχω κανένα μεμονωμένο άτομο στο μυαλό μου, ούτε είχα ποτέ τάση να συγκρατώ ονόματα από εδώ μέσα.
Και έχεις δίκιο ότι οι φασιστικές επιθέσεις είναι απείρως πιο στυγνές, αλλά ηθικά δεν τις βάζω σε καλύτερη θέση από άλλες δολοφονικές επιθέσεις "αριστερών πεποιθήσεων".
Γενικά εγώ αυτό κατάλαβα ότι είναι το κλίμα των χρηστών στο tvxs και ότι είμαι σχετικά απομονωμένος στο να καταδικάζω την βία από όπου και αν προέρχεται. Αν κάνω λάθος, τότε με συγχωρείτε και ήταν διπλά άτοπο να το αναφέρω.
Θα συμφωνήσω με τον ody.Μήπως μπορείς να μας παραθέσεις "ανάλογες "επαναστατικές" επιθέσεις. " εμπρησμών σπιτιών στα οποία κοιμούνται και παιδιά και τις οποίες οι "κάποιοι' δεν καταδίκασαν;(σχόλιο 225345)
Angel δε πας να σε δει κανας γιατρος?
φιλε δεν ξερω που θες να καταληξεις και επισης δεν ξερω τι σχεση εχει αυτο που λες με την επιθεση εναντιον του συντροφου..
Θέλω να πω, μπορείς να ορίσεις τη βία εκείνη που είναι ηθική;
Και όταν λέω βία, δεν εννοώ να σπάσεις μια βιτρίνα ή να κάψεις ένα αμάξι (αν και δεν είμαι σίγουρος αν έχουν χρησιμότητα ή όχι και αυτά), αλλά να σκοτώσεις κάποιον.
Μπαρδον, δεν το επιασα το τελευταιο..
Εννοείται ότι τα ΜΜΕ στηρίζουν το σύστημα. Αυτό φαίνεται και τώρα και στην περίπτωση με την επίθεση με χειροβομβίδα στους αντιρρησίες συνείδησης, που ούτε αναφορά δεν έγινε.
Και το "καταδικάζουμε τη βια από όπου κι αν προέρχεται" είναι το άκρον άωτο της υποκρισίας για αυτούς που την καταδικάζουν και την ασκούν (βλέπε κρατική βία).
Αν εσύ έχεις έναν ορισμό της ηθικής βίας, πραγματικά είμαι περίεργος να τον ακούσω.
αραγε πως και δεν ειδαμε καμια αναφορα γι αυτη την τρομοκρατικη επιθεση απο τα καναλια;
Απο την ΠΟΣΔΕΠ;
Απο τους εγκριτους συσχολιαστες που ησαν λαλιστατοι για τα αυγα στην Σωτη;
Μηπως ως "τρομοκρατικη ενεργεια" οριζουν μονο ο,τι πληττει το συστημα;
Τελικα μηπως αυτο το "καταδικαζουμε τη βια απο οπου κι αν προερχεται" ειναι το ακρον αωτο της υποκρισιας;
Κολλάει στο ότι ορισμένοι τρέχουν να καταδικάσουν μια φασιστική επίθεση, αλλά δεν είναι και τόσο πρόθυμοι να κάνουν το ίδιο σε ανάλογες "επαναστατικές" επιθέσεις.
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων το τελευταίο κομμάτι δεν το αναφέρω για το ΕΕΚ.
Εγώ δεν θα σε κοκκινήσω.Θα σε ρωτήσω όμως με ειλικρίνεια έαν είσαι ευχαριστημένος με την διανοητική σου κατάσταση.
Σε άρθρο για τον εμπρησμό του σπιτιού ενός ανθρώπου από φασιστοειδή-μπράβους (όπου μέσα βρισκόταν και το παιδί του!!!) το κείμενο που έβαλες πιστεύεις ότι "κολλάει";;;;;;
Θα το βάλω και σ' αυτό το άρθρο και άμα θέλετε κοκκινίστε...
Αποσπάσματα από κείμενο των Crass:
«Οι δραστηριότητες του Manson, αποκρουστικές καθώς ήταν, αντιπροσώπευαν όντως μια επαναστατική στάση αλλά επειδή έπραξε λόγω προσωπικής συνειδητοποίησης καταδικάστηκε από τους αριστεριστές που ανοιχτά υποστηρίζουν το ίδιο βίαιες ομάδες όπως η Baader-Meinhof και ο IRA, με την αιτιολογία πως η συνειδητοποίηση τους είναι "πολιτική". Αυτό το είδος δυο μέτρων και δύο σταθμών είναι το αναπόφευκτο προϊόν μιας κοινωνίας που βλέπει τους δικούς της στρατιώτες σαν "ήρωες" και εκείνους του εχθρού σαν "μπάσταρδους δολοφόνους", μιας κοινωνίας για την οποία "οι σφαγές μας είναι νίκες" και "οι νίκες τους είναι σφαγές". Αμφιβολίες για την "ηθικότητα της βίας" είναι χωρίς νόημα και προκαλούν το αντίθετο από το επιθυμητό αποτέλεσμα. Δεν υπάρχει και δεν θα μπορούσε να υπάρξει ηθικότητα στη βία. Ο φαύλος κύκλος της βίας συνεχίζεται δια παντός-μπορεί να σταματηθεί μόνο από την άρνησή μας να γίνουμε μέρος του με οποιοδήποτε τρόπο.»
«Οι αναρχικοί πιστεύουν πως αν το κάθε άτομο κατορθώσει να μάθει να πράττει σύμφωνα με τη συνείδηση κι όχι με την πλεονεξία, τα γρανάζια του συστήματος θα καταρρεύσουν. Είναι άδικο και ψέμα να λες πως αυτό δεν είναι παρά ονειρώδης ιδεαλισμός. Κατά τη διάρκεια της ιστορίας οι άνθρωποι έχουν επιφέρει αλλαγές χωρίς να καταφύγουν στη βία, απλώς, αρνούμενοι μαζικά να γονατίσουν μπροστά στην αρχή που θέλει να τους καταπιέσει. Τα βιβλία Ιστορίας σπάνια παρουσιάζουν τέτοιες νίκες των ανθρώπων γιατί τα βιβλία Ιστορίας υπηρετούν και ασχολούνται με την πολιτική της εξουσίας αντί με τις ζωές των ανθρώπων. Είναι αλήθεια πως το κράτος συχνά έχει ανατρέψει εκδηλώσεις παθητικής αντίστασης με τη βία αλλά αν η ίδια η αντίσταση ήταν βίαιης φύσης, το κράτος απλά θα την είχε ανατρέψει με μεγαλύτερη δύναμη-η βία γεννά βία. Είναι σε περιπτώσεις κρατικής βίας που αναφέρονται πάντα όσοι υποστηρίζουν την ένοπλη επανάσταση όταν προσπαθούν να δικαιολογήσουν τη δική τους επιθυμία για βία. Ποτέ δεν δέχονται τις τεράστιες αλλαγές που έχουν επιτευχθεί με τις αναρχο-πασιφιστικές μεθόδους-η βαθιά ριζωμένη κυνικότητά τους και η επιθυμία τους για εκδίκηση τους τυφλώνει μπροστά στη δύναμη της ανθρώπινης καλοσύνης. Αυτά τα μικρομέγαλα σχολιαρόπαιδα και οι απογοητευμένοι μαρξιστές φοιτητές υποστηρίζουν την "ένοπλη επανάσταση της εργατικής τάξης" για να ανατρέψουν τον καταπιεστή. Όπως είναι το συνηθισμένο με την κυριαρχημένη από τους "macho" πολιτική, οι λίγοι προνομιούχοι καθορίζουν το βίαιο θάνατο χιλιάδων αθώων ανθρώπων. Το κράτος πάντα έστελνε την "εργατική τάξη" στην πρώτη γραμμή του πολέμου, πάντα χρησιμοποιούσε την "εργατική τάξη" σαν εργαλείο της ίδιας του της δύναμης-σε τι είναι αυτοί οι "σύντροφοι" της Μαρξιστικής Επανάστασης διαφορετικοί; Τι είδους απελευθέρωση είναι αν χρησιμοποιεί τους θανάτους άλλων, συνήθως των μη προνομιούχων, σαν μέσο για να επιτύχει τους στόχους της;»
α.ζ. αυτό με τη Σέχτα δεν το είχα διαβάσει... είχα ακούσει άλλα καταπληκτικά σενάρια... Άρα από μία άλλη άποψη, είναι αποδεκτό από κάποια μέσα ότι η Σεχτα είναι παρακρατική οργάνωση; ;)
@anadyomenh, 225162: δεν μπορώ να σε διαφωτίσω για την κατάταξη των χτυπημάτων. κρίνοντας όμως από την μοίρα ακόμη & του φλεβαριάτικου χτυπήματος με χειροβομβίδα στο Στέκι Μεταναστών (http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=995666 , http://www.tvxs.gr/v6059) νομίζω ότι μπορείς να το κατατάξεις μόνη σου στα `ανεξιχνίαστα εγκλήματα'... (ποιό άλλο έγκλημα μου θυμίζει αυτό, ποιό άλλο έγκλημα... α ναι, το τελευταίο που δεσμεύτηκε προσωπικά ο Χ. να λύσει!)
τότε υπήρξε & άρθρο του Βήματος το οποίο δεν απέκλειε το χτύπημα να έχει γίνει από τη Σέχτα (http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=996291). Ο Zaphod στο 225008 κάνει μια έξυπνη σύνδεση, οπότε - εάν το νέο φτάσει στα ΜΜΕ - περιμένω & εγώ να δω εάν θα μας το σερβίρουν με γεύση φράουλα ή μάνγκο.
Η βία, της βίας, τη βία, ω βία! Έχει χαθεί το τόπι. Φασίστες, "αναρχικοί", μπάτσοι, παρακρατικοί, τρομοκράτες δεν το έχουν πια σε τίποτα να σκοτώσουν άνθρωπο. ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΒΙΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!