Να καταργηθούν όλα τα διόδια μέχρι την αποκατάσταση της κυκλοφορίας στα Τέμπη ζητούν οι επιτροπές πολιτών «Ακρίβεια- Stop», καθώς και πανελλαδική επιτροπή που συστήθηκε ενάντια στα διόδια. Ζητούν επίσης να καταλογίσει το Ελληνικό Δημόσιο ευθύνες στην πολυεθνική κοινοπραξία “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ”, που κατασκευάζει τον αυτοκινητόδρομο Μαλιακός – Κλειδί, για την βραχόπτωση στα Τέμπη.

Ads

«Η κοινοπραξία να επωμισθεί τόσο το κόστος της αποκατάστασης των Τεμπών, όσο και τις αποζημιώσεις των επαγγελματικών τάξεων, που επλήγησαν από το κλείσιμο το δρόμου», επισήμανε σε συνέντευξη Τύπου ο συντονιστής των επιτροπών Ακρίβεια- Ανεργία STOP, Γιώργος Θεοδωρόπουλος.

Την απουσία εναλλακτικών διαδρομών, χωρίς διόδια, για την κίνηση των ανθρώπων που μένουν και κινούνται καθημερινά στη Βόρεια Πιερία κατήγγειλε από την πλευρά του ο συντονιστής της επιτροπής Αγώνα Πιερίας κατά των διοδίων στο Αιγίνιο, Παναγιώτης Αγγελίδης. Εντός των ορίων του νομού, επισήμανε, λειτουργούν τέσσερις σταθμοί διοδίων, γεγονός που από μόνο του αποτελεί αντικίνητρο για τους πιθανούς επισκέπτες του νομού.

Στο μεταξύ, απολύσεις στα ΚΤΕΛ από το Μάρτιο προανήγγειλε ο εκπρόσωπος των ΚΤΕΛ Νομού Θεσσαλονίκης Χρυσόστομος Καρκανάκης. Επισήμανε ότι τα καθημερινά δρομολόγια από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα από 22 έχουν μειωθεί σε τέσσερα, τα οποία φεύγουν με μονοψήφιους αριθμούς επιβατών, καθώς η διάρκεια του ταξιδιού είναι περίπου εννέα ώρες. Οι εισπράξεις έχουν μειωθεί κατά 80%, είπε, προσθέτοντας ότι οι μισθοί των 140 εργαζομένων – αυτοί που θα καταβληθούν στα τέλη Φεβρουαρίου- θα περικοπούν κατά το ήμισυ, ενώ αν δεν αλλάξει η κατάσταση από το Μάρτιο θα γίνουν και απολύσεις.

Ads

Οι εκπρόσωποι των ΚΤΕΛ ζητούν να τους επιτρέπεται η διέλευση μέσω της παραλιακής διαδρομής Στόμιο- Αγιά- Αγιόκαμπος Λάρισας, η οποία χρησιμοποιείται σήμερα μόνο από Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα.