«Όχι» στο σύμφωνο συμβίωσης

Printer-friendly versionSend to friend

Η πρόταση νόμου όπως δήλωσε η εισηγήτρια Εύα Καϊλή, «αφορά κατ' ουσίαν τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια, τα οποία εκ των πραγμάτων αποκλείονται της δυνατότητας να κάνουν οικογένεια». Πέραν όμως τις βασικής πρόθεσης, το «σύμφωνο» αφορά και ετεροφυλόφιλα άτομα, τα οποία δεν επιθυμούν να τελέσουν πολιτικό ή θρησκευτικό γάμο. Το μόνο κόμμα που συμφώνησε με την πρόταση του ΠΑΣΟΚ ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ.

Ο υπουργός Δικαιοσύνης, Ν. Δένδιας, διευκρίνισε πως, η κυβέρνηση αν και δεν αποδέχεται την πρόταση, «διερευνά το θέμα» και «δεν είναι διατεθειμένη να κλείσει τα αυτιά της κάθετα σ' αυτό».

0
Η ψήφος σας: Κανένα
κατηγορία: Ελλάδα
.

35 Σχόλια

area51gr: Κατ' αρχήν, τι είναι το...
Εικόνα: area51gr

Κατ' αρχήν, τι είναι το σύμφωνο συμβίωσης;

Εγω βρήκα αυτό: http://www.nomikosodigos.info/guide/simple-legal/166-2008-12-24-21-30-42...

Αυτό που με ενοχλεί είναι η φράση:

...με το οποίο δύο ενήλικες ΕΤΕΡΟΦΥΛΟΙ οργανώνουν τη συμβίωσή τους...

Γιατί τέτοιος διαχωρισμός;

Μια νομική προσέγγιση βρήκα κι εδώ:

http://www.nomikosodigos.info/guide/simple-legal/166-2008-12-24-21-30-42...

Βέβαια και τα δύο Link είναι από το 2008, αλλά υποθέτω αναφέρονται στο ίδιο θέμα.

Επίσης: "αφορά κατ' ουσίαν τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια, τα οποία εκ των πραγμάτων αποκλείονται της δυνατότητας να κάνουν οικογένεια"..

Μα το σύμφωνο συμβίωσης δεν έχει καμία σχέση με την οικογένεια! Αφορά μονάχα την συμβίωση. Και ο καθένας αφού είναι ελεύθερος να συμβιώνει με όποιον/α θέλει - άσχετα με το αν θα κάνει ή όχι οικογένεια- τουλάχιστον ας έχει το δικαίωμα να κατοχυρώνεται με κάποιο επίσημο έγγραφο, ως προς τον τρόπο που θα οργανώσει την συμβίωσή του.

DimitrisT: Πολύ σωστό αυτό, toxotis_55....
Εικόνα: DimitrisT

Πολύ σωστό αυτό, toxotis_55. Και ο φίλος μου, που ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ-ΣΥΝ-ΚΚΕ Εσ. από το '84, μου λέει ότι αναλώνομαι στις πολιτικολογίες περισσότερο από όσο ασχολούμαι με τα δικά μας προβλήματα. Η πολιτική και η θρησκεία θέλουν να ζέψουν το άλογο του ερωτικού πόθου στο δικό τους χωράφι. Δε θέλουν τον έρωτα ελεύθερο. Πάντως εδώ και ένα χρόνο περίπου είχα ζαλίσει τον έρωτα σε κάποιους gay γνωστούς μου, εκ των οποίων 3 νεοδημοκράτες τρομάρα τους και 1 πήγε κατά δήλωσή του στις Ευρωεκλογές στους Ο-Π. Καλύτερα. Ας είναι τουλάχιστον μιά ψήφος που να έχει κάποιο νόημα. Θεωρώ ότι όλες οι κοινωνικές ομάδες πρέπει και είναι θεμιτό να αναζητούν εκπροσώπηση. Σας παροτρύνω να διαβάσετε γιά έναν Ρίτσο λιγότερο γνωστό από το συνηθισμένο. Πέρα και πάνω από την Καθοδήγηση. Τολμά να διαλέγεται ακόμα και με τον Ντε Κίρικο, τολμά να εκφράζει απροκάλυπτα στο ποίημα τον αισθησιασμό, ακόμα και την ομοερωτική επιθυμία (δε θα πω αν είναι δική του ή απλώς της δίνει ένα βήμα). Ορίστε!gaynewsingreek.blogspot.com/2009/07/2_20.html

AD-ASTRA: Αυτο θα ηταν ενα πολυ...
Εικόνα: AD-ASTRA

Αυτο θα ηταν ενα πολυ καθαρωτερο μυνημα πολυ λιγωτερο παρεξηγησιμο

CrippleHorse: Οπότε λές "ναι στο γάμο...
Εικόνα: CrippleHorse

Οπότε λές "ναι στο γάμο ομοφυλοφίλων, όχι στο σύμφωνο συμβίωσης".

AD-ASTRA: Μαρμαλ Για τα οικονομικα εχω...
Εικόνα: AD-ASTRA

Μαρμαλ

Για τα οικονομικα εχω προβλημα οταν ατομα απο την μια θελουν να εχουν την ελευθερια να κανουν αυτο που θελουν και αδεσμευτα απο την αλλη μερια θελουν το κρατος σαν δυχτι προστασιας.

Οταν συζεις δεν δεσμευεσαι και αυτο ειναι επιλογη σου και σεβαστη. Αλλα τοτε το μονο δυχτι προστασεις που θα πρεπει να υπραχει ειναι ηθικης μορφης. Η αγαπη η κατανοηση και εν τελει η φιλια και η εμπυστωσυνη. Οταν συζζεις δεν περιμενεις κανενας να παρει και να αναλαβει εμπρακτα υποχρεωσεις τυπικης μορφης. Εχει εενα ρισκο το οποιο το παιρνεις με την ελευθερη βουληση σου

Ειναι κατι αντιστοιχο οταν οι μετοχοι να ζητανε συμφωνο συμβιωσης με το χρηματιστηριο. Δεν γινεται...Μπορει και να χασεις...Αλλα δεν παιζεις για να χασεις αλλα για να κερδισεις. Οπως και η συμβιωση!

CrippleHorse: Συμφωνώ ότι κυρίως τους...
Εικόνα: CrippleHorse

Συμφωνώ ότι κυρίως τους ομοφυλόφιλους αφορά, απλά δεν μπορώ να ορίσω με βάση τη δική μου αντίληψη ότι για τους άλλους δεν έχει νόημα. Ο γάμος είναι κι άλλα πράγματα, ακόμα κι αν δεν είναι θρησκευτικός. Είναι ένα σύμβολο όπως και να το κάνεις.

Στο γάμο μπορούν να υπάρξουν πολλά (ηθικοπλαστικά και αηδιαστικά στην ουσία τους) επιχειρήματα συντηρητικών σχετικά με το ποιοι πρέπει να παντρεύονται και ποιοι όχι, ακόμα κι αν προφανώς λέμε για πολιτικό, θα το γυρίσουν στο θεσμό της οικογένειας και τα πρότυπα που περνάμε κλπ. Από την άλλη, με κανένα τρόπο δε νοείται σύμφωνο συμβίωσης που να αναφέρεται καν σε ετερόφυλους ή σε όλα τα ζευγάρια, θα έπρεπε να είναι αυτονόητο ότι αφορά τους πάντες γιατί το να το δεχτείς και μετά να αποκλείσεις τους ομοφυλόφιλους από αυτό θα ήταν καθαρά αντισυνταγματικό και ρατσιστικό. Εξ ού και η παντελής απιθανότητα να βρεθεί να μιλάει η δεξιά γι'αυτό.

marmal: Παίζει και το σενάριο που...
Εικόνα: marmal

Παίζει και το σενάριο που λέει ο AD-ASTRA.

Φιλικό μου ζευγάρι δεν παντρεύεται ούτε με θρησκευτικό, ούτε με πολιτικό γάμο γιατί βγαίνουν χαμένοι όταν κάνουν τη σούμα για την εφορία. Το σύμφωνο θα τους "λύσει χέρια" γιατί θα είναι νομικά καλυμένοι σε περίπτωση που τύχει κάποια στραβή.

Οπότε το σύμφωνο είναι "ηθικό ζήτημα" για τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια και ίσως "οικονομικό ζήτημα" για κάποια ετερόφυλα.

AD-ASTRA: ο γάμος είναι αφηρημένη...
Εικόνα: AD-ASTRA

ο γάμος είναι αφηρημένη ιδέα.

------

Ο Γαμος και δη ο πολιτικος πιστευω οτι ειναι και συγκεκριμενη και στην ουσια μια γραφειοκρατικη διαδικασια προσφερωντας ολα τα εχεγκυα οποιουδηποτε συμφωνου.

Το θεμα των ομοφυλοφυλων ειναι το οντι εντελως διαφορετικο μεγεθος!

CrippleHorse: Προφανώς το κύριο είναι για...
Εικόνα: CrippleHorse

Προφανώς το κύριο είναι για να μπορούν και οι ομοφυλόφιλοι αλλά η νομική εξασφάλιση του συντρόφου είναι συγκεκριμένο πράγμα, ο γάμος είναι αφηρημένη ιδέα.

spyretto: Ναι όντως, κλάιν μάιν άν...
Εικόνα: spyretto

Ναι όντως, κλάιν μάιν άν είναι μόνο για τα ετερόφυλα ζευγαρια. Κάνεις πολιτικό γάμο με 2 φίλους μάρτυρες χωρίς πολλά πολλά έξοδα και είσαι στο ίδιο σημείο. Άν κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω ας μας διαφωτίσει.

AD-ASTRA: Να ρωτησω κατι ρε παιδια...
Εικόνα: AD-ASTRA

Να ρωτησω κατι ρε παιδια γιατι σας ακουω εδω περα και δεν καταλαβαινω.

Τι στο διαολο χρειαζεται το συμφωνο ειδικα σε ετεροφυλα ζευγαρια! (Το θεμα των ομοφυλοφυλων ειναι πολυ ουσιαστικωτερο το εξαιρω εδω) Αμα θελουν να κανουν κατι νομιμο μπορουν να πανε να παντρευτουν σε Δημαρχειο η Εκκλησια . Τι στο διαολο θελουν να συζησουν δεν θελουν δεσμευσεις αλλα θελουν τις 'καταλληλες' δεσμευσεις . Δεν το καταλαβαινω αυτο. Αν και καπου στο μυαλο μου ειναι οτι καποιοι πανε να γλυτωσουνε λεφτα οποτε το θεμα δεν ειναι ηθικο οπως πολυ εδω φανατιζεσται αλλα για τα φραγκα η υποθεση!

DimitrisT: Ότι το τρίγωνο του κοινωνικού...
Εικόνα: DimitrisT

Ότι το τρίγωνο του κοινωνικού συντηρητισμού είναι ΝΔ-ΚΚΕ-ΛΑΟΣ, είναι γνωστό. Το σύμφωνο συμβίωσης ψηφίστηκε τον Οκτώβρη, μόνο γιά ετεροφυλόφιλους (παγκόσμια πρωτοτυπία). Ομοφυλόφιλα ζευγάρια και συλλογικότητες έχουν προσφύγει ήδη στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, αλλά αυτά παίρνουν χρόνο. Όταν ο υπερσυντηρητικός πρόεδρος του ΕΣΡ επέβαλε πρόστιμο στο MEGA γιά τη σκηνή με το φιλί μεταξύ ανδρών, είχε πεί ότι "οι ομοφυλόφιλοι δε συμβάλλουν στην Προαγωγή του Έθνους". Τέτοιου είδους προαγωγή και προαγωγούς που θέλει το ΕΣΡ, απήλαυσε πολλήν και πολλούς αυτό το Έθνος. Είναι λοιπόν σήμερα Έθνος προηγμένον;; Πώς σας φαίνεται;; Ποιά είναι τα προηγμένα Έθνη;; Δεν κρατιέται έτσι όρθιο αυτό το κάτι που λές, καλέ μου χοντρέ, κι ας μη με συμπαθείς, επειδή είμαι ομοφυλόφιλος...

Narrator: Επιτέλους!!! Αποσβωλόθηκα!! Ε...
Εικόνα: Narrator

Επιτέλους!!!

Αποσβωλόθηκα!!

Ευχαριστώ Zaphod!

zaphod: <<Η Εύα Μελά, εκπροσωπώντας...
Εικόνα: zaphod

<<Η Εύα Μελά, εκπροσωπώντας το ΚΚΕ, διαφώνησε με τη γενική ιδέα του συμφώνου συμβίωσης, λέγοντας πως "όποιος συνειδητά θέλει να βάλει τέτοιους κανόνες στη ζωή του, μπορεί να παντρευτεί". Παράλληλα, εξέφρασε την άποψη ότι ο γάμος αφορά μόνο στη διαιώνιση του είδους και την προστασία των παιδιών.>>

Τι έγινε ρε παιδιά; Το ΚΚΕ ανακάλυψε την ορθοδοξία;;;

mkarat: ID σχολίου:...
Εικόνα: mkarat

ID σχολίου: 115767

Δημοσίευση: 16-07-2009 05:30 από vas_ch

<<@ χοντρός

Δεν γεννηθήκαμε....αλλά είμαστε μακρινοί απόγονοί τους...

Ονόματα δεν λέμε....Αρχαίους δεν θίγουμε....>>

loooooooool!! :)

zalkador: O χοντρός έχει κάνει 3 σχόλια...
Εικόνα: zalkador

O χοντρός έχει κάνει 3 σχόλια συνολικα. Διαβάστε και τα 3. Είναι καταπληκτικό πως "συζητάει" αυτός ο άνθρωπος... Δε θα 'θελα να είμαι γιος σου πάντως. Καλή τύχη στα παιδιά σου...

zalkador: Ουστ ρε! καλά τα λέει ο...
Εικόνα: zalkador

Ουστ ρε! καλά τα λέει ο χοντρός. Να τα ισωπεδώσετε όλα θέλετε! Να μη μείνει τίποτα όρθιο! Ουστ! Οδοστρωτήρες των ηθών. Και vas_ch δε κατάλαβα.. έχεις να πεις κάτι για τους αρχαίους μας προγόνους;; Ουστ και συ! Ανθέλληνα του κερατά! (benito και λοιποί δε χρειάζεται να πείτε κάτι. Τους τα 'πα εγώ. Όχι άλλη γραφικότητα please...) :-)

Vasilis46: @ χοντρός Δεν...
Εικόνα: Vasilis46

@ χοντρός

Δεν γεννηθήκαμε....αλλά είμαστε μακρινοί απόγονοί τους...

Ονόματα δεν λέμε....Αρχαίους δεν θίγουμε....

G.E.Vletc: Είστε ρατσιστές. Απέναντι...
Εικόνα: G.E.Vletc

Είστε ρατσιστές. Απέναντι στους Χόντρους.

Narrator: καινούργιο φρούτο είναι αυτό...
Εικόνα: Narrator

καινούργιο φρούτο είναι αυτό πάλι;

έχει πέσει σύρμα που λέει και ο zaphod!

kirmi: χοντρέ Καληνύχτα και να...
Εικόνα: kirmi

χοντρέ

Καληνύχτα και να κλάνεις όλη νύχτα!!!

χοντρός: Ενοχλείστε που κάποιοι πάνε...
Εικόνα: χοντρός

Ενοχλείστε που κάποιοι πάνε να κρατήσουν έστω και κάτι όρθιο σ'αυτή την κακόμοιρη τη χώρα...Ντροπή σας .Από πού γεννηθήκατε εσείς;Από λεσβίες κι αδελφές;;;;

rania1975: εεε..εγώ γιατί ημουν σίγουρη...
Εικόνα: rania1975

εεε..εγώ γιατί ημουν σίγουρη πως το σύμφωνο συμβίωσης ισχύει;

από το 2004 θυμάμαι που προσπαθούν να το κάνουν δεκτό...

zalkador: Δηλαδή το ΚΚΕ κάθεται σε μια...
Εικόνα: zalkador

Δηλαδή το ΚΚΕ κάθεται σε μια γωνία και περιμένει τι θα πουν οι άλλοι και αποφασίζει αναλόγως; Έχουν τακτική τα άτομα λέμε!!

moush: @Narrator το κκε δεν ειπε οχι...
Εικόνα: moush

@Narrator

το κκε δεν ειπε οχι γιατι ειναι προταση του ΠΑΣΟΚ αλλα γιατι συμφωνησε ο ΣΥΡΙΖΑ...

ελεος πια με τη βλακεια τους....

katy: "...Ο υπουργός Δικαιοσύνης,...
Εικόνα: katy

"...Ο υπουργός Δικαιοσύνης, Ν. Δένδιας, διευκρίνισε πως, η κυβέρνηση αν και δεν αποδέχεται την πρόταση, «διερευνά το θέμα» και «δεν είναι διατεθειμένη να κλείσει τα αυτιά της κάθετα σ' αυτό»..."

To ψέμα και η υποκρισία σε όλο τους το μεγαλείο. Πότε δηλαδή περιμένει να δώσει λύση σε αυτό το θέμα, αν όχι τώρα που είναι "ζεστό";

Narrator: Και για τους ετερόφυλους ποιο...
Εικόνα: Narrator

Και για τους ετερόφυλους ποιο είναι το σκεπτικό; Πατρίς, Πατερούλης, Εργατική Τάξη, Οικογένεια;

zalkador: Πάντως είναι καλή εξήγηση....
Εικόνα: zalkador

Πάντως είναι καλή εξήγηση. Σκέψου το Narrator!

zalkador: @kobarsos Λες ε;...
Εικόνα: zalkador

@kobarsos

Λες ε;

maraia: καλα, για ΛΑΟΣ και ΝΔ τους...
Εικόνα: maraia

καλα, για ΛΑΟΣ και ΝΔ τους νομιμοφρονες πατριδοχριστιανους ξερω, το ΠΑΣΟΚ κανει εξυπνες κινησεις, Ο ΣΥΡΙΖΑ κρατα καλη σταση σε αυτο..

το ΚΚΕ ειναι το ωραιο..στο καταστατικο του αναφερει ξεκαθαρα πως οι LGBT δεν μπορουν να σταθουν επαξια διπλα στην εργατικη ταξη κατα την μεγαλη παλη διοτι ....ειναι gay.

ειμαστε κολλημενοι σε θεσμους που εινια καταπιεστικοι , σε παραδοσεις διολου καλες και σε προληψεις και στερεοτυπα που διαιωνιζουν μια παρακμη και μια μιζερια.

αρνουμαστε αυτο που δεν μπορουμε να καταλαβουμε...

Επιλογές εμφάνισης σχολίων

Στο νέο Tvxs μπορείτε να απαντάτε σε ένα συγκεκριμμένο σχόλιο πατώντας το “απάντηση” που βρίσκεται κάτω από το σχόλιο. Για να δείτε όλη την πορεία της συζήτησης και των απαντήσεων επιλέξτε “λίστα νημάτων¨. Αν θέλετε να δείτε όλα τα σχόλια (ανεξάρτητα αν σχολίαζαν την ανάρτηση ή απαντούσαν σε κάποιο σχόλιο) επιλέγετε “επίπεδη λίστα”.(ότι ίσχυε στο παλιό Tvxs ). Aν θέλετε να κάνετε σύντομη επισκόπηση της μιας ή της άλλης λίστας επιλέγετε το “συμπτυγμένο” . Για να διαβάζετε όλα τα σχόλια επιλέγετε το ¨ξεδιπλωμένο”. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε πόσα σχόλια θέλετε να βλέπετε σε κάθε σελίδα και με ποιά χρονολογική σειρά. Πατήστε “αποθήκευση ρυθμίσεων” για να τεθούν σε ισχύ οι επλογές σας.

Ημερολόγιο

Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
 
 
 
Add to calendar

μην χάσετε