«Αναρχική είμαι, δεν είμαι ζητιάνα να κάνω διαπραγματεύσεις και παζάρια»
Με αφορμή τα πρόσφατα γεγονότα αποφάσισα να δημοσιοποιήσω τη θέση μου σχετικά με την υπόθεση που κατηγορούμαι, υποστηρίζοντας πρώτα και πάντα την πολιτική μου ταυτότητα.
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Την ημέρα που η αστυνομία έκανε την έφοδό της στην υποτιθέμενη γιάφκα στο Χαλάνδρι, συνέλαβε τέσσερα άτομα. Τα τρία αυτή τη στιγμή βρίσκονται έγκλειστα σε διάφορες φυλακές, ενώ το τέταρτο αφέθηκε. Στα δελτία επικρατεί κλίμα τρομοϋστερίας, ενώ οι δημοσιογράφοι στα πρόθυρα του εμφράγματος, ορύωνται και αναπαράγουν φαντασιόπληκτες ιστορίες τρόμου. Οργιάζουν και φαντασιώνονται πράγματα για τα οποία, όχι μόνο στοιχεία δεν έχουν, αλλά ούτε καν ενδείξεις. Αμέσως μετά εκδόθηκαν εντάλματα σύλληψης για έξι ανθρώπους που τα αποτυπώματά τους βρέθηκαν στο σπίτι και σε αντικείμενα μέσα σε αυτό, τα οποία σε καμία περίπτωση δεν σχετίζονται με την εν λόγω υπόθεση (πόρτες, παράθυρα, εφημερίδες, σακούλες, κιθάρες) ή στηρίχτηκαν στην παρουσία των οχημάτων τους έξω από το σπίτι.
Είναι προφανές ότι η αστυνομία έπραξε έτσι για να ικανοποιήσει την ανάγκη της τότε κυβέρνησης να δείξει ότι παράγει έργο, έστω και την τελευταία στιγμή της προεκλογικής εκστρατείας. Θα ήταν καταστροφικό η οποιαδήποτε κυβέρνηση να κατέβει από το σανίδι αφήνοντας πίσω της μια θητεία γεμάτη σκάνδαλα και διαφθορά και χωρίς καμία επιτυχία, έστω και φαινομενική. Γι’ αυτό αποφάσισαν ότι πρέπει να βαφτίσουν το σπίτι «γιάφκα», την παρέα «οργάνωση» και τα άτομα που πήγαιναν στο σπίτι αδίστακτους βομβιστές και να τους στείλει φυλακή, μπας και πείσουν κανέναν ότι παράγουν έργο. Μετά από κάποιες μέρες ανέλαβε ο επόμενος. Ο Μ. Χρυσοχοίδης, υπουργός που κατέχει το πιο «σεβαστό προφίλ» στα μάτια της κοινής γνώμης και τη «μεγάλη επιτυχία επί 17Ν», δεν είναι δυνατόν τη δύσκολη στιγμή της καριέρας του να κάνει λάθη. Και αρχίζει πάλι το παραλήρημα....
Μπορεί η Ν.Δ. να υποτίθεται πως εξάρθρωσε τη Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς, αλλά το ΠΑΣΟΚ μόλις ανέβηκε, μέσω αυτής της οργάνωσης βρήκε και την άκρη του νήματος για όλο το σύμπλεγμα της τρομοκρατίας. Και ο πυρετός άρχισε να ανεβαίνει... Με μια φωνή (όπως πάντα άλλωστε) μπάτσοι και ΜΜΕ αναγγέλλουν με πάσα βεβαιότητα ότι εμείς οι έξι πραγματώσαμε τα τελευταία χτυπήματα, ότι έχουμε σχέσεις με όλες τις οργανώσεις, ότι γνωρίζουμε άτομα...
Ενώ λένε ότι υπάρχει και το ενδεχόμενο να κρυβόμαστε μαζί με τους τρεις επικηρυγμένους συντρόφους, να κάνουμε ληστείες και να σχεδιάζουμε τα επόμενα χτυπήματα όλοι μαζί. Τώρα που τα συμπέραιναν όλα αυτά... Μάλλον οι μπάτσοι βλέπουν το «CSI MIAMI» και μετά δίνουν πληροφορίες στα αστυνομικά δελτία. Κανονίστε να σοβαρευτείτε λίγο, γιατί έτσι δε γίνεται δουλειά...
Επίσης καθοριστικό ρόλο στην έκδοση του εντάλματός μου είχε το γεγονός ότι η αστυνομία γνωρίζει τη σχέση μου με τον αναρχικό χώρο, λόγω της σύλληψής μου τον Ιανουάριο σε επιχείρησή τους σε σπίτια των Εξαρχείων, μετά την επίθεση του ΕΑ στο υπουργείο πολιτισμού. Και τότε για να μπουκάρουν, ισχυρίστηκαν ότι ήμασταν ύποπτοι (λόγω της τοποθεσίας του σπιτιού μάλλον) και αφού δεν βρήκαν τίποτα, για να μην γυρίσουν με άδεια χέρια, με συνέλαβαν (με άλλα δυο άτομα) για άσχετο λόγο. Μπορεί το δικαστήριο τότε να με αθώωσε, αλλά αυτό στάθηκε μεγάλο συν στα χέρια της αστυνομίας για να μπορέσει να με κατηγορήσει και σήμερα, μιας και με θεωρούσαν πλέον σεσημασμένο άτομο.
Και έτσι, λοιπόν, όλοι μαζί οι άρρωστοι κάνουν συνειρμούς και βγάζουν λάθος συμπεράσματα. Εγώ πάντως αυτό που έχω να τους πω, είναι να κλείσουν το στόμα τους, γιατί βάζω τα γέλια κάθε φορά που τους ακούω να λένε πως κανείς δεν εμφανίζεται, γιατί είμαστε ένοχοι. Δεν εμφανίζομαι, γιατί δεν προτίθεμαι να γίνω βορρά στις ασφαλίτικες φιλοδοξίες για παράσημα και όχι επειδή σχεδιάζω ενέργειες. Δεν επέλεξα να είμαι σε αυτή τη θέση, άλλοι το αποφασίσανε για μένα. Άλλοι προσπαθούν να δείξουν ότι είμαι στην παρανομία, να με θέσουν εκτός της καθημερινότητας, των δραστηριοτήτων μου και εκτός της ζωής μου γενικότερα. Και δεν θα πάω φυλακή για αυτούς τους άλλους που αποφάσισαν ότι τα κελιά της δημοκρατίας τους έχουν χώρο και πρέπει να τα γεμίσουν, για να σκούζουν ότι παράγουν το κατάπτυστο έργο τους. Γι’ αυτό δεν παρουσιάζομαι «αυτοβούλως» αν το πιάσατε... Και όλα αυτά γιατί; Για ένα αποτύπωμα σε μια σακούλα μέσα σε σπίτι φίλου; Με ένα αποτύπωμα σε μία σακκούλα γίναμε συντονιστές ολόκληρης της νεοτρομοκρατίας στην Ελλάδα; Μόνο την Αλ Κάιντα δεν μας έχουν φορτώσει ακόμη...Και ας ψάξουν καλύτερα, θα δουν τα αποτυπώματά μου παντού στο σπίτι. Και τι σημαίνει αυτό δηλαδή;
Ούτε εκρηκτική ύλη υπήρχε διασκορπισμένη, ούτε καμία βόμβα σε εμφανές σημείο, όπως είπαν για να μπορέσουν να κατηγορήσουν οποιονδήποτε έμπαινε. Η αντιτρομοκρατική μπήκε μέσα και έκανε το σπίτι Κόσοβο. Έβαλαν στο τραπέζι κουτιά με μπογιά και σπρέυ και έλεγαν ότι «αυτά είναι τα σύνεργα των τρομοκρατών» λες και οι μπογιές είναι εκρηκτικές ύλες. Πως και δεν μας είπαν ότι το τηλεκοντρόλ είναι χειροβομβίδα...
Και όσο για τον υπουργό Δημ. Τάξ. που ζήτησε στα έξι άτομα να παρουσιαστούν, προσωπικά του δηλώνω ότι δε συνηθίζω να απολογούμαι, ειδικά στην αστυνομία σας, και ειδικότερα εφόσον δεν υπάρχουν στοιχεία σε βάρος μου. Να πάω στην δικαιοσύνη να αποδείξω τι; Ότι η παρέα έγινε οργάνωση και το σπίτι γιάφκα για να έχουν το ελεύθερο να κατηγορήσουν όποιον θέλουν; Ότι μας φορτώνουν ολόκληρο τον ποινικό κώδικα και μάζεψαν όποιον βρήκαν μόνο και μόνο για να μιλήσουν για συλλήψεις; Ή μήπως τελικά να πάω ν’ αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας; Να πάω να διαπραγματευτώ τι ακριβώς; Αναρχική είμαι, δεν είμαι ζητιάνα να κάνω διαπραγματεύσεις και παζάρια.
Και γι’ αυτό θα είμαι απόλυτη σ’ αυτά που έχω να πω. Παρ’όλα αυτά, εγώ μπορεί να μην αναγνωρίζω το δικαστήριο ως θεσμό, αυτό όμως με αναγνωρίζει ως ένοχη. Αυτή η ιστοριούλα κάποτε πρέπει να σταματήσει και γι’ αυτό θα αναγκαστώ να αναμετρηθώ με την δικαιοσύνη σας, όταν έρθει η ώρα.
Και, επιτέλους, κύριε Χρυσοχοΐδη, αποκτήστε σταθερή άποψη: Τη μία κάνετε λόγο για «παιδάκια που ζουν μακριά από τις οικογένειες τους και η δημοκρατία πρέπει να ‘ναι επιεικής» και απ’ την άλλη η υπόθεση αναβαθμίζεται και περνάει σε εφέτη ανακριτή. Δεν κάνω παράπονα. Απλά αναδεικνύω τα παιχνιδάκια πολιτικών σκοπιμοτήτων.
Ξέρω ότι μπορεί να κατηγορηθώ για τις αλήθειες που λέω, αλλά αυτό είναι που ξέρω να κάνουν οι ηδονοβλεψίες εκπρόσωποι του νόμου κάθε είδους. Να κατασκευάζουν σαθρά κατηγορητήρια, να εξαντλούν στις ανακρίσεις, να ποινικοποιούν φιλικές σχέσεις, να δικάζουν συνειδήσεις και να προσπαθούν να γεμίσουν τα κολαστήριά τους με επαναστατημένες ψυχές. Και φυσικά να προωθούν τη ρουφιανιά επικηρύσσοντας τους συντρόφους. Μιας και ήξεραν δηλαδή ότι σε κάποιους θα τρέξουν τα σάλια μόλις ακούσουν το μεγάλο ποσό της επικήρυξης και θα σπρώχνονταν μεταξύ τους για το ποιος καταδότης θα μιλήσει πρώτος.
Ο κύριος Χρυσοχοΐδης είχε το θράσος να επικηρύξει τα τρία παιδιά, ενώ ποτέ κανείς δεν έβγαλε στη δημοσιότητα καμία φωτογραφία κανενός μπάτσου από αυτούς που βιάζουν, δολοφονούν σε φυλακές και κρατητήρια, συμμετέχουν σε κυκλώματα παιδικής πορνογραφίας και ναρκωτικών, βασανίζουν, δέρνουν, σπάνε κεφάλια, βγάζουν όπλα και εκπυρσοκροτούν. Γιατί πολύ απλά αυτοί, οι νυν προστάτες του πολίτη, έχουν το ακαταλόγιστο. Η κοινωνία τους το παρέχει με την ένοχη σιωπή της.
Απευθύνομαι δημόσια όχι για να αποδείξω την αθωότητά μου, καθώς το δίπολο αθωότητας και ενοχής δεν χωράει στη λογική μου (άλλωστε σε αυτούς που θεωρώ ενόχους, έχω ήδη αναφερθεί), αλλά επειδή εκτός από τους σιχαμένους ξερολισμούς των κονδυλοφόρων της εξουσίας υπάρχει και μια άλλη αλήθεια.
ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΒΑΔΙΣΑΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ Σ’ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΣΤΑΘΗΚΑΝΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ
ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗ ΚΩΝ/ΝΑ
12-11-09
Short Link: http://tvxs.gr/node/42673
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια












235 Σχόλια
Εκτός κι αν έχει κανείς τον Κούγια για συμπολεμιστή...τότε δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από την Δικαιοσύνη...βεβαίως βεβαίως...σοβαρευτείτε παιδιά!
Καλα τα λεει το κοριτσι. Ο αλλος σε ποια επιστολη απαντησε? Μηπως εμεις διαβασαμε αλλη η το εχει ριξει στα σκληρα το παλικαρι? Τι λεει για τσαμπουκαδες και οτι δεν ειναι αυτη η αποψη της κοινωνιας κτλ.....η το αλλο με τον ευαισθητο υπουργο Ζορο που καταλαβαινει και συγχωρει, παρεα με κατι νεου τυπου αστυνομικους που ακου κατι πραγματα μας προστατευουν λεει....σταματα διαολε θα βαλω τα κλαματα.
Ρε δεν παμε καλα
@Jokos - ID σχολίου: 229335
Φίλε μου και εσύ φαντάσου το αργό και οδυνηρό θάνατο 15 χιλιάδων παιδιών που πέθαναν σήμερα από ασιτία και υποσιτισμό λόγω της δικιάς μου και δικιάς σου αδιαφορίας και ξεροκεφαλιάς ...
15 χιλιάδες παιδιά πέθαναν με τον ίδιο τρόπο και για τους ίδιους λόγους χθες και προχθές και παρα-προχθές ... όπως θα πεθάνουν και αύριο και μεθαύριο ...
Αμφιβάλλεις ότι ζούμε σε ένα άκρως παράλογο κόσμο και όλοι μας (μηδενός εξαιρουμένου) είμαστε υπεύθυνοι;
Συνέχισε όμως να κατηγορείς τους μπάτσους και τους εξουσιαστές και έτσι θα λυθεί το πρόβλημα ... εγώ απλά απορώ γιατί με αυτή ακριβώς την τακτική και νοοτροπία δεν έχει λυθεί το πρόβλημα τα τελευταία 2 χιλιάδες χρόνια ...
http://blog.imaginethetime.info/2009/11/15-xiliades-paidia-pe8ainoun-ka8...
imagine the time φαντάσου το παιδί σου στα 15 του χρόνια με μια σφαίρα στην καρδιά..
Ή στα 20 κυνηγημένο από την αντιΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ επειδή ακούμπησε ένα κηροπήγιο..που δεν υπάρχει.
..Μετά φαντάσου πόση οργή μπορεί να κρύβει μέσα του..
http://www.youtube.com/watch?v=kJ2XMRJkyv4&feature=related
Θα γράψουν είμαι βέβαιος μην ανησυχείς...
τόσα σχόλια, τόσες ειδήσεις, τόσα βίντεο
ΕΝΑ ΑΡΘΡΑΚΙ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΧΘΕΣ ΣΕ 58!!!! ΠΟΛΕΙΣ;
ΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑΝ ΠΟΤΕ;;;
να χαιρεστε τη δημοκρατία των ΜΜΕ σας. ήταν, είναι και θα είναι ταξικά. Τον εχθρό σου άλλωστε δεν το προβάλεις, και αν το κάνεις τον διαστρεβλώνεις.
ακόμα και όσοι διαφωνούν ας βγάλουν τα συμπεράσματά τους.
ΟΛΟ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ
http://www2.rizospastis.gr/
Σε αυτόν τον πολύ μεγαλύτερο και διαφορετικό κόσμο όσοι αγαπάνε τρώνε βρώμικο ψωμί...
ΦΑΝΤΑΣΟΥ
Φαντάσου
ότι δεν υπάρχει ο Παράδεισος
δοκίμασε δεν είναι δύσκολο
καμιά Κόλαση
κάτω απ'τα πόδια μας,
πάνω από μας ο Ουρανός.
Φαντάσου ότι ο κόσμος
ζει στο σήμερα...
Φαντάσου
ότι δεν υπάρχουν χώρες
δεν είναι δύσκολο,
ότι δεν υπάρχει τίποτε
που να αξίζει να σκοτώσεις
και για να πεθαίνεις
καμιά θρησκεία..
Φαντάσου ότι όλοι ζουν
μια ζωή με Ε ι ρ ή ν η..
Μπορείς να λες
ότι είμαι ένας ονειροπόλος
μα δεν είμαι ο μόνος ...
Ελπίζω ότι θα έλθεις
και συ μια μέρα μαζί μας,
κι ο Κόσμος θα γίνει Ένας.
Φαντάσου ένα Κόσμο
χωρίς κυριαρχίες..
αναρωτιέμαι αν το μπορεί
χωρίς απληστία και οργή..
Η αδελφοσύνη
ανάμεσα στους ανθρώπους!
Φαντάσου όλοι οι άνθρωποι
να μοιράζονται όλη τη Γη!...
John Lennon
http://www.youtube.com/watch?v=6GAHFrLAxzM
Τίποτα ...
Αυτό το σχόλιο (που δεν είναι) είναι μόνο για να σπάσει την αποχή ...
Χαζομάρες δηλαδή ... και κρίμα ...
http://www.tvxs.gr/r228393
@ Ολους τους Ανεντιμους Σχολιαστες
Ας δοκιμασουμε λοιπον το TVXS στην Ναζιστικη του εκδοχη, ενα μικρο αλλα πολυ ενδιαφερον κοινωνιολογικο πειραμα.
Απο τωρα και για ενα 24ωρο Δλδ μεχρι αυριο στις 19 00 ας παψουμε ολοι εμεις οι "μη εντιμοι", που αρνουμαστε να γινουμε "Μπαζιωτοπουλοι", να γραφουμε στο TVXS.
Ας μην κανουμε Login και ας παρακολουθησουμε, απ εξω, και εμεις αλλα και το ιδιο το ΤΒ Χωρις Σχολιαστες πως θα ειναι η σελιδα με μονα τα troll και τους αρρωστημενους φασιστ
'Σήμερα όμως έχουμε διαμορφώσει και σταθεροποιήσει την κοινωνία μας. '
...προκειται περι αμοιβαδος, μονοκύτταρου ή απλα λοβοτομημενου;;;
...κι επειδη ακριβως είναι 'διαμορφωμενη' και 'σταθεροποιημενη' ανατιναζεται όλο και πιο...πολύ η στοιχειωδης κοινωνικη συνοχη, εξαθλιώνονται όλο και μεγαλύτερες μαζες...το μονο που βλέπω 'σταθεροποιημενο' και 'διαμορφωμενο' είναι η διαφημιση κι ο καταναλωτισμός...
...μαλλον περι μονοκυτταρου...σαφης ελλειψη στοιχειωδους επαφης με τον περιβαλλοντα χωρο, εμφανης ελλειψη συνδυαστικής σκεψης...
...για την Ιστορια και μονο...
μαυρε απανταω γιατι θα ηθελα να συνεχισουμε την κουβεντα μας, και ας βγαινουμε καπως εκτος θεματος. να σου πω οτι προφανως και εμενα με στεναχωρουν αυτα που λες, ομως με θλιβουν εξισου και τα νεα παιδια που αγνοουν τα γεγονοτα. απο εκει και επειτα γι αυτον που εστω και επιφανειακα-σπασμωδικα ενημερωνεται τα συμπερασματα δικα του/της, βασει της δικης του αντιληψης και ηθικης, αλλα και του κατα πόσο εχει τη διαθεση να το συζητησει. αφοριζοντας και κραζοντας πόλους δημιουργουμε, οχι συνειδησεις. και ουτε μπαινω στη λογικη οτι τα "παπαγαλακια" που λες θα βαλουν σε κινδυνο τη δικη μου αληθεια.(στην περιπτωση που συζητησαμε δεν βλεπω την κοπελα σαν παπαγαλακι αλλα ως μια πολυ αφελη αποψη. και απο τα λιγα σχολια της που διαβασα δεν βλεπω να δημιουργηθηκε απο χαιρεκακια ή δολο-τοτε θα με τρελενε).
τις εκφρασεις του τύπου:"εσενα θα σου αρεσε........."
δεν μου αρεσει να μου τις απευθυνουν! η λογικη μου ειναι ακομα μια χαρα!
"..επειδή οι κρατούντες θέλουν εξιλαστήρια θύματα για να καλύψουν την αδυναμία τους; " - για θυματα ξαχνουν σιγουρα, αλλα φοβαμαι οτι τα γεγονοτα θα "τρεξουν" πιο πολυ -και οτι δεν αφορα μονο την αδυναμια τους. αγριευομαι που την πεφτουν στα παιδια, και μπερδευομαι.
καλημερα!
Λέτε: "Σήμερα όμως έχουμε διαμορφώσει και σταθεροποιήσει την κοινωνία μας. "
Ο Ζουγανέλης ήταν ή οι ΑΜΑΝ, το 1996 που διεκδικούσε η Ελλάδα τους Ολυμπιακούς, παίρναν και καλά συνέντευξη στο δρόμο και τους λέει περαστικός: φυσικά η χώρα μου είναι ιδανική για να φιλοξενήσει τους αγώνες, όλα λειτουργούνε άψογα, είναι πεντακάθαρη, με καλή οικονομία, ασφάλεια, πολύ πράσινο, οργάνωση... Εμβρόντητος ρωτά ο δημοσιογράφος: μα καλά κύριε μου που ζείτε? Και απαντά στην Ατλάντα!!!
Μάλλον γειτονάκια είστε!
Θα ήθελα με την πρωτοτυπία της σκέψης σας κι την μαγκια, τη μαγκιά λέγω, βεβαίως βεβαίως, να μου υποδείξετε ένα επιχείρημα στο παραπάνω λογίδριο, που δεν παραφράζει απλά την επιστολή (στην καλύτερη των περιπτώσεων) ή δεν είναι παντελώς ασυνάρτητη.
Δεν λέω πως είναι ένοχη η Κωνσταντίνα, απλά λέω πως αυτοί και τα συντρόφια της που βάζουν βόμβες είναι κακά παιδιά! ντα βρε κουτούτσικα! (Τύπου καλός μπάτσος-κακός μπάτσος, έλα, έλα εδώ κορίτσι μου και θα σου φερθεί καλά ο υπουργός και μετά στο τμήμα είναι το γ@μησι και σουτ μας παίρνει η κάμερα)
Με τα μούτρα σου βγαίνεις κύριε Μπαζιωτόπουλε να πολεμήσεις, αυτό φωνάζουμε κι εμείς όλοι εδώ και τόσο καιρό, να βγάλουν επιτέλους τα μούτρα τους στη φόρα οι θρασύδειλοι με τα κράνη, να φορούν διακριτικά, να δίνουν τα στοιχεία τους. 'Οχι απέναντί σου να έχεις τους Ουρουκχάι (μιλάνε και την ίδια γλώσσα Ουγκ Ουγκ).
Κι έρχεται και το φινάλε γκράντε με το λογίδριο νάμπερ του (τουυυυυυυυυυυυυ) για τον σχιστομάτη που έρχεται να μας κατακτήσει, είναι σκληρός, είναι κακός, υποταχθείτε, δουλέψτε για τη σωτηρία του έθνους από τον κίτρινο πυρετό. ΔΗΛΑΔΗ ΕΛΕΟΣ!!!!!!!
Πόσους εχθρούς θα πρέπει να εφεύρετε ακόμη? Δεν το λέω από άγνοια στα διεθνή (μη βιαστείτε), αλλά μην τρελαθούμε πως ο κίνδυνος της Ελλάδας είναι ο κινέζος και όχι οι 300 που κάνουν τους κινέζους (300++++ για την ακρίβεια) πάλι καλά που δεν αναφέρθηκε και ο εξαποδώ δλδ, αλλά κι ο Κινέζος θα μου πεις εξαποδώ είναι με τον τρόπο του.
Επειδή όμως η Κωνσταντίνα κύριε Μπαζιωτόπουλε μιλάει για τους πραγματικούς εχθρούς και τα πραγματικά και ουσιαστικά αδιέξοδα της σημερινής κοινωνίας και όχι για εθνικιστικές και καθεστωτικές μπαρούφες, λέω με όλη μου την ανοησία να ασχοληθώ με αυτά που λέει.
Και να πεισμώσω κι άλλο με τον εχθρό που μου πουλάτε για σύμμαχο, με τη ζωή που μου αφαιρείται από ένα σύστημα που ψάχνει για αναλώσιμα και μου έβαλε αυτή την ταμπέλα, με τον έρωτα που εξαφανίζεται, με τους ξεσπιτωμένους που έρχονται να τους εξεφτελίσουν οι μεγάλοι έλληνες, με τη νέα γενιά που την καταπίνει η οργή και η απόγνωση, με την αδυναμία μας πλεόν να είμαστε συνάνθρωποι, με την υποχρέωσή μου να αναλάβω την ευθύνη του εαυτού μου και των επιλογών ΜΟΥ, με την αυτοοργάνωση και την αυτοδιαχείριση που είναι η μόνη ελπίδα και τα μόνα όπλα που μου δίνει η ελληνική καταγωγή που καταχράστε όλοι ξεδιάντροπα: γνώση, τέχνη, αμεσοδημοκρατία!
Όλοι θαυμάζουμε τον Σωκράτη για την Απολογία του ...
Όταν η πολιτεία τον κατηγόρησε δεν έτρεξε να φύγει. Είπε (παραφράζοντας), "αυτή είναι η πολιτεία και εγώ είμαι μέρος της και έχω καθήκον ως πολίτης να ακολουθήσω ότι με προστάζει να κάνω" ... όχι όμως ως ένα άβουλο πλάσμα αλλά με αγώνα ... και τον έκανε ...
Εδώ η λέξη κλειδί είναι ο "ΑΓΩΝΑΣ" και ποια θα είναι η ΠΟΙΟΤΗΤΑ του. Πως διεξάγει κανείς αυτόν τον αγώνα; Κρυμμένος; αδιαφορώντας; με προσπάθεια για κατανόηση; με γενναιότητα; με βία; με ακόμη περισσότερο θάρρος και χωρίς βία; ... αυτές τώρα είναι οι κρίσιμες ερωτήσεις ...
Αν η νεαρή Κωνσταντίνα είναι πραγματικά αθώα όπως λέει τότε τι έχει να φοβηθεί από την "δικαιοσύνη"; Σε εισαγωγικά βέβαια γιατί αυτό που λέμε "δικαιοσύνη", δεν είναι ...
Και αν φοβάται την "δικαιοσύνη" και δικαιολογημένα τότε τι έχει να φοβηθεί από την ίδια την ζωή; ... Γιατί αυτή είναι η ζωή ... με τους "καλούς" και τους "κακούς" ... για τώρα ...
Τι καταφέρνει η νεαρή Κωνσταντίνα με το να κρύβεται; Πιο ένοχη δεν δείχνει έτσι; Και τελικά που θα πάει; Δεν έχει καταλάβει ότι ο κόσμος σήμερα είναι μικρός; Πάντως είναι προφανές ότι δεν θέλει να κερδίσει χρόνο ώστε να βρει στοιχεία που να αποδεικνύουν την αθωότητά της ούτε η επιστολή που έγραψε αναφέρει πολλά στοιχεία που να την αθωώνουν, εκτός βέβαια από τα προφανή και εκτός από την διαφθορά του συστήματος που όλοι την γνωρίζουμε ...
Απαιτεί περισσότερο θάρρος να αντιμετωπίσει κάποιος τον "εχθρό" κατά πρόσωπο ...
http://blog.imaginethetime.info/2009/11/to-pio-sobaro-egklima-simera
http://www.ImagineTheTime.info
Πετρέλαιο και νερο ειναι
το ίδιο με τον ανεμο για σένα
τώρα κοιμάσε τον μεγάλο ύπνο
χωρίς να νοιάζεσε για όλη τούτη
τη βρομιά
ΤΣΑΝΤΛΕΡ ΡΕΙΜΟΝΤ
ο μεγαλος υπνος
ΑΛΛΟΣ ΓΟΝΙΟΣ ΑΓΩΝΙΑ ΑΛΛΗ ΜΑΝΝΑ ΚΛΑΙΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΔΩ ΠΟΥΛΑΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΡΧΙΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΜΗ ΒΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΔΙΑΟΛΟ ΔΕΝ ΧΑΣΑΤΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΛΥΠΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΗΣΑΣΤΑΝ ΜΟΝΟΙ ΟΡΜΑΤΕ ΠΑΙΔΕΣ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΙ ΞΥΠΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΚΡΥΜΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΝΕΞΟΔΗ ΟΣΗ ΘΕΛΕΤΕ ---- ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ - ΑΝΑΡΧΑΔΕΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΑΡΑΔΕΣ -----
Μετά την αποστήθιση της εντίμου προτάσεως του Π.Μ. και το διάβασμα της σε βάθος βαθύτερο ανάλυσης της εντίμου προτάσεως, είμαι σίγουρος οτι αν ήμουν παιδί του Π.Μ., θα ήμουν ένα ανθρώπινο πειραματόζωο. Η ερευνα στην οποία θα συμμετείχα υποψιάζομαι οτι θα προτεινόταν για Νόμπελ Χημείας και θα είχε τίτλο "Ποια η σχέση του ανθρώπινου σώματος που εμποτίζεται απο διαπλανητικές ιδεοληψίες με το ψωμί που στέκεται πάνω απο μια χωριάτικη σαλάτα".
Σε λίγο θα κάτσω να ξαναδώ το "ένας γάτος μια μέρα".
Σας προτρέπω να κάνετε κάτι ανάλογο.
Μπαζιωτόπουλε μεταξύ ενός εξουσιαστή και ενός γλύφτη της εξουσίας, ξέρεις ποιος δεν σώνεται;
Ο δεύτερος.
Κωνσταντίνα τραβα το δρόμο σου, ούτως ή άλλως ο χρόνος μετράει αντίστροφα
και άσε τους καθωσπρέπει επίδοξους λιθοβολιστές σου,
να αναστατώνονται στην ιδέα,
ότι κάποιος κυνηγημένος, χει πιο ελεύθερα από όσο έζησαν ποτέ.
Όσο για τις κεκαλυμμένες απειλές που μεταφέρουν οι καλοθελητές του "πάμε στοίχημα":
Τι θα πάθει ρε τραμπούκοι, αν δεν παραδοθεί;
Τι ακριβώς προβλέπεται για ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥΣ,
που αρνούνται να παρουσιαστούν στη δικαιοσύνη;
Ξέρεις κάτι που δεν ξέρουμε Μπαζιοτώπουλε ή τρομοκρατείς επειδή είσαι αναίσθητος;
Τέλος ΑΣΧΕΤΕ όταν έζησε ο Παναγούλης δεν υπήρχαν κάμερες στους δρόμους.
Επίσης είχε λιποτακτίσει από το στρατό και είχε δραπετεύσει από τη φυλακή.
Τουλάχιστον σε αυτόν τον τομέα (την απαξίωση των φασιστικών θεσμών)
τους έχεις μπροστά σου τους Παναγούληδες.
Καλά τα λες Κωνσταντίνα, μακάρι να μην βρουν ποτέ ούτε εσένα ούτε τα άλλα παιδιά!
Αν μάθαινα αύριο το πρωί ότι καταζητούμαι, θα βρισκόμουν σε καθεστώς πανικού...
Ποιον να εμπιστευτείς;
Πολλοί θα μπορούσαν μετά από βασανιστήρια ή ψυχολογική βία ή "κίνητρα" να "ομολογήσουν" ο,τιδήποτε για να γλιτώσουν...
Σε ποιον να απευθυνθείς, να ζητήσεις βοήθεια ή αλληλεγγύη;
Να παραδοθείς ως ύποπτος για "τρομοκρατία" σε μια Αστυνομία, με εμπόρους ναρκωτικών; http://www.tvxs.gr/v26771, με "ατυχήματα" τύπου ζαρντινιέρας; http://www.tvxs.gr/v9608, με σφαίρες που φεύγουν μόνες τους από τα όπλα; http://www.tvxs.gr/v26258, που δεν σέβονται ούτε μια μάνα με ένα μωρό στην αγκαλιά; http://www.tvxs.gr/v26772/1/1
Ομολογώ ότι θα φοβόμουν...
Και αν παραδινόμουν; μήπως θα έμενα προφυλακισμένος για πολύ καιρό χωρίς λόγο; http://www.tvxs.gr/v21143
Και αν έπρεπε να μείνω στη φυλακή μέχρι να δικαστώ και να αθωωθώ, τι θα αντιμετώπιζα εκεί μέσα; http://www.tvxs.gr/v25446...
Αυτή η Πατρίδα βρίσκει τρόπους καθημερινά να σε πληγώνει, να σε εξοντώνει, να σε εμποδίζει να διεκδικήσεις τα όνειρά σου, να σε τιμωρεί για πράγματα που δεν έκανες.
Καταλαβαίνω την αγανάκτηση της κοπέλας, ίσως με μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό μας ενοχλούν και μας καταπιέζουν αρκετά κοινά πράγματα.
Διαφέρει όμως ο τρόπος που θέλουμε να κάνουμε τον κόσμο καλλίτερο, με αγώνα μέσα στο πλαίσιο της Δημοκρατίας που ζούμε ο ένας, μέσω του αναρχικού κινήματος ο άλλος.
Δεν συμφωνώ με πολλά απ' όσα αναφέρονται στο κείμενο, όμως βλέπω το αδιέξοδο και λέω ως άνθρωπος που δεν θέλει το κακό της κοπέλας αυτής, ας μην καταστρέψει την ζωή της.
Είναι νέα, δεν μπορεί να είναι συνέχεια καταζητούμενη. Ας απευθυνθεί σε Δικηγόρους με περγαμηνές υπεράσπισης Ελευθεριών και Δικαιωμάτων όπως ο Νίκος Κωνσταντόπουλος και ο Φώτης Κουβέλης, είμαι βέβαιος ότι θα αναλάβουν με χαρά την υπόθεσή της.
Ας παραδοθεί, η περίπτωση του Θ. Ηλιόπουλου δείχνει ότι μια αλληλέγγυα κοινωνία μπορεί να προστατέψει από την αυθαιρεσία.
Αν είναι αθώα, έστω και με κόπο θα βρει την Δικαιοσύνη. Η φυγή είναι καταστροφή...
Φιλικά...
aaaa kai k. Mpaziotopoule,
an anika sti genia sas, mallon de tha imoun kai toso perifanos gia ta mpoumoukia pou evgale (to oti anedikse elaxistes proswpikotites pou dystyxws den kyriarxisan de simainei kati).
O topos einai mpourdelo kai tin efthini exei i genia pou twra einai panw apo 50, kai oxi aftoi pou einai katw apo 40. Gia afto kapoios prepei na plirwsei, kai gia to poios yparxoun 2 theories.
Tin prwti de tha tin anaparagw, mporeite na ti diavasete se opoia fylada telete. H alli, einai i ekdikisi pou theloun na paroun oi neoi.
Me poion eiste?
http://www.youtube.com/watch?v=k34COolbdmY
Kyrie Mpaziotopoule,
otan apefthineste stous "pikilous thrasidilous koukouloforous me ta noimatika provlimata kai tis ekfrastikes deislitourgies", fadazomai ennoeite tis dynameis asfaleias (tou politi), swsta?
sygnwmi gia ta greeknglish mou, pou mallon den tairiazoun me ton kathosprepismo tou anartithemenoun keimenou.
@irosworld (226504 23-11-2009 12:56 )
irosworld,
Σου απαντώ διότι ρωτάς με τρόπο που θεωρώ ότι είναι πολιτισμένος...
Είναι προφανές ότι την επιστολή μου την διάβασες επιπόλαια και την κατανόησες ελάχιστα... Μικρό το κακό!
Αν όμως την πρόσεχες θα έβλεπες ότι δεν ισχυρίζομαι ότι είναι ένοχη και η πρότασή μου έχει ένα δεσμευτικό στοιχειό που και την Κωνσταντίνα θα απελευθερώσει από το σημερινό αδιέξοδο και τον Υπουργό θα δεσμεύσει!!!
Η Κωνσταντίνα δεν έχει καμιά ελπίδα να μείνει στην αφάνεια και κάθε τέτοια υπόθεση δεν αντέχει σε καμία λογική. Η ολιγωρία της αστυνομίας δεν είναι ολιγωρία αλλά τεχνική...
Όμως δεν προτείνω είτε αυτήν είτε άλλες συναφείς τεχνικές των μονάδων καταστολής. Σε μια ευνομούμενη κοινωνία δεν χρειάζονται οι τεχνικές των μονάδων καταστολής αλλά ούτε και οι ψευτοεπαναστατημένοι, εγωπαθείς και εκ του αποτελέσματος ανώριμοι νεαροί / νεαρές που το παίζουν παλικαράδες υπό την σκέπη της κουκούλας…
Όποιος είναι μάγκας δρόμο οι κουκούλες, δρόμο η ανωνυμία…
Ελάτε Παναγούληδες μου, ελάτε να σας δούμε...
Και επειδή μιλάς irosworld για δική μου γενιά, η δική μου γενιά έβγαλε Παναγούληδες χωρίς κουκούλες (το εμβληματικό στοιχείο των ταγματασφαλιτών...) που έφτυνε τους ψευτοδικαστές στο πρόσωπο και έμενε εντοιχισμένος επί ένα χρόνο...
Εσείς όμως θρασύδειλα κουκουλοφοράκια μου πόσο αντέχετε αυτή την παλικαριά;
Ερωτώ και εγώ με τη σειρά μου, ΠΟΣΟ; Πόσο αντέχετε να γίνετε Παναγούληδες;
Όσο για τον Μπακούνιν που τον μάθαμε και τον θυμόμαστε όχι διότι ήταν παλικάρι (δεν ισχυρίζομαι ότι δεν ήταν...) αλλά διότι είχε το πλεονέκτημα του γραπτού λόγου και τη μόνιμη αντιδικία με τον Μαρξ, σε μια περίοδο που η Ευρώπη ήταν σε αναβρασμό, γεμάτη από σπαράγματα πολέμων και επαναστάσεις..., τι θα περίμενες από εκείνους που είχαν ακόμα και λίγο μυαλό; Τότε η επανάσταση ήταν επάγγελμα...
Σήμερα όμως έχουμε διαμορφώσει και σταθεροποιήσει την κοινωνία μας.
Η ελπίδα μας, για την Ελλάδα ασφαλώς ομιλώ, είναι να πετύχουμε τον σεβασμό των άλλων δείχνοντας ότι μπορούμε και δεν μας κατατρέχει ο μηδενισμός και η δουλικότητα...
Αν πολλοί περνάνε δύσκολες μέρες είναι διότι η ανακατανομή του πλούτου στο πλανήτη μας πήρε δραματικές διαστάσεις από δύση προς ανατολή και εμείς είμαστε σαν τα φύλλα σε γυμνό κάμπο...
Ο αέρας μας παίρνει και μας σηκώνει...
Αρα θα πρέπει να σκεφτούμε πως θα σκαλώσουμε και πως θα αντισταθούμε στον αέρα που μας παίρνει και μας σηκώνει...
Αυτό δεν θα το πετύχουμε με κατσαρόλες που εκρήγνυνται ούτε με μπαζούκας, ούτε με τηλεκατευθυνόμενους πυραύλους...
Δεν πιάνουν αυτά τα σαχλά κόλπα στο Κινεζικό θηρίο.
Θα μας πατήσει και το μόνο που θα μείνει θα είναι η στάμπα του παπουτσιού τους.
Άρα, αντί για κατσαρόλες λεω να δούμε όλοι, μαζί με την ευφυή Κωνσταντίνα, το πως θα ζορίσουμε με το μυαλό μας την ανατολική λαίλαπα;
Ας έλθουν όλες οι Κωσταντίνες και οι Κωνσταντίνηδες μαζί να ενώσουμε δυνάμεις...
Ας ενώσουμε τα χέρια σε κοινή προσπάθεια ενάντια στην βαρεμάρα και στην υποκουλτούρα της κατσαρόλας!!!
Ας αφήσουμε τις κατσαρόλες για τις μακαρονάδες μας...
Αυτό λεω εγώ και το λἐω ανοιχτά και επώνυμα.
Όσο για τις μεταξωτές ρόμπες και τις άλλες αηδιαστικές φαντασιώσεις σου irosworld, σου τις επιστρέφω διότι δεν με αφορούν και είτε σου αρέσει είτε όχι στην φρεσκάδα του μυαλού, στην πρωτοτυπία της σκέψης και στην μαγκιά δεν μου παραβγαίνεις και ας έχω τριπλάσια ηλικία από σένα...
ρε μηπως να αφησουμε την πολιτικη και την φιλοσοφια και να μπουμε στο ψητο...?
πες μας ρε Μπαζιωτόπουλε, πες μας ρε ανθρωπε γιατι μας τυραννας με αυτη σου την πατατα?
χυλοπιτα σου εχει ριξει η κοπελα και την τρεχεις ετσι? αμα ειναι πες το, βγαλε τον νταλκα σου αμα ειναι να σταματησεις να μου λερωνεις την οθονη, αλλα πραγματικα οχι αλλο sit-ο-διακαστηριο.
αλι και τρις αλι αμα εχεις και παιδι, φανταζομαι την φανφαρα που εχει να ακουσει.
δεν λεω κατωτατου επιπεδου το σχολιο μου, αλλα αληθεια μηπως ειναι λιγοτερο απο τον "πυρινο λογο" του "φαρου γνωσης και αληθειας" κου Μπαζιωτόπουλου?
μια ερωτηση εκανα μονο....
ας σταματησουμε να ασχολουμαστε με ολο αυτο το φαιδρο αστειο.
Είναι κατανοητό τι ζητάτε κ. Μπαζιωτόπουλε.
Να παρουσιαστεί η Κωνσταντίνα και να εκλιπαρίσει την επιείκεια του κ. Χρυσοχοίδη αφού πρώτα την διαπομπεύσουν οι Σιόμπολοι.
Και αυτό μόνο και μόνο για να την γλυτώσει. Αυτό μπορεί να εκλειφθεί και ως απειλή.
Εύχομαι ολόψυχα να μην σας κάνει την χάρη και να μην τρομάξει.
Είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι εάν η Κωνσταντίνα είχε την παραμικρή σχέση με αυτα που την κατηγορούν θα είχε παραδωθεί μόνο και μόνο για να υπερασπιστεί σε δημόσια δίκη τα πιστεύω και την υστεροφημία της οργάνωσης που υποτείθεται ανήκει.
Αλλά μετά από αυτά που διάβασα, μαζί και στις πιέσεις που το Υπ.Προ.πο ασκεί στην κοινή γνώμη διαμέσου των άλλων πτηνών του, των παπαγάλων, ούτε μια στο εκατομμύριο να είναι έστι όπως τα λέτε.
Αν τα πιστεύεται περαστικά σας. Αν τα λέτε από συμφέρον επαγγελματικό ή ότι άλλο, παραιτηθείτε, δεν κάνετε καθπόλου καλά την δουλειά που σας ανέθεσαν.
Οι άνθρωποι που έχουν υπερηφάνεια πετάνε σαν αετοί.
Αντίθετα οι κότες, κακαρίζουν καθημερινά, αλλά δεν θα μπορέσουν ποτέ να πετάξουν ψηλά.
Την καυτή πατάτα συνεχίζει να την βαστά στα χέρια του ο υπουργός που νομίζει ότι με αυτόν τον τρόπο θα ανέβουν οι μετοχές του και αύριο μπορεί να γίνει και πρωθυπουργός.
Και είναι και μονόδρομος, γιατί σε κάθε άλλη περίπτωση πρέπει να πάει σπίτι του από τώρα, μπας και εκτονωθεί η απειλούμενη έκρηξη.
Το είπε κάποιος σχολιστής πολύ καλά σε άλλο θρεντ:
"υπουργέ, εδώ είναι η Ρόδος. Πήδα!"
διορθώνω (ένα edit επιτέλους, ομάδα TVXS!!!)
το ξαναβάζεις ως σχόλιο στο πρώτο άρθρο... δεν είναι Γιάννης είναι Γιαννάκης...
βρε Παναγιώτη...
το έβαλες σχόλιο... το έκανες και άρθρο... τώρα το ξαναβάζεις ως σχόλιο στο άρθρο σου που ήταν κι αυτό σχόλιο;;;;;;
δεν καταλαβαίνεις ότι αδυνατούμε να αντιληφθούμε το μεγαλείο της σκέψης σου;
έχουμε δυσκολία αντίληψης και ως εκ τούτου γράφουμε αρλούμπες, πώς να το κάνουμε...;
Ξαναδημοσιεύω την ανοιχτή επιστολή μου διότι φαίνεται ότι αρκετοί από τους παρεπιδημούντες εδώ έχουν δυσκολία αντίληψης και κατανόησης της Ελληνικής γλώσσας με αποτέλεσμα η μια αρλούμπα να ακολουθεί την επομένη σε ένα σειριακό γαϊτανάκι...
Όταν οι νέοι άνθρωποι γίνονται υποχείρια ενός βορβορώδους πολιτικαντισμού και μηδενιστικών τάσεων αυτή η κατάσταση είναι αναμενόμενη...
Όμως δεν θα μου απαγορεύσει κανείς να δηλώνω με παρρησία μπροστά στους ποικίλους και θρασύδειλους κουκουλοφόρους με τα νοηματικά προβλήματα και τις εκφραστικές δυσλειτουργίες ότι η μπούρδα δεν θα υπερισχύσει της λογικής και βλακεία της σύνεσης...
Μία έντιμη απάντηση στην Κωνσταντίνα Καρακατσάνη.
Κωνσταντίνα Καρακατσάνη,
Αναρχική μπορεί να είσαι, αν είσαι... αλλά τσαμπουκά δεν μπορείς να πουλάς.
Και δεν μπορείς να πουλάς τσαμπουκά διότι αποτελείς μια πολύ μικρή μειοψηφία σε ένα πολύ μεγαλύτερο και διαφορετικό κόσμο γύρω σου.
Έχεις όμως το δικαίωμα να λες και να γράφεις για αυτά που πιστεύεις.
Άρα, καλά έκανες και έστειλες την επιστολή με την οποία ξεκαθαρίζεις τις θέσεις σου.
Όμως να προσθέσω τούτα...
Η ιστορία, ότι τάχα η όποια κυβέρνηση προσπαθεί να δείξει έργο βουτώντας μερικούς αναρχικούς, έτσι για αλατοπίπερο και μπουντρουμιάζοντάς τους δεν είναι καθόλου πρωτότυπη για να προέρχεται από το ευφυές μυαλό σου.
Για την ακρίβεια, αποτελεί χονδράδα και προσβολή για το μυαλό κάθε σοφού αναρχικού.
Και λέω σοφού διότι ο αναρχικός είναι σοφός, διαβασμένος και κατασταλαγμένος με πείρα από τη ζωή...
Εσύ βέβαια δεν ξέρω που την βρήκες την πείρα ή πότε πρόλαβες να την αποκτήσεις.
Για να είμαι ειλικρινής θεωρώ ότι έχεις μπερδέψει τον νεανικό παρορμητισμό μιας συνεχιζόμενης εφηβείας με την αντίσταση στην εξουσία που εσύ αποκαλείς αναρχία...
Δυστυχώς, κάνεις λάθος Κωνσταντίνα.
Το γεγονός ότι το δικό σου μυαλό άργησε να πήξη και διανύεις ακόμα την επαναστατικότητα της εφηβείας δεν σημαίνει ότι έχεις και το δικαίωμα να προσβάλεις το αναρχικό κίνημα με την παρουσία σου.
Αν ήθελες πραγματικά να αλλάξεις τον κόσμο θα έκανες ότι έκανε η συνονόματή σου, η Κούνεβα...
Θα βάραγες εκεί που πονάει το σύστημα της αλητήριας εξουσίας που καταχράται την εργατική τάξη...
Εσύ όμως βαράς με την αναποτελεσματική μέθοδο “αλαλούμ και πάνω τούβλα...” Για την ακρίβεια δεν ξέρεις ούτε που βαράς αλλά έχεις το θράσος να πουλάς και τσαμπουκά αντί να απολογείσαι...
Επιπλέον, πιστεύω ότι και τα συντρόφια σου, και μη μου πεις ότι δεν έχεις συντρόφια, δεν αντιλαμβάνονται την ουσία της αναρχίας όπως και εσύ.
Θεωρώ ότι με το να φτιάχνουν βόμβες, να βάζουν φωτιές και να ληστεύουν καταστήματα αποδεικνύουν ότι δεν είναι αναρχικοί (αντιεξουσιαστές) διότι δεν κτυπούν την εξουσία και τους μηχανισμούς της αλλά τον απλό λαό που έχει ίσα δικαιώματα με σένα και δεν σου έκανε κανένα κακό.
Θεωρώ ότι με τις παραπάνω άνομες και αδικαιολόγητες πράξεις τα συντρόφια σου εκνευρίζουν τους μηχανισμούς της εξουσίας και τους αναβαθμίζουν για να είναι αποτελεσματικοί γεγονός που γυρνά μπούμερανγκ στις δικές σου // σας φιλοσοφικές γραμμές.
Χωρίς να το θέλεις εξισώνεις τη δική σου πρακτική με αυτή των ληστών και των δολοφόνων...
Ναι δολοφόνων διότι οι πράξεις τους φέρουν τον κίνδυνο του θανάτου...
Άρα εκ των πραγμάτων δεν είσαι αναρχική και μην αγωνίζεσαι να μας πείσεις για το αντίθετο...
Να σου θυμίσω επίσης ότι η κοινωνία μας είναι όπως το σώμα μας.
Αποτελείται από άπειρα μικρά μέρη (συστήματα) που το καθένα κάνει τη δουλειά του σε αρμονία με τα υπόλοιπα.
Όταν ένα μέρος το παίξει επαναστάτης το σώμα μας αρρωσταίνει από καρκίνο και αν δεν πεθάνουμε περνάμε δύσκολες στιγμές...
Έτσι και η κοινωνία μας, με την πολιτεία να διαθέτει τους μηχανισμούς, δεν επιτρέπει να διαμορφωθούν οι συνθήκες για να περάσει δύσκολες στιγμές ούτε να πεθάνει επειδή πέντε έφηβοι, που νομίζουν ότι είναι αναρχικοί, αποφάσισαν να τα κάνουν “γης μαδιάμ...”
Καλά έκανες Κωνσταντίνα και μας τα είπες αλλά αν δεν αποδεχτείς ότι γίνεσαι η αιτία ανησυχίας της κοινωνίας μας λόγω συμμετοχής σε επικίνδυνες ενέργειες και πράξεις και δεν αναλάβεις την ευθύνη αυτών των πράξεων που είναι ενάντιες στο νόμο, θα πληρώσεις για αυτές βάσει των κανόνων που θέσπισαν οι πολλοί...
Οι γιατροί της κοινωνίας μας και οι εντολοδόχοι τους αστυνομικοί θα σε / σας απομονώσουν διότι εμείς οι υπόλοιποι περάσαμε την εποχή της εφηβείας μας και έχουμε να ασχοληθούμε πλέον με τις δυσκολίες της καθημερινότητας.
Εμφανίσου λοιπόν Κωνσταντίνα στον ίδιο τον Υπουργό, τον κύριο Χρυσοχοϊδη αν θέλεις να πεις κάτι ουσιαστικό και να είσαι βέβαιη ότι και θα σε ακούσει και θα τύχεις της εξαιρετικής του επιείκειας...
Άλλωστε, δεν θέλει να σε τιμωρήσει για παραδειγματισμό ούτε να δρέψει δάφνες από τη σύλληψη μιας ευφυούς νεαρής γυναίκας που ίσως τον γοητεύσει...
Θέλει απλά να εξασφαλίσει ότι δεν κινδυνεύουν οι υπόλοιποι Έλληνες πολίτες.
Εσύ ας πιστεύεις ότι θέλεις.
Μη ξεχνάς ότι σε χρειαζόμαστε όλοι πάρα πολύ διότι η κοινωνία μας έχει ανάγκη από πρωτότυπα μυαλά.
Άλλωστε, οι έφηβοι που αργούν να ωριμάσουν γίνονται Αϊνστάιν καμιά φορά...
Που ξέρεις τι σου επιφυλάσσει η χρήση του δραστήριου μυαλού σου;
@no_longer_safe ( 226536 : 23-11-2009 13:21 )
no_longer_safe,
Εάν προέκυπτε ότι είναι ένοχη δεν θα την άφηνα ελεύθερη...
Μη ρωτάς τόσο προφανή πράγματα...
Άλλο είναι το σκεπτικό της δικής μου επιστολἠς...
Διάβασέ την προσεκτικά και θα καταλάβεις... αλλά για να σε βοηθήσω...
Η ενέργεια που προτείνω καθαρίζει το τοπίο και αφαιρεί τη μούχλα που αιωρείται αφήνοντας τον Υπουργό δεσμευμένο...
Ήλπιζα ότι θα το έβλεπες χωρίς την βοήθεια μου...