Διαγωνισμό με θέμα τη διαμόρφωση φορολογικής συνείδησης προκήρυξε το υπουργείο Οικονομικών, καλώντας τους πολίτες να δημιουργήσουν βίντεο κατά της φοροδιαφυγής.

Ads

Χρηματικά έπαθλα θα δοθούν στις δέκα καλύτερες συμμετοχές: 5.000 ευρώ για το δημιουργό του καλύτερου βίντεο, 3.000 ευρώ για τη δεύτερη θέση, 2.000 ευρώ για την τρίτη και από 1.000 ευρώ για κάθε μία από τις υπόλοιπες επτά.

Η πρόσκληση αφορά στη δημιουργία και υποβολή πρωτότυπης ιδέας με τη μορφή πολυμεσικού υλικού (video) διάρκειας έως 60 δευτερολέπτων και απευθύνεται σε κάθε πολίτη ή ομάδες πολιτών, φυσικά ή νομικά πρόσωπα, επαγγελματίες και εταιρείες του χώρου της επικοινωνίας και της διαφήμισης.

Οι συμμετοχές θα μπορούν να υποβάλλονται από την Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010 έως την Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010, μέσω διαδικτύου σε ειδικά διαμορφωμένο ιστότοπο σύμφωνα με τη διαδικασία και τις σχετικές οδηγίες που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Οικονομικών, στη διεύθυνση https://www.minfin.gr/video-contest

Ads

Όπως διευκρινίζεται, το βίντεο θα πρέπει να παρουσιάζει ένα θέμα, μία ιστορία ή ένα μήνυμα που μπορεί να συμβάλλει στην ενίσχυση της φορολογικής συνείδησης και την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής.

Ενδεικτικές θεματικές ενότητες είναι: η ειλικρινής και ακριβής δήλωση των εισοδημάτων, η έγκαιρη πληρωμή φόρων, η έκδοση και συλλογή αποδείξεων, η αποθάρρυνση αντιλήψεων που οδηγούν σε επιβράβευση της φοροδιαφυγής, η φοροδιαφυγή σε συγκεκριμένες επαγγελματικές ομάδες, η φοροδιαφυγή σε πολίτες με υψηλά εισοδήματα και μεγάλη περιουσία, τα φορολογικά έσοδα ως μέσο χρηματοδότησης κάθε αγαθού και υπηρεσίας που παρέχεται από το κράτος. Το μήνυμα μπορεί να απευθύνεται σε όλους τους πολίτες ή σε ομάδες στόχους που θα επιλέξουν οι ίδιοι οι δημιουργοί.

Κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να συμμετάσχει με ένα ή και περισσότερα video (έως πέντε το ανώτατο όριο). Όλα τα βίντεο θα διατίθενται με άδεια Creative Commons.

Όσα βίντεο είναι έτοιμα εγκαίρως θα προβάλλονται στο περίπτερο του υπουργείου στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, ενώ το υπουργείο διατηρεί το δικαίωμα προβολής τους στο διαδίκτυο και σε άλλα μέσα.

Το υπουργείο θα δημοσιοποιεί στο διαδίκτυο όλες τις συμμετοχές οι οποίες θα τεθούν σε ψηφοφορία από τους χρήστες του διαδικτύου. Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας θα ληφθούν υπόψη κατά την αξιολόγηση των συμμετοχών από ειδική επιτροπή αξιολόγησης, η οποία θα αποτελείται από στελέχη του υπουργείου και από έγκυρους ειδικούς και αναγνωρισμένους επαγγελματίες του χώρου της επικοινωνίας και της διαφήμισης.

Η κρίση των συμμετοχών από τους χρήστες του διαδικτύου θα ξεκινήσει μετά τη λήξη του διαστήματος υποβολής (30/9) και θα διαρκέσει επτά ημέρες. Η αξιολόγηση από την Επιτροπή Αξιολόγησης θα πραγματοποιηθεί μετά την ολοκλήρωση και την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας των χρηστών του διαδικτύου.

Αναλυτικά οι όροι συμμετοχής εδώ.